piotr28 Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 8 minut temu, kamilos1600 napisał: Jutro będę składał silnik, niewiadomo tylko gdzie szukać środka Ciężkości.. Pisałem Ci już wcześniej-165 mm od natarcia.Twój Yak wygląda bardzo podobnie do mojego.Przelicz dla pewności środek ciężkości programem : https://rcplanes.online/cg_calc.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1600 Opublikowano 13 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 O kawał historii z tym modelem . Za duże te pakiety 2400 mAh ,w zasadzie ciężkawe. Ja w swoim Yaku miałem 2 x 1500 lub 1600 mAh i na 5/6 lotów po ok 5 minut było w świat a na zapłonie 2000 bo akurat taki był . Zapłon ciągnie max 300-450 mAh na kilka dobrych lotów. Można mieć sporo zapasu ale to niestety ciężar którego unikamyTo ten kawał historii : Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1600 Opublikowano 14 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Przeskakuje iskra w tym miejscu- Co prawda bez nałożenia kapturka na świece ale chyba trzeba by naprawić. Da się to uciąć i przelutowac do kapturka ? Przewód jest wystarczająco długi. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu TapatalkaSilnik umyty rozpyszczalnikiem i złożony. Silikon dawałem pod cylinder jak i kartery. Środek C. Znalazłem na modelu, ktoś zaznaczył, tak jak napisaliście 165mm Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr28 Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 56 minut temu, kamilos1600 napisał: Co prawda bez nałożenia kapturka na świece To pierwszy krok do tego abyś spalił sobie moduł zapłonowy....Nigdy nie wolno podłączać zasilania zapłonu gdy nie jest kopułka założona na świece.Uszkodzisz moduł.Wydaje mi się że możesz skrócić przewód,na pewno nie można go naprawiać bo będzie i tak "siał" zakłóceniami.Co prawda można to miejsce owinąć folią aluminiową ale lepiej dmuchać na zimne. Druga sprawa to silikon na połączeniu cylindra....to się nie sprawdzi.Odpalisz silnik i wszystko pójdzie w niwecz,benzyna rozpuszcza silikon i będziesz miał przedmuch.Konieczna tu jest uszczelka i przesmarowana specyfikiem co się zowie Hylomar.Wszelkie połączenia jak karter gdzie nie ma fabrycznie uszczelek ,uszczelniasz Hylomarem.Do kupienia na Alledrogo. Uszczelki do DLE powinny być u Jakuba Kowalskiego w sklepie eF3M Są(ostatni komplet) : https://www.ef3m.pl/pl/p/Zestaw-uszczelek-do-silnika-DLE-55/1080 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1600 Opublikowano 14 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 To pierwszy krok do tego abyś spalił sobie moduł zapłonowy....Nigdy nie wolno podłączać zasilania zapłonu gdy nie jest kopułka założona na świece.Uszkodzisz moduł.Wydaje mi się że możesz skrócić przewód,na pewno nie można go naprawiać bo będzie i tak "siał" zakłóceniami.Co prawda można to miejsce owinąć folią aluminiową ale lepiej dmuchać na zimne. Druga sprawa to silikon na połączeniu cylindra....to się nie sprawdzi.Odpalisz silnik i wszystko pójdzie w niwecz,benzyna rozpuszcza silikon i będziesz miał przedmuch.Konieczna tu jest uszczelka i przesmarowana specyfikiem co się zowie Hylomar.Wszelkie połączenia jak karter gdzie nie ma fabrycznie uszczelek ,uszczelniasz Hylomarem.Do kupienia na Alledrogo. Uszczelki do DLE powinny być u Jakuba Kowalskiego w sklepie eF3M Są(ostatni komplet) :https://www.ef3m.pl/pl/p/Zestaw-uszczelek-do-silnika-DLE-55/1080Pod cylidrem dałem uszczelkę specjalną od DLE ale przesmarowalem z jednej strony silikonem tak bylo wcześniej zrobione.Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1600 Opublikowano 15 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Postanowiłem pomalować domek silnika, na zapłon idzie 2300mAH NiMh + kill swith narazie zamocowane serwo i ssanieWysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1600 Opublikowano 16 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 Zbiornik paliwa mogę dac na płasko, w ten sposób? Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1600 Opublikowano 16 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 .Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr28 Opublikowano 16 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 Może być w takiej pozycji,jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1600 Opublikowano 16 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 Śruby podwozia zmieniłem na plastikowe, miejsce na rezonans zakleiłem sklejka 1.5m oraz pokryłem folią. Pakiet zapłonu oraz zbiornik zamontowane, Lipo 2x 1600 2s oraz kołpak śmigla już jadą. Ostanie poprawki, wyważenie i chyba gotowy. Macie jakieś uwagi? Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacFlyer Opublikowano 16 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 Ja mam jedną małą uwagę. Zmień śruby na stalowe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 16 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 plastikiem w podwoziu pchasz się w złamane śmigło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1600 Opublikowano 16 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 No właśnie zmieniłem je z powodu bardzo twardego podwozia.. mam jeszcze jedno od Fun fly 2.2m mięciutkie fajne podwozie tu strasznie jest wszystko sztywno. Koła bez żadnej amortyzacji pianka - twarda mam takie gumowe, myślę że lepiej zdadzą egzamin. Ale jak radzicie zmienię na stalowe te śruby. Dzięki Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr28 Opublikowano 17 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2020 8 godzin temu, kamilos1600 napisał: gumowe, myślę że lepiej zdadzą egzamin Oczywiście że tak, zmieniaj na gumowe. A druga sprawa, jeśli dobrze widzę to chyba ułamaną rurkę wydechową w tłumiku przewierciłeś i złapałeś śrubą do puszki tłumika?Dodatkowo chyba jest to wszystko wysmarowane czarnym sylikonem?Wydaje mi się że to długo nie wytrzyma Kamil, wcześniej czy później silikon sie rozpuści i będziesz miał przedmuch i czarno pod maską.Najlepiej było by to zaspawać.Podjedź gdzieś gdzie np: spawają felgi aluminiowe albo podobne historie i chłopaki zaspawają Ci ładnie za nieduże pieniądze.Będziesz miał pewnie i ładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1600 Opublikowano 17 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2020 Oczywiście że tak, zmieniaj na gumowe. A druga sprawa, jeśli dobrze widzę to chyba ułamaną rurkę wydechową w tłumiku przewierciłeś i złapałeś śrubą do puszki tłumika?Dodatkowo chyba jest to wszystko wysmarowane czarnym sylikonem?Wydaje mi się że to długo nie wytrzyma Kamil, wcześniej czy później silikon sie rozpuści i będziesz miał przedmuch i czarno pod maską.Najlepiej było by to zaspawać.Podjedź gdzieś gdzie np: spawają felgi aluminiowe albo podobne historie i chłopaki zaspawają Ci ładnie za nieduże pieniądze.Będziesz miał pewnie i ładnie.Tak jest. Rurka złamana. Poprzedni wlasciciel silnika tak przewiercil . Ja tylko dodałem silikon. Jak silnik będzie chodził prawidłowo to zdemontuje tłumik i zawiozę do spawania Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1600 Opublikowano 18 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 Wszystko fajnie się prezentuje. Zostało tylko dobrze zaprogramować. Jakie ustawienia expo i dr byście proponowali do klasycznego latania i jakie do akro ? Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr28 Opublikowano 18 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 Na początek ustaw sobie Expo na poziomie 40 -50 % aby model nie był nerwowy. Co do ustawień to wychylenia 15 stopni będą dobre na początek do latania precyzyjnego,czyli klasycznej akrobacji.A do poszalenia po niebie jak się będziesz pewnie czuł z modelem to właściwie maksymalne dostępne.Ustaw sobie właśnie na D/R i przeleć się-sam ocenisz czy nie brakuje Ci wychyleń,być może trzeba będzie niektóre zmniejszyć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimmus Opublikowano 18 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 Przy pierwszym locie miałem ustawione 3 tryby, wychylenia małe, bardzo małe i trochę większe niż małe. EXPO nawet 70% dałem i było ok do pierwszego lotu. Ostatecznie zostałem przy 2 fazach, jedna wychylenia na max, druga po 60% wychyleń i EXPO po 40. Przy 3 fazach można się pomylić i zamotać. Tak samo z krzywą gazu, co prawda ma zrobione 3, ale w locie używane 2, trzecia w środkowej pozycji do odpalania.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1600 Opublikowano 23 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 Oki expo ustawione jutro oblot miał być bo kupiłem 2x lipo 1600 A przyszło jedno. Tu pytanie do was czy do tego menagera dualski mogę podpiąć 2 różne pojemnościowo lipo ? A i kupiłem jeszcze kołpak, macie jakieś sprawdzone sposoby jak wyciąć go prawidłowo pod śmiglo? Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 Nie do końca jestem pewien jak to jest w Dualskym ale on posiada refundowane napięcie więc 2 różne pakiety o tym samym napięciu a różnej pojemności można podłączyć bo najpierw będzie korzystał z tego o większej pojemności . Sam menager będzie na bank działał na jednym pakiecie. Mój patent na wycięcie kołpaka jest taki że kładę śmigło płasko na stole. Następnie biorę cynę (drut) lub jakikolwiek inny miękki np. aluminiowy . W miejscu gdzie przypadnie kołpak na śmigle, odwzorowuję kształt łopatki (profilu śmigła) tym drutem i owy drut przykładam do kołpaka z boku i odrysowuję pisakiem kształt . Symetrycznie z obu stron, następnie dremelek i gotowe. Sprawdzone wielokrotnie i skuteczne. Kolpak musi mieć po ok 2 mm luzu wokół obrysu śmigła by go nie kaleczył, ocierał i nie powodował problemu przy montażu (niewielkie ruch lewo-prawo) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi