klif5 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 No wychodzi na to że tak . Zakres pracy zapłonu w moim zdz to od -40 do +85 to dużo. Ale nie wiem jak to wygląda w takim plastikowym zapłonie . W końcu Foker sprawdził to organoleptycznie i pisze że jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Podawałem w innym temacie ( pakiet 5 celowy); zakres pracy od -20 do 85 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Dziś odbyło się kolejne - drugie już docieranie silnika. Przy okazji zauważyłem, że model zostasł zapaćkany z wydechu co widać na fotce. Czym najlepiej to usunąć? Przypomnę, że pokrycie modelu to folia "cerata". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Płyn do szyb, płyn do mycia naczyń. Schodzi troche trudniej niz po metanolu ale jest tego syfu znacznie mniej więc dasz se rade. Ogólnie to jest tak że psikasz, i chwilę musisz poczekać żeby brud "rozmiękł". Potem idzie lekko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Czy takie klocki służące za podkładki dystansowe spokojnie mogę użyć? Mogę zamiast nich wstawić płytkę odpow. grubości ale to dodatkowe ponad 100g. Chodzi tu wyłącznie o odsunięcie smigła od czołowej powierzchni maski silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 te podkładki to raczej nie zdadzą egzaminu, może przy pierwszym odpaleniu silnika się nie rozkłują, ale lepiej nie ryzykować, kup sobie Irek coś takiego http://nastik.pl/wibroizolator-kavan-4szt-p-885.html -- to bvędziesz miał pewność i silnik nie będzie przenosił wibracji na model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Piotrek - ja mam coś takiego :devil:. Boję się jednak to zastosować z dwóch powodów; - gwinty są tak krótkie (ok 5mm wewn.), że boję się czy to byłoby dobrze skręcone, - część użytkowników pisze wręcz o szkodliwości tego typu amortyzatorów, Każdy z klocków ma 25x10mm z tym, że nie jest to bukowe drewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Takie dystanse mogą być ale ja bym to zrobił z krążków sklejki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Ze sklejki to ja miałem całą płytkę zrobioną - 3 warstwy sklejki 8mm ale to ważyło w sumie sporo. Dlatego poszedłem na łatwiznę i kupiłem w Castoramie te krążki. Z tego bloku sklejkowego mogę jedynie prostokąty powycinać bo łatwiej ale przyznam się, że nie bardzo już mi sie chce kombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Możesz wyciąć z 1mm sklejki krążki i nakleić z góry i dołu wtedy nie pękną te dystanse wzdłuż słoii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Jeśli o to chodzi to jest juz tak zrobione - podobnie. Widać 4 pary klocków, każda para sklejona jest ze sobą pod kątem 90st własnie by słoje krzyżowały się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Wczoraj ponownie silnik popracował sobie. Tym razem max obroty częściej dodawane. W ten sposób na 200ml pracował 20 min. Wydaje mi się, że dźwięk nie jest już taki metaliczny, a bardziej pyrkający - milszy dla ucha: http://video.google.pl/videoplay?docid=-7331338003835441765 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Heniu - tak wygląda ułożenie serw w stosunku do osi modelu; a tak wygląda orczyk i dźwignia steru: Oba elementy trzymam w ich osiach. Widać że otwory na linki są w jednakowej odległości( rozbieżność wynosi mniej niż 0,5mm. EDIT: Takie jest wychylenie w dół przy ktorym linka dolna jeszcze nie jest luźna; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Jak byście odczytali ten rysunek; i co najwazniejsze jak wykonali. Nie piszę jak to sobie tłumacze by nie sugerować niczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAM_GDA Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Wczoraj ponownie silnik popracował sobie. Tym razem max obroty częściej dodawane. W ten sposób na 200ml pracował 20 min. Wydaje mi się, że dźwięk nie jest już taki metaliczny, a bardziej pyrkający - milszy dla ucha: http://video.google.pl/videoplay?docid=-7331338003835441765 Ładnie pracuje silnik. Widać że pomimo niepełnych obrotów ciąg jest poteżny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
throd Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Mi se wydale iz najpierw naklelejamy tam jakies male kawalki tworzywa pva a potem na to naklejamy zelazkiem pasek folii pokryciowej i to ma symulowac szwy mocujace poszycie do zeberek. Te kawalki tworzywa nadadza paskowi folii wypuklosc w miejscu gdzie jest szew a te paski chyba w oryginale byly jakos naklejane na szew aby zapobiegac rozdarciu poszycia w miejscy gdzie zostalo przeszyte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Tak własnie kombinuję sobie, ale jest jeszcze sprawa wycinania otworków(?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 sprawa wycinania otworków Jakich otworków? Na moje oko, tniesz sobie 3/16" odcinki żyłki (albo czegokolwiek), moczysz w kleju i pesetką przyklejasz co 3/4" Na to naprasowujesz pasek folii o szerokości 5/16" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
throd Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Dokladnie Foker tak jak pisze Hubert ja tez tak to zrozumialem i napisalem naklejasz kawalki jakiegos tworzywa aby daly uwypuklenia pod tasma imitujace szwy. i na to paski wzmocnienia szwu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 ...Irek, widziałem (nie sprawdzałem własnoręcznie) gdzieś (Modelist Konstruktor sprzed xxx lat?) podobne imitacje szwów robione za pomocą koła za skośnymi zębami (z przekładni ślimakowej). Robione to było na cienkiej folii aluminiowej/duralowej(?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi