daras Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Witam. Mam pytanie, może wyda się dość dziwne i głupie, ale kto pyta nie błądzi. Chodzi mi o to czy do silnika nitro można podłączyć świece żarową na stałe do baterii? Wtedy jest większa szansa że silnik nie zgaśnie w powietrzu. Jeśli można to jak duży pakiet musiałby być podłączony, aby starczył na 10 min lotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Są dogrzewacze ale po co, jak swieca sprawna i silnik to nie zgasnie Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Popatrz na forum za Pokładowy podgrzewacz świec kolegi Zycior. Mam taki, latał u mnie w dwusilnikowcu. Świetny sprzęt. Pakiet jaki używałem to 2p 1s 2000mah. Pobór prądu malutki, bo po weekendzie na lotnisku wchodziło w niego poniżej 500mah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Podgrzewanie świecy odbywa się głownie na niskich obrotach. Na wysokich raczej jest bez sensu i może doprowadzić do spalenia świecy. Dlatego stosuje się podgrzewacze. Rodzimej produkcji lub np chińskiej. Podgrzewają świecę odwrotnie proporcjonalnie do przepustnicy - albo jak tam sobie użytkownik zaprogramuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Jak jest dobrze dobrana ciepłota świecy i doregolowany gaźnik to bezsensem jest stosować takie gadżety.Co innego jak ktoś nie umie sobie poradzić z silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 W jedno silnikowcu to raczej gadżet - zgadzam się. Jak zgaśnie silnik to są duże szanse na posadzenie modelu lotem ślizgowym. Ale można sobie zrobić takie bajer - że tylko tankujesz i odpalasz model na środku pasa startowego bez konieczności podłączania grzałki. Tylko po co wozić dodatkowy pakiet? Natomiast w modelach wielosilnikowych to już raczej dobry pomysł. Bo jak tam gaśnie 1 silnik to masz duże szanse na korka i totalną rozwałkę modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Nikt nie wie ze temperaturą świecy reguluje się przyspieszenie zapłonu. Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Gdzie w tym ma byc logika? Jak silnik podczas lotu przestanie pracowac, to przeciez podgrzewanie swiecy tez nic nie pomoze, bo na odleglosc i tak silnika nie wlaczysz. I to bez wzgledu na liczbe silnikow w modeu. Natomiast jesli swieca posiada wlasciwie dobrana wartosc cieplna i silnik gaznik jest dobrze uregulowany, silnik bedzie bez problemu pracowal bez dogrzewania swiecy - dokladnie jak Grzegorz napisal. Chodzi o zmniejszenie ryzyka zgaśnięcia jednego silnika. Nikt nie mówi o włączaniu tylko o niegaśnięciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Nikt nie wie ze temperaturą świecy reguluje się przyspieszenie zapłonu. Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Jeżeli już to ciepłotą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Jeżeli już to ciepłotąA nie, poczytaj o silnikach żarowych Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Nie będę robił wykładów na temat silników żarowych, jak pisali poprzednicy właściwe paliwo, dobrana świecą, regulacja składu mieszanki i chodzi nawet w zimie w całym zakresie obrotów Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi