endriuRC Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Witam od 1.5miesiaca posiadam silnik DJ-85 w modelu MXS 2.44m z firmy Extreme Flight, szczerze powiem że jak narazie silnik chodzi bardzo fajnie lecz ma wadę odkrecajacego się tłumnik non stop.Śmigło od samego początku Foxy 26x8 na tym smigle silnik wkreca sie na obroty bez najmniejszych problemów. Odziwo jak na 1 cylinder ma bardzo małe drgania co jest dużym plusem dla tego silnika. Z modelem 2.44 o wadze 10kg radzi sobie bez najmniejszego problemu a gdy się model chce przegazowac i stanie sie w celu przytrzymania modelu nogami dosłownie stateczniki wbijaja się w noge. Moj silnik wypalił 18l paliwa jak narazie na 3.5l wlewam 100ml oleju. W dniu dzisiejszym puszke przykrecilem na silikonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio72 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 A nie lepiej zastosować klej do gwintów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuRC Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 A nie lepiej zastosować klej do gwintów ? Stosowałem, i tak się odkreca miekka uszczelka sie wyginala i zaden klej nie pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Jeszcze jest opcja z zastosowaniem przewierconych,dokręconych łbów od śrub i wsadzeniu pręta przez nie i na bank śruby się nie popuszczają.Marcin tak miał w SU i zdawało egzamin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Można zastosować klej do gwintów Loctite 278. U mnie w DLE 55 rozwiązał problem odkrecajacych się śrub tłumika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuRC Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Jeszcze jest opcja z zastosowaniem przewierconych,dokręconych łbów od śrub i wsadzeniu pręta przez nie i na bank śruby się nie popuszczają.Marcin tak miał w SU i zdawało egzamin. Jest to opcja w 50%Dobra ponieważ kolega Grzesiek w extrze na 2.2m mial tak samo zrobione i od wibracji w silniku DLA mu gwinty pozrywało... także ja takiego sposobu nie będę używał. Pawle używałem kleju do śrub i nie pomógł żaden... zobaczymy jak bedzie na silikonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 No to jest ostateczność w postaci dospawania ucha do tłumika i przykręcenia go do domku na elastycznej przekładce. Ja tak miałem ,co prawda w tłumiku typu pitss ale po zastosowaniu tego patentu problem z okręcaniem się tłumika skończył się definitywnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuRC Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 No to jest ostateczność w postaci dospawania ucha do tłumika i przykręcenia go do domku na elastycznej przekładce. Ja tak miałem ,co prawda w tłumiku typu pitss ale po zastosowaniu tego patentu problem z okręcaniem się tłumika skończył się definitywnie. Kupiłem silikon wysoko temperaturowy (300*) i zrobiłem z niego uszczelkę. Teraz nie powinno się odkręcać. Oczywiście śruby na podkładce spręzynujacej i klej do śrub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Oby pomógł ten silikon,choć nie do końca wierzę że problem zdecydowanie zaniknie . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Zapomniałem dodac, ze Loctite 278 jest klejem do 200 stopni Celsjusza. Szukałem anaeoroba o najwyższej temp. by zabezpieczyc śruby. Silikonu próbowałem wcześniej - niestety nie pomógł...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 U mnie akurat silikon rozwiązał problem, trzeba nałożyć grubszą warstwę i poczekać aż przeschnie, po dokręceniu robi się z niego coś ala podkładka sprężynująca no i oczywiście śruby na kleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Ja robię to tak (ZDZ-ty). Jak mam możliwość to śruby zastępuję szpilkami +loctite 243 no i uszczelka rzecz ważna. Stosowałem wiercone łby + drut ale to nie jest antidotum na "siadającą" uszczelkę. Robi się luźno, tłumik telepie i uszkadza gwinty pomimo zabezpieczenia bo te działa! śruby się nie odkręcają! Trzeba kupić uszczelkę pod głowicę dużego silnika. ja z powodzeniem stosuję do silnika SW680 ale może być inna.Ta uszczelka ma dużo wolnego miejsca bez otworów na szpilki na wycięcie naszej pod wydech. Uszczelka jest zbrojona miękką blachą czyli mamy warstwę uszczelniającą, blachę, warstwa uszczelniająca i taka uszczelka nie siada i trudno ją rozplaszczyć na cienkich krawędziach okna wydechowego, należy ją wyciąć włosówką. Uszczelka do SW680 wystarcza na kilka "naszych" + silikon cienko i jest ok.Ale też stosuję patent Rafała czyli ucho lub obejma i mocowanie dodatkowe tłumika bo jednak sporo go wisi na dwóch śrubach lub szpilkach szczególnie w tłumiku pitts. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuRC Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Jutro może coś polatam, to sie okaże czy patent działa czy też nie. Ale co do blokowania śrub zawleczkami to nawet bym się nie odważył po tym co słyszałem że może się wydarzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz.S Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Andrzej ja miałem ten sam problem z tłumikiem w tym silniku. Rozwiązałem go robiąc nową uszczelkę z Klingerytu 3mm. Otwory na śruby zrobiłem mniejsze tak że wchodzą trochę na ścisk co już utrudnia odkręcenie, dodatkowo podkładka sprężynująca i klej Loctite 243. Problem z głowy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Ale co do blokowania śrub zawleczkami to nawet bym się nie odważył po tym co słyszałem że może się wydarzyć. Nie przesadzaj i nie dramatyzuj ...Ludzie na takim zabezpieczeniu latali i latają i nic się nie dzieje.Kwestią jest jak kto to potrafi zrobić a nie umęczyć.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuRC Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Sposób z silikonem zadziałał trzyma mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 To znakomita informacja dla kogoś kto będzie miał taki problem jak Ty . Ile zrobiłeś lotów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuRC Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 To znakomita informacja dla kogoś kto będzie miał taki problem jak Ty . Ile zrobiłeś lotów ? Wczoraj latalem z 6-7 lotow bylo i tlumik trzyma a na uszczelce 1 lot i odkrecony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuRC Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Patent z silnikiem działa w 110% wykonałem kilkadziesiąt lotów i nic się nie luzuje ani nie odkręca. Polecam wszystkim !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Kilkadziesiąt lotów w dwa tygodnie... Zajedziesz ten sprzęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi