Skocz do zawartości

Eindecker .40 ARF - Airline (161cm) - konwersja na EP


Rekomendowane odpowiedzi

Brakuj mi fotek z mocowania koła do goleni, wielkość imbusa itd.

 

Goleń podwozia modelu wygląda tak

 

post-5634-0-93553200-1487496647_thumb.jpg

 

Pierścienie zabezpieczające są typowe i mają brok pod imbus 1,5 mm:

post-5634-0-36162000-1487496737.jpg

post-5634-0-45189500-1487497185.jpg

przykładowy sklep: https://goo.gl/glPvb5

 

Więcej o zabezpieczaniu kół pierścieniami napisałem kiedyś tu:

 

https://goo.gl/To8QlI     p. #396 i wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze wrażenia:

 

Pogoda jak to o tej porze - wiało i zimno więc wypaliłem dwa pakiety i posłusznie wróciłem do ciepłego domu. Model jest lekki (niskie obciążenie płata) i to widać na wietrze, który próbuje z nim harcować. Ale model daje sobie spokojnie radę, tylko nie mogłem przez to  wyregulować go dokładnie. W zasadzie nic nie poprawiałem drobna korekta trymera lotek i tyle. Natomiast muszę mocniej pochylić silnik bo przy zwiększaniu gazu model drze mi do góry. To było moje pierwsze latanie po zimie a w dodatku po długim obcowaniu z multikopterami, więc latałem raczej ostrożnie. Model spokojnie zmieścił się do mojego samochodu sedam (skrzydła - przednie siedzenie pochylone a kadłub wygodnie na siedzeniu tylnym) i pojechaliśmy. Model jest bardzo składny na lotnisku - skręcić skrzydła 2 śrubami i w górę to dla mnie zaleta. Tak jak piszesz model lata spokojnie na 1/2 gazu. Model ładnie wykonuje zakręty  ze wspomaganiem SK i łatwo ląduje pod wiatr. Zadowolony jestem z jakości piankowych kółek bo pomimo stojącej miejscami wody nie nasiąknęły.  Film z tego wydarzenia w przygotowaniu  :)

 

post-5634-0-26765200-1487599746_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie polatal!! U mnie bardziej majtalo modelem. Trymowanie prawie na zero bo bardziej wiatr przeszkadzał niż współpracował. Śmigła z tego ce jest na stronie to bodajże tylko do spaliny: http://modelpartner.ig.pl/sklep/index.php?smigla-firmowe,124

 

Ja latałem na wietrze do 7m/s przy ziemi, Twój lot jak napisałeś odbył się przy silniejszym wietrze ?

 

post-5634-0-90012700-1487692126_thumb.jpg

klatka z filmu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Latając wczoraj model osiągał czas pobytu w powietrzu  10 min.

 

Latam na pakietach starych 3-4 letnich, które "dopalam" w tym modelu do końca. Tak więc pakiet o nominalnej pojemności 4500 mAh obecnie dysponuje już pojemnością zaledwie 2900-3000 mAh. Mając nowy pakiet czas lotu powinien oscylować w okolicach 15 min w zależności od intensywności lotu.

 

post-5634-0-58278500-1488801951_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.