Pit Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 Witam. Zastanawiam się nad nabyciem tego silnika. Chciałbym zapytać użytkowników o wrażenia z eksploatacji. Czy silnik łatwo się reguluje, jaki jest poziom wibracji, czy łatwo odpala? Będę wdzięczny za wszlekie opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herkristo Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Witam . Jeśli chodzi np o cenę, to Roto wbrew pozorom wcale nie jest taki tani. Tłumik nalezy dokupić dodatkowo za ok 280 zł. Moim zdaniem, to jest dobry motorek, ale bralbym pod uwagę porównywalny cenowo OS max GT 22( z tłumikiem w komplecie) O silniku Roto byla mowa w związku z pojawiającym się luzem korbowodu. Opinii o Os GT22 jakoś nie spotkałem, a sam bylbym jej ciekawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Roto nie kupuje się dla taniości, a i tak po ostatniej obniżce cen jest tańszy od os gt22, od którego jest większy, wyraźnie cięższy, wyraźnie mocniejszy i "mniej chiński", tzn. produkowany nie przez Chińczyków, a przez braci Czechow. Edit: Opisywane na forum problemy z luzem korbowodu dotyczyły Roto 35Vi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Mam ROTO 25 i moim zdaniem jest jednym z najlepszych silników jakie znam. Górna półka. Miałem jeden odkupiony od kolegi z forum, drugi kupiłem nówkę z tłumikiem za bodajże 1450 + wysyłka i nie żałuję. Doskonale wykonane, świetne w użytkowaniu ...... na marginesie- będę go sprzedawał z powodu zbycia modelu w którym był zainstalowany, także jakby co to pisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motfil Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Witam . Jeśli chodzi np o cenę, to Roto wbrew pozorom wcale nie jest taki tani. Tłumik nalezy dokupić dodatkowo za ok 280 zł. Moim zdaniem, to jest dobry motorek, ale bralbym pod uwagę porównywalny cenowo OS max GT 22( z tłumikiem w komplecie) O silniku Roto byla mowa w związku z pojawiającym się luzem korbowodu. Opinii o Os GT22 jakoś nie spotkałem, a sam bylbym jej ciekawy. Może brak opinii o Osie wynika z braku problemów z tym silnikiem , osobiście go używam i nie mam żadnych problemów .Nie znam Roto ale myślę że 25 i 35 jest robiony w tej samej firmie i warto przeczytać temat o Roto 35 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 No to punkt dla Roto, bo o nich jest jeszcze mniej niż o OS-ach:) Jedna i druga firma bardzo dobra, ja bym brał Roto, bo podobno ich jakość robi doskonałe wrażenie i są fabrycznie odpalane i regulowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 28 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Dziękuję za Wasz opinie. Mam pewien dylemat ponieważ jak sprawdziłem to jednak OS bardziej mi pasuje do modelu pod względem ciężaru natomiast Roto wydaje się być bardziej rozwojowy z uwagi na moc. No cóż muszę to przemyśleć. Piotrze pytanie do Ciebie. Jak z odpalaniem zimnego i czy stabilnie trzyma wolne obroty? Co do ceny to nie jest najgorzej bo jak widzę tłumik jednak w zestawie jest. https://www.modelarski.com/produkt-Silnik%20benzynowy%20ROTO%2025%20V%20,12199.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herkristo Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 To już jest całkiem ciekawa cenowo- jakościowa propozycja. Nie mogę jednak zrozumiec , dlaczego ,,Roto'' ukrywa w swoich instrukcjach moc swoich silników. Niepokoi mnie natomiast opinia wielu użytkowników silników Roto ,że luz korbowodu jest powszechnym zjawiskiem ,i że to tak ma być...a bardziej rozwojowy na moc może być np OS-GT 33. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Moc w nim wielka jest....... a z tym luzem to trochę chyba przesada. W pierwszym silniku też miałem wrażenie, ze jest luz. Po rozebraniu silnika i ponownym złożeniu doszedłem do wniosku, ze chyba jestem przewrażliwiony. Wszystkie miejsca gdzie luz mógł powstać pomierzyłem z dokładnością do setek mm i nic nie znalazłem. W tym silniku też czasami mam wrażenie przy kręceniu wałem, jakby ten luz jednak nadal był, a mimo to silnik chodzi jak zegarek. W nowym tego wrażenia nie ma. Może faktycznie- tak ma być Acha, zimny zapala bez problemu ale nowy wymagał jednak ponownej regulacji na po pierwszym uruchomieniu. Niedotarty zapalałem kilka razy rozrusznikiem ale po dotarciu pali z ręki i trzyma obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Producent nie podaje mocy w horspałerach ale moim zdaniem do 2 metrowego modelu na śmigle 19/10 miał duży nadmiar mocy. Trudno mi to ocenić zwłaszcza że prawdziwą moc Rycerze Jedi mierzą w midiklorianach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Witam Ja dodam swoją opinie co prawda na temat 35 vi bo takie mam dwa . Silniki są dobre warte zainteresowania polecam mimo to że mają mankamenty , a mianowicie ich waga , a te tak zwane luzy objawiające się stukiem to tak ma być i nie da się tego zlikwidować i nie ma co się tym przejmować . Jedną rzecz trzeba pilnować , nie wolno dopuścić do zbyt ubogiej mieszanki bo się zatrze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Witam. Roto 25 - uważam, że jest bardzo dobrym silnikiem. Mój ma dwa lata, naprawdę nigdy nie zgasł w powietrzu, trzyma fantastycznie niskie obroty, zimny czy ciepły zapala tak samo - bezproblemowo. Od nowości posiadał "luzy" opisywane tutaj na forum (moja opinia na ten temat jest taka sama jak Kolegi radzia45). Pragnę wspomnieć, że silnik w minimalnym stopniu, a nawet wcale nie brudzi przestrzeni za gaźnikiem. Mogę porównać do swoich wcześniejszych ZDZ'ta (tu była masakra), DLE, Mintora, obecnego MVVS'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Witam . Silniki są dobre warte zainteresowania polecam mimo to że mają mankamenty , a mianowicie ich waga , No właśnie jak to jest z tą wagą? W parametrach podawany jest ciężar 1100g ale nie podają czy jest to ciężar całego zestawu czy samego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Nie wiem jak jest w przypadku 25 ale 35 podana waga chyba 1430 gram to sam silnik bez zapłonu i wydechu . Trochę dużo ale nie ma się co tym przejmować . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi