Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak w niedzielę Lysander poleciał,

post-2341-0-38892200-1527713943_thumb.jpg

post-2341-0-53719600-1527713976_thumb.jpg

post-2341-0-87423400-1527714031_thumb.jpg

post-2341-0-28349800-1527714051_thumb.jpg

 


 

Po około minucie lotu dym z modelu silnik przestał działać awaryjne lądowanie poza lotniskiem.

 

post-2341-0-72440100-1527714841_thumb.jpg

post-2341-0-11823900-1527714944_thumb.jpg

 

Regulator spalony,pakiety spuchnięte i spalone koszulki,uszkodzone osłony podwozia.

Opublikowano

Szybki niczym myśliwiec. Mógłbyś napisać jakie wyposażenie dałeś do niego (silnik, regulator, pakiet, śmigło)? Dym po minucie nie jest czymś normalnym.

Opublikowano

Szybki latałem na 3/4 gazu był problem z wyważeniem pomimo wyważenia tak jak podaje producent model był za ciężki na nos 30 piknięć wysokością do góry jak już go wytrymowałem i chciałem zwolnić zobaczyć jak wolno może lecieć pojawił się dym i za chwilę silnik przestał działać.

 

Silnik Turnigy SK6374-170,regulator Scorpion 140A-14S,śmigło APC 22/12,pakiety 2x5000 6s połączone szeregowo w 12s.

Opublikowano

Model piękny.

Czy masz jakieś podejrzenia po dokładnym obejrzeniu gdzie nastąpiło zwarcie/przegrzanie czy po prostu na złączkach ?

Opublikowano

No właśnie nie wiem myślałem że może silnik,magnes się wykleił ale nie rozebrałem silnik i wszystko jest ok żadnych śladów w silniku.

Opublikowano

Patrząc po zdjęciach, obstawiam regulator. Wygląda, że to na nim było główne ognisko temperatury.

Widać, że izolacja na przewodach grzała się od strony regulatora. Temperatura przekroczyła ponad 240*C. Puściły w końcu luty.

 

Wydaje mi się, że zawiniło tu odprowadzanie ciepła między radiatorem a mosfetami.

Nie znam tego regulatora, ale może trafiłeś na felerny egzemplarz, albo wentylator chłodzący zawiódł.

 

I może źle patrzę, ale ten regulator ma w wersji S3, ma podane w opisach napięcie zasilania do 14 V, a nie 14 S... Byłby to lekki zonk, jeżeli masz regulator w tej wersji, a podałeś mu blisko 50 V, zamiast 12 V...

Ale też wszystko było by jasne.

Opublikowano

Regulator nie był nowy i latał już na 12s co prawda z innym silnikiem,a myślę że jak by do regulatora który jest max 14v czyli 4s podłączyć 12s to by spalił się w sekundę.Regulator chłodzenie miał pasywne bez wiatraka,

Opublikowano

Silnik Turnigy SK6374-170,regulator Scorpion 140A-14S,śmigło APC 22/12,pakiety 2x5000 6s połączone szeregowo w 12s.

Producent silnika sugeruje zasilanie 6-10s i śmigło przy 10s - 22x10.

Dałeś większe zasilanie i przewymiarowane śmigło (duży skok). Regulator miał prawo zastrajkować, bo zapewne przekroczył dopuszczalne reżimy prądowe. Jeśli nadal chcesz latać na 12s, to śmigło proponuję zmniejszyć do 20X8.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Producent silnika sugeruje zasilanie 6-10s i śmigło przy 10s - 22x10.

Dałeś większe zasilanie i przewymiarowane śmigło (duży skok). Regulator miał prawo zastrajkować, bo zapewne przekroczył dopuszczalne reżimy prądowe. Jeśli nadal chcesz latać na 12s, to śmigło proponuję zmniejszyć do 20X8.

Z tym silnikiem to troszkę dziwna sprawa bo podają różne parametry np: Powerful 3200w turnigy SK6374-170 brushless out runner. Removed from my YT PC21 and swung a 20x10 prop with serious authority on 10s. Motor specs Rated Power: 3250W ESC : 100A+ Cell count: 6-10 Suggested Prop: 22x10~26x10.

Inna strona.....: Turnigy Aerodrive SK6374-170

100amp esc no BEC

was swinging a 22-10 APC on 12cells

Podtrzymuję pytanie Kolegi Kesto; jakie zmiany zaszły w wyposażeniu?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.