Skocz do zawartości

PZL. 46 SUM. Następca KARASIA.


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Przyszła pora na montaż silnika   więc przy okazji wymyśliłem sobie taki oto kanał chłodzenia .

 

 

 

 

 

 

post-6784-0-60565900-1548100770_thumb.jpg                             post-6784-0-67455400-1548100856_thumb.jpg  

 

 

 

                                      post-6784-0-25301100-1548100822_thumb.jpg   

 

 

 

   post-6784-0-76735300-1548100892_thumb.jpgpost-6784-0-89241800-1548100921_thumb.jpg

 

 

 

 

post-6784-0-30932100-1548100959_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym chłodzeniem bardzo dobry pomysł. Przyszło mi do głowy że z przodu można by rozchylić nawet bardziej na boki te blachy, żeby łapały więcej powietrza na żebra cylindra.

 

 

Też myślałem o tym i mam pewien pomysł . Wkrótce zaprezętuję moje rozwiązanie napływu powietrza.

Fajnie masz Lucjan z tymi statecznikami pionowymi , ze pomieszcza serwa. Moj SKYROCKET jest o wiele mniejszy ( podobne rozwiazanie ogona ) dlatego  bedzie jedno serwo ( w kadlubie ) i jakies "kombinacje" .....

 

 

 Jarku -  wybrałeś specyficzny samolot . Możesz do napędu kierunków wykorzystać system popychaczy i dżwigni lub jak się da umieścić serwa kierunku we wnękach na końcach statecznika poziomego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarku -  wybrałeś specyficzny samolot . Możesz do napędu kierunków wykorzystać system popychaczy i dżwigni lub jak się da umieścić serwa kierunku we wnękach na końcach statecznika poziomego .

 

U mnie niestety nie ma miejsca na serwa. Beda dzwignio - popychacze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lucjanie, no moim skromnym zdaniem, bardziej one będą przeszkadzać niż pomagać :wacko:.

A co z resztą powietrza która wpada do środka? Ma jakieś ujście?

Przecież tworzące nadciśnienie spowoduje bardzo duży opór. 

W całym tym systemie chłodzenia chodzi przecież o zwiększenie przepływu powietrza wokół cylindra, czyli stworzenie dyszy Venturiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wykonałem  Klapkę rewizyjną w masce silnika. Jest swobodny dostęp do regulacji silnika i do zaworu tankowania                                                                                                                        

                                                                                                                                          .post-6784-0-27022900-1553290186_thumb.jpg

 

 

 

Zamontowałem   charakterystyczne dla SUMA  rury wydechowe

 

 

 

post-6784-0-99017400-1553290324_thumb.jpg

 

 

 

Zacząłem  zabawę z kabiną strzelca

 

 

 

post-6784-0-06798800-1553290437_thumb.jpg

 

 

post-6784-0-79979600-1553290534_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.