krewetki Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 https://hobbyking.com/en_us/h-king-blue-tang-rcplane-epp-kit.html https://hobbyking.com/en_us/h-king-clownfish-epp-rcplane-kit.html Tu jest filmik: Ostatnio trafiłem na dwie takie ciekawe konstrukcje. O ile dobrze zrozumiałem, w zestawie brakuje całej elektroniki, tak? (moj ang. jest nienajlepszy Ile by do tego kosztował kompletna elektronika tak żeby móc latać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krewetki Opublikowano 19 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 ############################################ Złożyłem taki zestaw elektroniki do takiej rybki. Ale nie mam doświadczenia. Może da się coś lepiej/taniej i żeby fajnie działało złożyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarobest Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Z tego co widzę wybrałeś regulator do silników szczotkowych. Więc należy wybrać jakiś regulator do silnika bezszczotkowego. Pytanie do czego chciałbyś go wykorzystać? W opisie są podane przykładowe elementy dla wersji na powietrze i do latania w pomieszczeniu. Sądząc po wyborze elementów - raczej na dwór. Na tym wyposażeniu wydaję mi się, że będzie dość szybki. Ja poszedł bym w wolniejszy silnik (mniejsze kv) i większe śmigło, ewentualnie ciut mniejszy pakiet dla zbicia wagi i spokojniejszego latania. Jednak według opisu wszystko raczej będzie dobre, po za regulatorem - musi być bezszczotkowy. Zamiast tych serw wziąłbym takie z banggood - 4 X TowerPro SG90 - zawsze to jakieś 18 złotych w kieszeni, a praktycznie to to samo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...