Skocz do zawartości

http://modelemax.pl/


pilot

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Może to jest odpowiedz firmy ?

 

Żadna firma i 0 powiązania ze sklepem. Po prostu miłe wspomnienia związane ze sklepem. Jedna osoba powie, że coś nie tak i cały świat ma nie kupować?

Jakbyście znali choć troche ten sklep to byście nie pisali takich głupot :roll:

 

Z Młodym sie znamy i widzimy się na każdych zawodach. Z tego co wiem: Tomek zaklepał sobie tam właśnie T-rexa 700

  • Odpowiedzi 216
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Och tak, od razu spisek... 17-to latkowie najemnicy pi-arowcy prowadząc zakamuflowaną działalność podreperowują wiarygodność sklepu. A może po prostu mają dobre doświadczenia z kontaktów z firmą. W końcu pilot też był zadowolony, ja byłem zadowolony, też mogę potwierdzić, że mają duży wybór materiałów i jak obsługiwali mnie, to ich podejście do sprawy niczym od normy nie odbiegało.

Opublikowano

Ja też byłem obsłużony ok ale nie mogę absolutnie stwierdzić jak >młody< że kolega był też tak obsłużony, poprostu z jednej przyczyny: nie wiem nic na temat całego zajścia jakiego uczestnikiem stał się kolega >pilot<.Wypowiedź >młodego < pod tytułem "BZDURA" jest bzdurna sama w sobie (zasada prosta: nie znasz sprawy, nie wydawaj opinii ).

Opublikowano

To króciutko na koniec: Nie mam nic do tego sklepu i jest to fakt.Kolega >młody< niech nie pisze głupot typu "BZDURA" bo jeżeli On czy ja zostaliśmy obsłużeni dobrze nie znaczy że >pilot< został obsłużony w taki sam sposób.A zarzut że >pilot< pisze bzdury jest poprostu śmieszny.To że ktoś ma zły dzień nie znaczy że powinien wrzeszczeć na kogoś.Najwyrażniej u tej osoby z kulturą jest nie "hallo".Ja jak bym tak potraktował klienta naszej firmy to popracowałbym najwyżej 5 minut po tym zdarzeniu.To wszystko.

Opublikowano

No i sprawa dobiegła końca. W dniu dzisiejszym otrzymałem zwrot kwoty. Może przyczynił się do tego ostatni mail do firmy, może nie - tego nie wiem. W każdym razie poza przelewem nie otrzymałem nic, ani wyjaśnienia, ani przeprosin :( W związku z powyższym sprawę uważam za zamkniętą.

 

Sprawę opisałem dokładnie i zgodnie z faktami. Sklep ma i na pewno będzie miał wielu zadowolonych klientów (przypomnę, że sam nim byłem). Zbieg wielu różnych czynników mógł spowodować takie a nie inne zachowanie jednak minimum chęci i sprawa na pewno zakończyłaby się inaczej. W każdym razie wiem, że w takiej sytuacji warto stanowczo domagać się swoich praw.

Jeszcze uwaga do d_adam: czy naprawdę sądzisz, że moim celem było wystraszenie klientów tego sklepu ?

Jeśli Ty jesteś jednym z tych 99,9% zadowolonych to życzę aby tak pozostało i abyś nigdy nie miał okazji zmienić zdania.

Opublikowano

Ten dział jest od tego aby pokazywać słabe strony firm , nawet tych najlepszych.

Aby nigdy im się nie chciało zaniżać poziomu.

Jak chcecie jakiś sklep zachwalać to nie tu , tylko w sąsiednim dziale .

Każdy porównując opinie te dobre i te złe sam wybierze czy chce kupować w danym sklepie czy nie .

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Mnie równiez ostatnio się zdażyło zrobic zamówienie w www.modelemax.pl.

Otrzymałem (mam nadzieję, że nie celowo) omyłkowo sprzęt

- lecz po wykonanym telefonie zdzwiłem się...

 

Osoba z która rozmawiałem odpowiedziała mi :

- napewno pan taki sprzęt zamówił itd ...

 

Na fakturze jak byk co innego a oni się upierają..

ale ...jak stwierdzili panowie - oni tylko sprzęt sprzedają... to jest dosyć ciekawe...

Opublikowano

Akurat w przypadku niezgodności towaru z umową, prawo jest po stronie konsumenta. Zwróć i żadaj wymiany na towar taki jak zamówiłeś, albo zwrot kasy.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Ja chciałbym powiedzieć swoje :D

 

W tym sklepie kupiłem silnik Saito, teraz (z problemu nie wnikającego ze strony sklepu) go reklamuję.........jeżeli o mnie chodzi to 5+

 

Rewelacyjna komunikatywność i szybkie załatwienie sprawy :D

Jestem zachwycony !!

 

Pozdrawiam !!

Opublikowano

Ja u nich kupowałem 2 razy. Raz podjechałem do nich (byłem blisko na nartach), ale mieli coś tam do roboty i o mało mnie stamtąd na kopach nie wywalili "to jest sklep internetowy :!:" . W sumie to się wtedy trochę zraziłem.

Ale los znów skrzyżował nasze drogi w momencie jak chciałem kupić TwinJeta - jedyni mieli go na stanie , więc to u nich złożyłem zamówienie.

Wtedy było wszystko w najlepszym porządku - szybko, dokładnie, a i przy kłopotach jest bardzo dobry kontakt telefoniczny :)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

...kupiłem ostatnio balsę i trochę galanterii - dobry kontakt z p. Andrzejem, rzeczowo, szybko, dobrze zapakowana przesyłka.

Ode mnie duży plus. :)

Opublikowano

Skoro już temat powrócił to niejako wtrącę 3 grosze od siebie.

Dokonuję zakupów w tym sklepie. Jeszcze mi się nie zdarzyły żadne, nawet najmniejsze potknięcia z ich strony. Ba powiem więcej zarówno Pan Andrzej, jak i reszta teamu stara się maksymalnie wspomóc kupującego.

Aby nie rozpisywać się bez sensu pozwolę sobie podać Link o jednej mojej ważniejszej sytuacji z modelemax.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam ja tez byłem bardzo zadowolony ze sklepu ale do ostatniego zamówienia które odebrała żona w tak zwanej rozsypce ,wiem paczki nie powinno się w takiej sytuacji odbierać ale cóż kobieta miała począć i tak nie wiedziała co miało się dokładnie znajdować w paczce po oględzinach brakowało dwóch części na które już machnąłem rekom bo oczywiście do kuriera nie można się dodzwonić. Druga rzecz to sklep pakuje rzeczy nie zgodne z zamówieniem które widnieje na stronie ( historia zamówienia )

jest wyraźnie napisane co się zamawiało i ile sztuk a przysyłają co innego .

Puki co czekam na wyjaśnienie ,pewnie człowiek jest tylko człowiekiem każdy możne się pomylić ale niestety najgorsze jest lekceważenie klienta.

Mam tylko nadzieje że wszystko się wyjaśni i będzie wszystko załatwione pozytywnie .

W dalszym ciągu nie otrzymałem odpowiedzi a niestety dzwonić nie będę bo przebywam za granicą :(

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam właśnie się wyjaśniła moja sprawa na duży plus ,po prostu nie wiedziałem w które drzwi zapukać tak że pełen szacunek dla Pana Andrzeja za zainteresowanie się i wyjaśnienie mojej sprawy.

jeszcze raz dziękuje Panie Andrzeju, chciałem podziękować koledze z forum Tomkowi (tomo24) który bardzo też w tej sprawie mi pomógł dzięki oczywiście punkcik dla tomo24 :D

Opublikowano

Panowie

 

Kolejny pozytyw, zamówienie o 9 rano złożone a o 14 drugiego dnia odebrana. Paczka pobraniowa w rozsądnej cenie - w innym sklepie kurier z pobraniem mialby niby kosztowac 27zl vs 19 tutaj.

Opublikowano

Witam

Życzyłbym sobie i Wam koledzy aby w każdym sklepie tak traktowano klienta jak u Pana Andrzeja. A inni sprzedający niech czytają, patrzą i się uczą.

Znam jeszcze jeden taki sklep z tak fachową, miłą i rzetelną obsługą - www.nastik.pl

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Trzy zamówienia i... zdziwienie - nazajutrz do drzwi puka kurier. Gdy cos było nie tak z zamówieniem zadzwoniliła miła pani i wypytała o szczegóły. Dla mnie 6+

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.