d_adam Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Może to jest odpowiedz firmy ? Żadna firma i 0 powiązania ze sklepem. Po prostu miłe wspomnienia związane ze sklepem. Jedna osoba powie, że coś nie tak i cały świat ma nie kupować? Jakbyście znali choć troche ten sklep to byście nie pisali takich głupot :roll: Z Młodym sie znamy i widzimy się na każdych zawodach. Z tego co wiem: Tomek zaklepał sobie tam właśnie T-rexa 700
mieczotronix Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Och tak, od razu spisek... 17-to latkowie najemnicy pi-arowcy prowadząc zakamuflowaną działalność podreperowują wiarygodność sklepu. A może po prostu mają dobre doświadczenia z kontaktów z firmą. W końcu pilot też był zadowolony, ja byłem zadowolony, też mogę potwierdzić, że mają duży wybór materiałów i jak obsługiwali mnie, to ich podejście do sprawy niczym od normy nie odbiegało.
Gość slawekmod Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Ja też byłem obsłużony ok ale nie mogę absolutnie stwierdzić jak >młody< że kolega był też tak obsłużony, poprostu z jednej przyczyny: nie wiem nic na temat całego zajścia jakiego uczestnikiem stał się kolega >pilot<.Wypowiedź >młodego < pod tytułem "BZDURA" jest bzdurna sama w sobie (zasada prosta: nie znasz sprawy, nie wydawaj opinii ).
d_adam Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=93903&highlight=#93903 Proponuje zakończyć ten temat, bo i tak nic z tego nie będzie. Modelemax klientow nie straci... 99,9% ludzi jest za sklepem....
Gość slawekmod Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 To króciutko na koniec: Nie mam nic do tego sklepu i jest to fakt.Kolega >młody< niech nie pisze głupot typu "BZDURA" bo jeżeli On czy ja zostaliśmy obsłużeni dobrze nie znaczy że >pilot< został obsłużony w taki sam sposób.A zarzut że >pilot< pisze bzdury jest poprostu śmieszny.To że ktoś ma zły dzień nie znaczy że powinien wrzeszczeć na kogoś.Najwyrażniej u tej osoby z kulturą jest nie "hallo".Ja jak bym tak potraktował klienta naszej firmy to popracowałbym najwyżej 5 minut po tym zdarzeniu.To wszystko.
pilot Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2008 No i sprawa dobiegła końca. W dniu dzisiejszym otrzymałem zwrot kwoty. Może przyczynił się do tego ostatni mail do firmy, może nie - tego nie wiem. W każdym razie poza przelewem nie otrzymałem nic, ani wyjaśnienia, ani przeprosin W związku z powyższym sprawę uważam za zamkniętą. Sprawę opisałem dokładnie i zgodnie z faktami. Sklep ma i na pewno będzie miał wielu zadowolonych klientów (przypomnę, że sam nim byłem). Zbieg wielu różnych czynników mógł spowodować takie a nie inne zachowanie jednak minimum chęci i sprawa na pewno zakończyłaby się inaczej. W każdym razie wiem, że w takiej sytuacji warto stanowczo domagać się swoich praw. Jeszcze uwaga do d_adam: czy naprawdę sądzisz, że moim celem było wystraszenie klientów tego sklepu ? Jeśli Ty jesteś jednym z tych 99,9% zadowolonych to życzę aby tak pozostało i abyś nigdy nie miał okazji zmienić zdania.
adi-000 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 byście nie pisali takich głupot A może "BYŚCIE" posłuchali co inni mają do powiedzenia, a nie tylko krytykował innych
Tomek Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Ten dział jest od tego aby pokazywać słabe strony firm , nawet tych najlepszych. Aby nigdy im się nie chciało zaniżać poziomu. Jak chcecie jakiś sklep zachwalać to nie tu , tylko w sąsiednim dziale . Każdy porównując opinie te dobre i te złe sam wybierze czy chce kupować w danym sklepie czy nie .
smootny Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Mnie równiez ostatnio się zdażyło zrobic zamówienie w www.modelemax.pl. Otrzymałem (mam nadzieję, że nie celowo) omyłkowo sprzęt - lecz po wykonanym telefonie zdzwiłem się... Osoba z która rozmawiałem odpowiedziała mi : - napewno pan taki sprzęt zamówił itd ... Na fakturze jak byk co innego a oni się upierają.. ale ...jak stwierdzili panowie - oni tylko sprzęt sprzedają... to jest dosyć ciekawe...
madrian Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Akurat w przypadku niezgodności towaru z umową, prawo jest po stronie konsumenta. Zwróć i żadaj wymiany na towar taki jak zamówiłeś, albo zwrot kasy.
