dimmus Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Szukam jakiegoś sensownego rozwiązania zasilania serw HV w małym modelu. Czy ktoś zna jakieś niewielkie BEC z napięciem wyższym niż 6V? Studiuję temat od 3 dni i nie znalazłem niczego sensownego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Dowolna przetwornica regulowana step down Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoferbp Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Cześć Sensowny to Castle Creations 10A Pozdrawiam Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzioch Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 można zastosować np. układ LM1084-ADJ i ustawiać napięcie jakie potrzeba. Duży wybór na BG różnej mocy https://www.banggood.com/search/boost-converter.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki188 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Castle creation 10A i 20A mają regulowane napięcie do 9v ale wymagają dodatkowego programatora. W przypadku przetwornic napięcie ustawisz na potencjometrze a ostatecznie lepiej potem wstawić rezystor o odpowiedniej wartości aby od drgań nie było skoków napięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...