czester Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 Popróbuje jeszcze z nowymi świcami zapłon może być trzaśnięty z tym że ogólnie iskara jest cały czas ale nie chce nawet odbić
Tomek Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Nie napisałeś, czy teraz świece są suche nadal . Bo to że kapie z gaźnika to nic nie znaczy, w silniku nadal może nie być paliwa.
czester Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 Silnik obrócony gaźnikiem do góry ,stare świece wygrzałem palnikiem no niby zaskoczył na moment coś jak gdyby zapłon nie prawidłowo sterował spróbuje jeszcze na nowych świecach a jak nie zatrybi to poszukam możliwości reklamacji lub wymienię z kimś co ma coś podobnego lub ma czas i ochotę na kopanie w takim silniku a do wiosny coś się znajdzie a żeby napędzić moją extrę.
Henryk S. Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Jeżeli nie masz innego zapłonu to pożycz od kogoś i spróbuj odpalić , jeżeli dalej nie będzie odpalał to go reklamuj , ja rok tumu reklamowałem silnik NGH FG 38 , który się rozsypał na pikniku w Raciborzu , po trzech tygodniach dostałem nowy silnik.
czester Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 Dzięki Panowie za informacje chwilowo się poddałem jutro odsyłam motorek na reklamację .
czester Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 PS,a tak w ogóle to paliwo się zostawia w modelu na dłuższy czas czy jednak nie .
Tomek Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 ja zostawiam. P.S. co znaczy dłuższy czas?
czester Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2017 A znaczy np.na miesiąc lub dwa ,rożnie piszą że niby trzeba wypalić paliwo a drudzy że zostawić.
Stanislaw Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Witam Ja zostawiam paliwo aby nie wysychały membrany w gaźniku.
pawel Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Witam Niedawno, gdy na forum jednemu z kolegów odradzałem kupno NGH, prawie mnie wykreślono z FORUM hihihihi :D ;) . Prawda jest jedna: "D....y szkłem podcierać nie ma sensu". 1
czester Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2017 Racja jest z tym że nie dał sie odpalić to reszta wygląda super coś na miarę os maxa ale zobaczymy jak wyjdzie z reklamacją w razie by oddali kasę to kupię może ROTO a jak nie to zobaczymy jak drugi egzemplarz się sprawi .Ale jak by nie patrzyć za 1100 pln nowy silnik boxer to jest jednak kuszące i jak by zatrybił to podejrzewam że by robił robotę.
Cybuch Opublikowano 24 Grudnia 2017 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Czy oddałeś ten silnik do reklamacji?. Miałem podobny problem z bokserem zakupionym u chinoli ale sobie poradziłem . Jak jeszcze go masz próbuj dalej. U mnie problem leżał w gaźniku. Jak chcesz jeszcze walczyć odpisz a coś podpowiem. Pozdrawiam.
enter1978 Opublikowano 25 Grudnia 2017 Opublikowano 25 Grudnia 2017 Spróbuj silnik uruchomić bez gaźnika , sprawny silnik ze sprawnym zapłonem po zdemontowaniu gaźnika i wlaniu niewielkiej ilości paliwa prosto w kolektor dolotowy , odpali po 3-4 obrotach i gaźnik nie jest mu potrzebny, no chyba że sie przesadzi z iloscią paliwa to trochę trzeba zalanym motorem pokręcić nim zaskoczy. Może nie nacieszysz sie długotrwałą pracą bo jedynie ryknie wejdzie na wysokie obroty i zgaśnie , bo ilość paliwa wlana prosto w kolektor nie jest wielka. Ale pozwoli ci to wykluczyć niedomagania zapłonu i będziesz pewny że niedomaga układ zasilania, a mając winnego to powoli już dojdziesz co go boli.
czester Opublikowano 25 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2017 Witajcie jak na razie to silnik poszedł na reklamację zobaczymy co odpowiedzą ,napisałem im w razie jakiejś niejasności niech go po prostu spróbują uruchomić.
czester Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2018 Witaj cie i już sprawa rozwiązana jak na hobby king to dla mnie rewelka co prawda nasza poczta dała ciała jak zwykle zapłaciłem prawie stówkę za wysyłkę expresową która miała dotrzeć do angli w cztery dni ale jakoś w Warszawie utknęła na jedyne 12 dni i szła w sumie 28 jak do chin normalna porażka .Ale koniec zanudzania więc tak silnik doszedł na reklamacje na następny dzień zrobiono oględziny i stwierdzono wadę układu zapłonowego oraz nadmierny luz jednego tłoka i w ten sam dzień wysłano mi nowy zestaw nawet troszkę się zastanawiałem co będzie bo aktualnie silnik jest o 140$ droższy ale dotarł po trzech dniach bez dopłat ,a wczoraj zostało wszystko wypłukane benzynką i rozruch a tu lipa nie odpala ale zaczął łapać więc bez zastanowienia podlałem cylindry i użyłem ala rozrusznik na bazie wiertarki elektrycznej moment i zaskoczył ,3 minutu na 2 tys.obr. zgasiłem ostygł i drugi rozruch w ten sam sposób 10 minut na różnych obrotach .Wystudzanie i kolejny rozruch ssanie jeden obrót ręką odezwał się drugie pociągnięcie bez ssania i chodzi już nie potrzeba pomocy rozrusznika .Myślę że będzie z niego pożytek wypaliłem 1.5 litra na mieszance 1:25 a aktualnie kompresja znacznie wzrosła .Myślę wypalić do 5 litrów na mineralu i montować go do modelu resztę będzie się układał na syntetyku nie wiem do końca jaki mu olej zapodać może Motul 700?Castrolom nie bardzo wieżę.
MironRC Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Castrol do auta masz racje-syf ale do mieszanki mozesz lac, motul tez dobry.
Henryk S. Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Ja stosuje olej Bel-Ray H1R według mnie jest to najlepszy olej do silników modelarskich , jest dosyć drogi , ale silniki modelarskie też są drogie.
czester Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 No i tu racja jest silniki tanie nie są a po drugie taki litr starcza na sporo paliwa więc to już nie jest tak drogo ,mój nowy motorek wypalił drugi literek paliwa i całkiem ładnie chodzi kompresja już dość wysoko wzrosła ,tak że z rozruchem nie ma kłopotu mam nadzieję ze uciągnie mi exterę .
darek.3333 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Fajny wątek. Ciekawe jak się sprawdza teraz ten motorek i czy extra z nim współpracuje?
Rekomendowane odpowiedzi