krzysiek 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Witam wszystkich, jestem posiadaczem od niedawna takiego motorku, mam go zamiar rozebrać i umyć w myjce ultradźwiękowej, a ponieważ nie bardzo się orientuję w motorkach 4 T to mam pytania 1- do czego służy ten otwór gwintowany w którym był króciec na przewód zamieszczone zdjęcie 2- jest jakaś instrukcja jak ustawić koła zębate i jak wyregulować zawory ???? Za wszelkie podpowiedzi z góry serdecznie dziękuję pozdrawiam
Grzesiek Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Otwor na kruciec to odma inaczej idpowietrzenie skrzyni korbowej.
czarobest Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 W załączniku wrzuciłem instrukcję, jest w niej to co Cię interesuję : ENYA_90-4C.pdf
krzysiek 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Panowie, na jakiej zasadzie jest smarowanie skrzyni korbowej skoro paliwo dostaje się przez zawór i po spaleniu tak samo wychodzi omijając skrzynię korbową ?????? wkrótce będę go składał i zastanawiam się nad tym problemem czy wlać odrobinę oleju czy składać na sucho :unsure:
kkdarch Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Jak pewnie zauważyłeś tłok ma jeden pierścień(brak pierścienia zgarniającego olej).Mieszanka częściowo przedostaje się pomiędzy tłokiem a cylindrem i w ten sposób smaruje komorę korbową.Nadwyżka ciśnienia jest wyrzucana właśnie przez odmę.Nic nie wlewaj do środka.Wyjątek stanowi sytuacja gdy silnik był rozłożony i umyty.Wtedy smarujesz części ruchome olejem.
krzysiek 1 Opublikowano 25 Marca 2019 Autor Opublikowano 25 Marca 2019 Motorek został rozebrany umyty powymieniane łożyska i poskładany a chodzi teraz tak :)
jarek996 Opublikowano 25 Marca 2019 Opublikowano 25 Marca 2019 Latales juz garem do dolu ? Ja w swoich dwoch modelach ( tez ENYE : R120 i 90 ) mam silniki zamontowane tak jak Ty , ale wole dmuchac na zimne i pomontowalem podzarzania swiecy ( od naszego kolegi z forum ) . Chodza on z gazem i szczegolnie jak z malych obrotow wchodzisz na MAXa , swieca moze zostac zalana i ........... szybujemy do ladowania . W tym wlasnie momencie swieca prze moment podzarza sie na MAX . Na stronie UGLY TWINa masz schemat i opis urzadzenia. Lozyska gdzie zalatwiles ?
krzysiek 1 Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Opublikowano 26 Marca 2019 Siemka, garem do dołu latałem ale 2 T nie było problemu ale na wszelki wypadek zakupiłem sterownik do świec i spróbuje go uruchomić z opisu jest faktycznie rewelka przynajmniej nie trzeba mieć żarnika do świec a co do łożysk to kupowałem u nas w alfie podobno jakieś japończyki za komplet płaciłem coś ok 80 zł zobaczymy co są warte Oglądam twoją relacje z renowacji silniczka i nie wpadłem na pomysł czyszczenia przy pomocy sody super to wygląda u mnie trochę ściemniał po myciu w myjce ultradźwiękowej pozdrawiam
MASK Opublikowano 27 Marca 2019 Opublikowano 27 Marca 2019 (...) u mnie trochę ściemniał po myciu w myjce ultradźwiękowej pozdrawiam A w czym czyściłeś?
krzysiek 1 Opublikowano 27 Marca 2019 Autor Opublikowano 27 Marca 2019 Do myjki używałem płynu SONIX 1000 rzekomo do tego przeznaczony A JAKO CIEKAWOSTKĘ DODAM ZE SILNIK POCHODZI Z 1993 r
Rekomendowane odpowiedzi