Jump to content

Recommended Posts

Posted

Absolutnie nie zalecam takiego rozwiązania. Rozważ podniesienie anteny nadawczej.

Posted

Pod modelem byłoby w ogóle najlepiej. Możesz rozważyć antenę wysuwaną serwem po starcie (jeśli start będzie z podwozia). 

 

W Błękitnym24 zrobiłem dwie anteny pod kadłubem (przełączane przez operatora):

 

- jedną dookólną do pracy na małych odległościach

- drugą kierunkową pracującą wiązka kierunkową skierowaną 90stopni w bok od osi kadłuba

 

Antena kierunkowa dawała zasięg do 120km (przy użyciu anten diversity na PKiN), ale wymagała sporego kunsztu od pilota - musiał utrzymywać odpowiedni heading maszyny względem PKiN, co nie było łatwe.

Posted

Mi starczy do 2 km zasięgu. Nie latam copterem na dystans. Bardziej ciągną mnie widoki i widok z kokpitu. Zostanę chyba przy konieczynce pod kadłubem

Posted

Mi starczy do 2 km zasięgu. ... Bardziej ciągną mnie widoki i widok z kokpitu...

Stale ten sam widok niedługo Ci się znudzi.

Posted

Pilot ma ruszać raczkami i nóżkami tak że pomysł na atrakcje jest;) a fpv nie jest dla mnie jedynym nurtem tylko dodatkowa atrakcja;)

  • 3 years later...
Posted

Połączenie przez taki trójnik dwóch anten grozi uszkodzeniem nadajnika. Oporność wypadkowa tak podłączonych anten jest około 2 razy mniejsza. Można podłączyć poprzez odpowiedni dzielnik mocy.

 

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.