Gość slawekmod Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Jak masz możliwość ASP FS91 to taki odrazu załóż. Fs61 będzie za cienki. U mnie FS 70 był odpowiedni ale FS91 będzie jeszcze lepszy tym bardziej że katana ma ciężką :ass: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_G Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Niestety nie kupię w przeciągu jednego miesiąca dwóch silników, bo dostałbym od żony nakaz eksmisji :mrgreen: Chyba, że znajdę chętnego na nówkę FS61... W sumie, to zanim będę mógł zainstalować silnik, miną jeszcze z dwa miesiące, więc problemu nie ma, a bezużytecznie leżeć na półce też nie będzie, bo na wyposażenie czeka jeszcze gotowa Wilga z Artexu. O ile do niej nie będzie znowu za duży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Na FS61 poleci ale szału nie będzie. Akrobacja nie składa się przecież z samych zawisów. Poza tym X-lite lata świetnie, na małych wychyleniach jak trenerek. Jak to mówią: " będziesz Pan zadowolony" . Jak cos to mozesz do mnie przedzwonić to moze podpowiem Ci to i owo . (PW) Sprzedałem Krzyśkowi FS30 właśnie do Wilgi z Artexu go użył, podobno świetnie lata z tym motorkiem. FS61 to obedrze folię z tej małej Wilgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakuban Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Ja robiłem to z kolei w ten sposób: http://rc-network.de/forum/attachment.php?attachmentid=21574&d=1144751162 Sporo zabawy, ale fajnie wyszło, można dowolny kąt wychylenia zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Niestety nie kupię w przeciągu jednego miesiąca dwóch silników, bo dostałbym od żony nakaz eksmisji :mrgreen:Chyba, że znajdę chętnego na nówkę FS61... W sumie, to zanim będę mógł zainstalować silnik, miną jeszcze z dwa miesiące, więc problemu nie ma, a bezużytecznie leżeć na półce też nie będzie, bo na wyposażenie czeka jeszcze gotowa Wilga z Artexu. O ile do niej nie będzie znowu za duży Witaj Jak zmieścisz się do lotu w wadze 2300 to FS61 będzie odpowiednim silnikiem jeżeli model wyjdzie ciężej to Sławek ma racje FS91 , co do wilgi to trochę przesadziłeś FS61 rozerwie ja na strzępy . Kupiłem od Sławka 30-tke i do wilgi to wymarzony silnik na zbiorniku 240 ml latasz do znudzenia tak naprawdę nigdy nie mierzyłem dokładnie czasu lotu ale graniczył on w 20 do 30 min i cos tam w zbiorniku zostawało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_G Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 ...co do wilgi to trochę przesadziłeś FS61 rozerwie ja na strzępy Wiem, czasami zdarzy mi się klepnąć coś bez zastanowienia. Jak przerobię statecznik poziomy i nie będę musiał doważać przodu tak jak Sławek, zrobię lekkie przednie podwozie i maskę silnika, to jest szansa na 2300g. W tej chwili, cały model, jedynie bez sklejonych lotek, waży 810g. Z czego mogę jeszcze obciąć z 30g, ale dojdzie za to ciężar folii, czyli jakieś 130g. Montując zbiornik 240 ml, i tak wlewam do niego tylko 120 ml paliwa, prawda? Mówię o zbiorniku z centralnie montowanymi przewodami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Montując zbiornik 240 ml, i tak wlewam do niego tylko 120 ml paliwa, prawda? Mówię o zbiorniku z centralnie montowanymi przewodami. Tak - a reszta objętości na PIANĘ :crazy: A na serio - dlaczego ?? Ja leję do pełna i latam :devil: ps. dyć węzyk jest giętki z ciężarkiem ( smokiem ) na końcu ... Aaa - obawiasz się że się przeleje przez gaźnik ?? - Bez obawy - nie przeleje się ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 W tej mojej Katanie co to teraz ją ma buwi777 lałem paliwo aż do górnej ścianki, zostawał tylko bąbelek powietrza. Nie zauważyłem jakiś skutków ubocznych, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_G Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Jeszcze wiele się muszę nauczyć, m.in. czytać ze zrozumieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Pewnie myślałeś o odpowietrzeniu, do tego jest wygięta rurka, której koniec umieszczasz pod samym "sufitem" zbiornika i do niej dołączasz wężyk łączący z tłumikiem wytwarzającym ciśnienie w zbiorniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweł1919 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Witam. Napotkałem dość duży problem w budowie katy. Otóż, kadłub leżał ponad miesiąc na szafie, ku mojemu zdziwieniu okazało się, że koniec kadłuba pokręciło w dwóch miejscach. Najlepszym sposobem by było, rozkleić wszystko i poskładać od nowa, tylko że kształt sklejki i balsy pozostanie. i boje się to rozklejać. Postanowiłem, że przykleję deskę balsy 1mm w miejscach zapadniętych i krzywych i wszystko wyprofiluję poprzez szlifowanie. Czy to jest w miarę dobry pomysł, mi się wydaje najrozsądniejszy. Najgorzej jest z lewą stroną,a le myślę że jakoś to się da naprawić A i jeszcze w jednej kwestii się zastanawiam, może to jest śmieszne, ale jak to ma być wklejone??? Rozumiem że mam również skrócić domek o ok. 12mm, czyli tą sklejkę która widnieje na zdjęciu, dobrze rozumiem, żeby nie palnąć jakieś wtopy :? Również muszę podciąć ok 5mm sklejkę, aby się oparła o wręgę, ponieważ brakło mi sklejki po doklejeniu jeszcze jednej wręgi zwanej "fireewall" chyba 1. 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Kadłub w pogiętym miejscu spryskaj obficie płynem do szyb na amoniaku i podginając palcami wysusz suszarką do włosów. Co do wręgi to trzeba uzupełnić te brakujące kilka mm balsą. Ja zrobiłem skuchę w formatkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_G Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 A to moje maleństwo Powoli prace idą na przód. Zastanawiam się czy skracać domek. Silnik ASF FS61 mieści się na styk. Nie wiem też jak się zabrać do serwa steru wysokości. Mam zamiar przenieść go najbliżej SC, ale wtedy dojdzie spora waga długich bowdenów z drutem stalowym 2mm. Waga drutu to około 60g. Ster kierunku będzie na linkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Domku silnika nie skracaj, lepiej żeby silnik był ten 1-2 cm wysunięty bardziej do przodu. Co do bowdenów to dałbym plastikowe fi 3mm z cienkim rdzeniem z drutu w otulinie (gwiazdkowe) .Jeżeli przykleisz osłonkę bowdenu w kilku miejscach w kadłubie to nie będzie raczej problemu z jego sztywnością. Zamiast drutu 2mm możesz użyć popychaczy (prętów) węglowych fi 2mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_G Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Czy taki komplet: bowden , gniazdo bowdena , snap , będzie dobrym wyborem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ardzik Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Moja Katana rowniez juz na wykonczeniu: Teraz pozostaje jedynie kwestia tego jakie dac jej wnetrznosci. Planuje naped elektryczny i zastanawiam sie jaki silnik i pakiet umiescic. Model wyszedl mi dosc ciezki, caly model wraz z serwami i odbiornikiem lecz bez silnika, regulatora, pakietu i bez metalowego mocowania na silnik wazy: 1450 gram. Jednak jako iz moga pojawic sie problemy z wyważeniem, to moge zastosowac mocowanie silnika ( 85 gram) - widoczne na zdjeciu. Jaki zatem najlepiej byloby zastosowac silnik? (najchetniej jakis z hobbycity) Dodam iz posiadam pakiety 2200mAh 3S1P 25C ale zapewne bede musial kupic jakies z wieksza ilosc cel. Za wszelkie wskazowki co do napedu i smigla bede bardzo wdzieczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Witam . Niestety pakiet 3S jest za mały . Musisz postarać się o pakiet 4S najlepiej 3000-3200 mAh i silnik Turnigy 3548/800 lub lepiej Turnigy 4250/750 i regiel 40-60 Amper . Śmigło APC E 13/4 lub 13/6 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakuban Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Przy tej wadze najlepsze rozwiązanie to pakiet 5S 3000mah i silnik TR 42-50 650Kv. Zestaw daje ogromny zapas mocy przy modelu 2,2-2,3 kg. Zestaw, który proponuje Leszek wg mnie jest najlepszy do modelu 3D o wadze max 1,8kg. Mam taki zestaw u siebie, waga modelu 1650g, ciąg zadowalający, w granicach 2,8kg na apc14x7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Rzeczywiście . Jeśli przyjąć wagę pakietu , silnika i regla na 550 gram to mamy wagę do lotu 2 kg , a to dla silnika 3548 może być już za dużo . Polecam więc silnik 4250/750 i pakiet 4S lub 4250/650 i pakiet 5 S . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweł1919 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Chciałbym zapytać, czy może ktoś wykonać odpłatnie dla mnie, kabinę pilota do katany 1400mm. zamierzam kupić bowdeny i snapy i zamknąć kadłub żeby potem nie było problemu z montażem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.