Jump to content

Recommended Posts

Posted

Brakuj mi fotek z mocowania koła do goleni, wielkość imbusa itd.

 

Goleń podwozia modelu wygląda tak

 

post-5634-0-93553200-1487496647_thumb.jpg

 

Pierścienie zabezpieczające są typowe i mają brok pod imbus 1,5 mm:

post-5634-0-36162000-1487496737.jpg

post-5634-0-45189500-1487497185.jpg

przykładowy sklep: https://goo.gl/glPvb5

 

Więcej o zabezpieczaniu kół pierścieniami napisałem kiedyś tu:

 

https://goo.gl/To8QlI     p. #396 i wcześniej

Posted

U mnie zostawiłem oklejenie srebrna folia. Dobrze tak wygląda;) wczoraj oblatalem bestie. Wiatr spory, 17 km/h, ale lata za ręką;)

Posted

I jak w powietrzu? U mnie zastosowany silnik(os max fs .48) pozwala na spokojny lot na pół gazu! Szkoda tylko że tak mocno wiało, przez to mało przyjemności z lotu tylko walka z wiatrem...

Tobie również gratuluję udanego oblotu!:)

Posted

Pierwsze wrażenia:

 

Pogoda jak to o tej porze - wiało i zimno więc wypaliłem dwa pakiety i posłusznie wróciłem do ciepłego domu. Model jest lekki (niskie obciążenie płata) i to widać na wietrze, który próbuje z nim harcować. Ale model daje sobie spokojnie radę, tylko nie mogłem przez to  wyregulować go dokładnie. W zasadzie nic nie poprawiałem drobna korekta trymera lotek i tyle. Natomiast muszę mocniej pochylić silnik bo przy zwiększaniu gazu model drze mi do góry. To było moje pierwsze latanie po zimie a w dodatku po długim obcowaniu z multikopterami, więc latałem raczej ostrożnie. Model spokojnie zmieścił się do mojego samochodu sedam (skrzydła - przednie siedzenie pochylone a kadłub wygodnie na siedzeniu tylnym) i pojechaliśmy. Model jest bardzo składny na lotnisku - skręcić skrzydła 2 śrubami i w górę to dla mnie zaleta. Tak jak piszesz model lata spokojnie na 1/2 gazu. Model ładnie wykonuje zakręty  ze wspomaganiem SK i łatwo ląduje pod wiatr. Zadowolony jestem z jakości piankowych kółek bo pomimo stojącej miejscami wody nie nasiąknęły.  Film z tego wydarzenia w przygotowaniu  :)

 

post-5634-0-26765200-1487599746_thumb.jpg

Posted

Ładnie się prezentuje. Smiglo Xoar? Ja teraz będę zamwial drewniane made in ModelPartner. Jedyne które cenowo nie zabijają. A jak jakość to się sprawdzi bo to będą moje pierwsze śmigła z tej firmy

Posted

Ładnie polatal!! U mnie bardziej majtalo modelem. Trymowanie prawie na zero bo bardziej wiatr przeszkadzał niż współpracował. Śmigła z tego ce jest na stronie to bodajże tylko do spaliny: http://modelpartner.ig.pl/sklep/index.php?smigla-firmowe,124

 

Ja latałem na wietrze do 7m/s przy ziemi, Twój lot jak napisałeś odbył się przy silniejszym wietrze ?

 

post-5634-0-90012700-1487692126_thumb.jpg

klatka z filmu

  • 2 weeks later...
Posted

Korzystając ze słonecznej pogody i przyzwoitych warunków do latania wyregulowałem dzisiaj model. Dzięki uprzejmości Kolegów Gregory i Adama powstało kilka ujęć modelu w locie oraz film. 

 

post-5634-0-21369300-1488735601_thumb.jpg

 

post-5634-0-43925500-1488735631_thumb.jpg

 

Gregory z modelem

post-5634-0-31432500-1488735645_thumb.jpg

 

post-5634-0-66234700-1488735712_thumb.jpg

 

post-5634-0-15818200-1488735725_thumb.jpg

Posted

Latając wczoraj model osiągał czas pobytu w powietrzu  10 min.

 

Latam na pakietach starych 3-4 letnich, które "dopalam" w tym modelu do końca. Tak więc pakiet o nominalnej pojemności 4500 mAh obecnie dysponuje już pojemnością zaledwie 2900-3000 mAh. Mając nowy pakiet czas lotu powinien oscylować w okolicach 15 min w zależności od intensywności lotu.

 

post-5634-0-58278500-1488801951_thumb.jpg

Posted

Skromnie... U mnie 250ml paliwa, latałem 20 min i jeszcze było co ściągać żeby w silnik nie parowało :D pięknie się prezentuje ten model! Zalążek modelu z ww1 a tak cieszy;)

Posted

Skromnie... U mnie 250ml paliwa, latałem 20 min i jeszcze było co ściągać żeby w silnik nie parowało :D pięknie się prezentuje ten model! Zalążek modelu z ww1 a tak cieszy;)

 

 

No wiadomo - spalina Pany  :)

 

 

post-5634-0-14778100-1488820068_thumb.jpg

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.