Skocz do zawartości

Jak ustawić od podstaw silinik spalinowy Super Tigre G2300 23cc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś odwiedziłem lotnisko w Ligowcu, koledzy bardzo pomogli, jeszcze trzeba tylko dopracować cięgno gazu aby nie haczyło i samolocik można ulotnić. Zatem dziękuję wszystkim którzy starali mi się pomóc tutaj na forum jak również kolegom z lotniska. :)

Opublikowano

Wypadaloby napisac co bylo nie tak i co zostalo zrobione. Obecnie ktos w przyszlosci natknie sie na ten watek z silnikiem Super Tigre i bedzie walkowanie tematu od nowa.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Darek, no właśnie.......nie dowiemy się. Niby mały problem bo doświadczeni koledzy pewnie ustawili w minutę, a jemu się samemu nie chciało. No i po jaki.............. było się angażować i rozpisywać. Tacy koledzy zniechęcają innych do pomocy.   Czuję się olany i zniechęcony.

Opublikowano

Przepraszam, ale tak jak maxiiii napisał wyjechałem i nie miałem dostępu do internetu. Silnik ustawiony jak należy, generalnie było wszystko rozregulowane do tego cięgno gazu ocierało i haczyło o korpus silnika, dlatego nie dało się ustawić wolnych obrotów. Trochę męczarni było zanim koledzy doszli że to wina cięgna, ale jak pisałem wcześniej wszystko już jest ok, tylko z powodu mojej nieobecności jeszcze samolotu nie ulotniłem. Jeszcze raz przepraszam że kazałem tak długo czekać. 

Opublikowano

Łokiej. Przeprosiny przyjęte  :D Lataj synek nisko i powoli, jak mówiła pewna mamusia. :-)

Pozdrawiam

Piotr

P.S. Najwięcej satysfakcji mam wtedy, kiedy sam dojdę do  rozwiązania problemu..............polecam. To lepsze niż ......... no ten, wiesz... Hehe :ph34r:

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Kolejny problem. W zeszłym roku wszystko było super, co prawda nie ulotniłem tego samolotu, ale silnik pracował jak należy. Dziś chciałem go odpalić a tu kucha. Silnik nie daje się odpalić. Uprzedzając pytanie, to świece żarową wykręciłem i sprawdziłem czy się rozgrzewa, wszystko ze świecą jest ok w ułamku sekundy żarnik jest czerwony. Macie może jakieś rady co jeszcze sprawdzić? Dodam tylko że paliwo dochodzi, przelewa się nawet już przez tłumik.

Opublikowano

Dokręć trochę igłę i spróbuj. To takie abecadło. Ja mojego super tigre zawsze musiałem trochę rozruszać rozrusznikiem po dłuższym postoju. Potem już palił od pierwszego :)

Opublikowano

Dokręć do oporu, potem odkręć ok 2-3 obroty i odpalaj. silnik nie może być zalany. sprawdź czy ramię   otwierające gardziel gaźnika  jest prawidłowo zamocowane, czy nie przesuwa a się na  baryłce. Mi się raz tak zdarzyło.

P

Opublikowano

NIestety silnika nie udało mi się odpalić. Mam za to pytanie odnośnie paliwa, wiem że jest to mieszanka metanolu, eteru i oleju rycynowego. Czy taka mieszanka może się zepsuć? Mam to paliwo od końca lata, więc może już jest do niczego. :(

Opublikowano

Skład to 80% alkohol i 20% oleju. O eterze nie słyszałem aby był dodawany do paliwa do silników zarowych. W związku z tym jak paliwo stałoby długo nie zamknięte to alkohol odparuje. W przeciwnym wypadku tam nie ma co się popsuć.

Opublikowano

Może coś pokęciłęm z tym paliwem bo nie bardzo się znam, kupiłem gotowe paliwo w sklepie modelarskim. Dziś udało mi się go raz odpalić, pochodził chwilkę i zgasł, teraz znów nie mogę go uruchomić. :(

Opublikowano

Po wyczyszczeniu przedmuchaniu cylindra i gaźnika silnik odpalił. Chodził dość długo i zauważyłem że z tłumika wydostaje się taka brzydka maż, co to może być i co zrobić, aby to coś nie wypływało z tłumika?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.