mazur Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 Witam. Mam zamiar poeksperymentować z modelami ESA. Poszukuję planów. Może ktoś coś by zapodał? Szukałem ale nie znalazłem.
robertus Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 Do ESA wystarczą Ci zwykłe rzuty z trzech stron. http://www.airwar.ru/other/draw_fw.html
Grzechu RC Opublikowano 21 Lutego 2019 Opublikowano 21 Lutego 2019 No i masz planów na wiele długich wieczorów Swoją drogą fajna strona. Dzięki Robert
japim Opublikowano 21 Lutego 2019 Opublikowano 21 Lutego 2019 Do ESA wystarczą Ci zwykłe rzuty z trzech stron. http://www.airwar.ru/other/draw_fw.html I profil skrzydła Jak sama nazwa wskazuje ESA = Electric SIMPLE Aircombat
Grzechu RC Opublikowano 21 Lutego 2019 Opublikowano 21 Lutego 2019 Eee tam, widziałem chłopaków latających na płaskich deskach. Też da radę Hardkorowo starczy kawałek płyty EPP gr 10 mm i skalpel. Do dzieła!
samolocik Opublikowano 21 Lutego 2019 Opublikowano 21 Lutego 2019 Latać na płaskich deskach można ale do zawodów to nie przejdzie bo regulamin wymaga profilu nie płaskiego i nie symetrycznego z tego, co pamiętam
japim Opublikowano 21 Lutego 2019 Opublikowano 21 Lutego 2019 Latać na płaskich deskach można ale do zawodów to nie przejdzie bo regulamin wymaga profilu nie płaskiego i nie symetrycznego z tego, co pamiętam W regulaminie nie ma nic o profilu. http://www.aircombat.pl/ACES/forum/pafiledb/uploads/Regulamin%20ESA%202015.pdf Chodziło mi o to, że z profilem lata lepiej niż bez. A z płaską deską też poleci - tylko trochę gorzej. Moja P-61 ma profil KFM - nie jest to może szczyt aerodynamiki, ale fajnie się prowadzi po niebie Natomiast w ACES 1:12 jest tylko info, że ma być profil o grubości minimum 10%. Jak ktoś da taką "płytę" to sobie raczej nie polata szybko więc naturalnie konstruktorzy skłaniają się do prawdziwych profili.
mirolek Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 Moim zdaniem w ESA podobnie jak w ACES dobry profil dużo daje :-) Oczywiście ma być "simple" ale każdy kto chce coś więcej niż tylko utrzymywać się w powietrzu wie, że dobry profil to szybki profil ale jednocześnie taki co trzyma w skrętach i niesie gdy już opary paliwa w pakiecie :-) Na początek dobrze sprawdza się klasyczny Clark Y - taki bezpieczny (wysoki profil) do każdego latania a z czasem można szukać czegoś szybszego ....i tu zaczyna się tajemnica bo każdy producent zestawu ESA stosuje inne, czytaj własne rozwiązania. ms
Rekomendowane odpowiedzi