Chomik Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Ja chciałbym powiedzieć swoje W tym sklepie kupiłem silnik Saito, teraz (z problemu nie wnikającego ze strony sklepu) go reklamuję.........jeżeli o mnie chodzi to 5+ Rewelacyjna komunikatywność i szybkie załatwienie sprawy Jestem zachwycony !! Pozdrawiam !!
jary14 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Ja u nich kupowałem 2 razy. Raz podjechałem do nich (byłem blisko na nartach), ale mieli coś tam do roboty i o mało mnie stamtąd na kopach nie wywalili "to jest sklep internetowy :!:" . W sumie to się wtedy trochę zraziłem. Ale los znów skrzyżował nasze drogi w momencie jak chciałem kupić TwinJeta - jedyni mieli go na stanie , więc to u nich złożyłem zamówienie. Wtedy było wszystko w najlepszym porządku - szybko, dokładnie, a i przy kłopotach jest bardzo dobry kontakt telefoniczny
karlem Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 ...kupiłem ostatnio balsę i trochę galanterii - dobry kontakt z p. Andrzejem, rzeczowo, szybko, dobrze zapakowana przesyłka. Ode mnie duży plus.
El-Diablo Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Skoro już temat powrócił to niejako wtrącę 3 grosze od siebie. Dokonuję zakupów w tym sklepie. Jeszcze mi się nie zdarzyły żadne, nawet najmniejsze potknięcia z ich strony. Ba powiem więcej zarówno Pan Andrzej, jak i reszta teamu stara się maksymalnie wspomóc kupującego. Aby nie rozpisywać się bez sensu pozwolę sobie podać Link o jednej mojej ważniejszej sytuacji z modelemax.
franc Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 witam ja tez byłem bardzo zadowolony ze sklepu ale do ostatniego zamówienia które odebrała żona w tak zwanej rozsypce ,wiem paczki nie powinno się w takiej sytuacji odbierać ale cóż kobieta miała począć i tak nie wiedziała co miało się dokładnie znajdować w paczce po oględzinach brakowało dwóch części na które już machnąłem rekom bo oczywiście do kuriera nie można się dodzwonić. Druga rzecz to sklep pakuje rzeczy nie zgodne z zamówieniem które widnieje na stronie ( historia zamówienia ) jest wyraźnie napisane co się zamawiało i ile sztuk a przysyłają co innego . Puki co czekam na wyjaśnienie ,pewnie człowiek jest tylko człowiekiem każdy możne się pomylić ale niestety najgorsze jest lekceważenie klienta. Mam tylko nadzieje że wszystko się wyjaśni i będzie wszystko załatwione pozytywnie . W dalszym ciągu nie otrzymałem odpowiedzi a niestety dzwonić nie będę bo przebywam za granicą
franc Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Witam właśnie się wyjaśniła moja sprawa na duży plus ,po prostu nie wiedziałem w które drzwi zapukać tak że pełen szacunek dla Pana Andrzeja za zainteresowanie się i wyjaśnienie mojej sprawy. jeszcze raz dziękuje Panie Andrzeju, chciałem podziękować koledze z forum Tomkowi (tomo24) który bardzo też w tej sprawie mi pomógł dzięki oczywiście punkcik dla tomo24
ertman_176 Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Panowie Kolejny pozytyw, zamówienie o 9 rano złożone a o 14 drugiego dnia odebrana. Paczka pobraniowa w rozsądnej cenie - w innym sklepie kurier z pobraniem mialby niby kosztowac 27zl vs 19 tutaj.
koszkin Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Polecam sklep, bardzo szybka wysyłka, towar solidnie zapakowany. Nie miałem żadnych problemów
wojcio69 Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Witam Życzyłbym sobie i Wam koledzy aby w każdym sklepie tak traktowano klienta jak u Pana Andrzeja. A inni sprzedający niech czytają, patrzą i się uczą. Znam jeszcze jeden taki sklep z tak fachową, miłą i rzetelną obsługą - www.nastik.pl
piotrp Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Trzy zamówienia i... zdziwienie - nazajutrz do drzwi puka kurier. Gdy cos było nie tak z zamówieniem zadzwoniliła miła pani i wypytała o szczegóły. Dla mnie 6+
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.