Tomek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Wygląda świetnie ,szkoda tylko ,że dałeś tak krótką kabinkę. Ale poza tym rasowy Extrim. Ja też czekam na film z oblotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Dzieki za uznanie. Kabinka celowo krotka, bo szczerze, nie podobaja mi sie kabiny w stylu extry 330. Mala i kozacka miala byc i jest Poza tym wiecej miecha w kadlubie daje wieksza sztywnosc. Model oblatam albo dzis po poludniu albo jutro. Na razie aura paskudna, mam nadzieje na poprawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Ale przez małą kabinkę straciłeś sporo powierzchni bocznej tak przydatnej w lataniu 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zauwaz ze w extrach kabinka nie zaczyna sie bardziej z przodu a ciagnie sie do tylu, ja po prostu skrocilem jej tylna czesc. A jesli chodzi o powierzchnie boczna to ten model ma jej tyle, ze kabinka tu nic nie zmienia. Wysokosc kadluba od silnika to 18 cm, a w szczycie ponad 22 cm!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 No i SZOGUN oblatany (tak sie cacko nazywa) Mialem lekkiego stracha, w koncu to prototyp, w dodatku zastosowalismy cienki 13% profil laminarny. Nie wiedzialem czego sie spodziewac. CG wyszlo tuz przed 1/3 glebokosci plata przy kadlubie, a biorac pod uwage ksztalt plata srednia 1/3 glebokosci wyszlaby troche bardziej z przodu. No nic, tankowanie, regulacja, sprawdzenie wszystkiego. Papieros, dotankowanie i start. Wykon silnia 2 stopnie w prawo idealnie pasuje. Jak po sznurku w gore. Pare klikow wysokoscia, jeden lotkami. Wytrymowany. Sprawdzamy czy sie nie zwala w korek. Ostry zakret na przeciagnieciu- stanal prawie w miejscu- jak mlodszy braciszek Extrim. Zyleta- miod- pierwszy model ktory bez domixowania wysokosci do ogona nie ucieka w zadna strone. Kierunek na tyle skuteczny ze z zylety wyrywa w gore. Polatalem 6 minut, mowie sobie, zobaczymy jak laduje. Kolejny zaskok. Model skierowalem do gleby pod katem 25 st i metr nad ziemia wyrownalem. Pare metrow dalej dotknal trawki i dojechal mi do nogi Dotankowalem, papieroch, wymiana opinii z Tworca, start nr 2. Tym razem juz na wiekszym luzie. Model piejknie kreci co mu sie kaze, rolling harriery to jego zywiol, siwtnie odwrocony plaski korek i cudnie blendera, wisi na smigle sam , chyba ze koniecznie sie mu chce przeszkodzic. A najfajniejsze jest to: Tworca mowi: ciekawe jaki szybki jest na max gazie. Polecialem kawalek od nas, zawrocilem i rura. I co? Model nie leci szybciej niz 70-80 kmh (na oko). Cienki profil sugerowal ze bedzie to przecinak (czego szczerze nie lubie) a tu prosze jaki zaskok. Ogolnie daje modelowi 10/10 punktow i mam nadzieje nie rozstawac sie z nim przez dluzszy czas. Filmiki po weekendzie. POZDRO!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Owiewka silnika Szoguna wygląda jak żywcem zdarta z jakiegoś capa, mam rację, jeśli tak to z jakiego i czy można zakupić taką osobno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Masz racje, to morda od Capa 232 60 z Nastika. Akurat Grzesiek jedna mial to mi sprzedal. Zawsze taka kupna jest lzejsza od rzezbionej samemu, poza tym przy tak smuklym kadlubie taki masywny ryjek dodaje modelowi powagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 No właśnie, kupiłem niedawno tego capa, dzisiaj oblot (jeśli pogoda pozwoli). Zapytałem dlatego że czasem taka druga owiewka może się przydać (po kraksie :roll: ) Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Pawel Rzedzicki, no i jak tam filmik, bo ja czekam z niecierpliwością, podejrzewam, że nie ja jeden;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Kutwa, nie mam kiedy nakrecic. Albo nie ma pogody, albo latam sam i nie mam operatora. Ale filmiki beda lepsze bo wczoraj zrobilem 6 lotow po pracy i wlatalem sie w niego jak w Extrimka. Jest posluszny jak baranek i ostry jak brzytwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 No i pożegnałem się z moim Extrimem 1. Trochę poczułem pustkę , po wejściu do modelarni ,ale co tam tyle planów i pomysłów - szybko się zapełni to jedyne wolne miejsce. Oby Sławkowi dobrze się E1 sprawował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Tak pokochalem Szoguna ze sprawilem mu prezent- nowiuskie saito FA91 special. Wstepne dotarcie mialo miejsce ( 15 minut na ziemi). Jak Bozia da to jutro zobaczymy jak to serducho da sobie rade w porownaniu z Magnumkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Ja juz sobie od paru dni smigam extrimkiem az miło. model jest naprawde swietny zaczynam pomału robic podstawowe akrobacje. Waga do lotu ok. 580g A oto zastosowane wyposazenie; Akumlatory li-pol 3s1p 800mah Wow-RC silnik bezszczotkowy http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=22&products_id=173 4 serwa Tower Pro SG90 Odbiornik niestety standardowy 20g. Dla tych co maja kabinke mocowana na magnesach to zalecam uzyc jakiegos dodatkowego zabezpieczenia bo u mnie kabinka odpadła w locie (nawet nie zdazyłem zrobic zdjecia pamiatkowego :cry: ) i juz jej nie znalazlem, ale czesci na nowa juz ida poczta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Kamil: to dlatego nie skończyłeś budowy Speeda 400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 speeda powoli koncze . Jeszcze musze zrobic tylko lotki i go obkleic. Mam nadzieje ze skoncze go w tym miesiacu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieczotronix Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 jaki polecacie patent na zamocowanie skrzydła. Te dwie pionowe sklejeczki siedzą mi zbyt luźno w otworze i skrzydło się rusza. Nie wiem, czy przykleić kontrsklejkę nad nimi, żeby wyeliminować luz, czy może dać kołek? Kabinę zamocowałem u siebie z przodu na kołeczki (standardowo), a z tyłu na kawałek rzepa. Chyba nie odpadnie. Jeszcze mam pytanie o mocowanie osłony silnika. Przykręciłem ją na 3 wkręty jeden u góry i dwa u dołu (po bokach tej półkolistej dziury), ale mam wrażenie że po pierwszym twardszym lądowaniu rozorają balsę. Jakieś wskazówki może w tym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Te dwie pionowe sklejeczki siedzą mi zbyt luźno w otworze i skrzydło się rusza. ??? U mnie wchodzą na lekki wcisk i skrzydło blokuje się idealnie. Przykręciłem ją na 3 wkręty jeden u góry i dwa u dołu (po bokach tej półkolistej dziury), ale mam wrażenie że po pierwszym twardszym lądowaniu rozorają balsę. Wzmocniłeś miejsca na otwory krętów sklejkowymi prostokątami przygotowanymi przez producenta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieczotronix Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Wzmocniłeś miejsca na otwory krętów sklejkowymi prostokątami przygotowanymi przez producenta? No właśnie nie. Czułem, że coś robię nie tak. A więc to o to mi chodziło... Skrzydło jednak będę musiał jakoś zafiksować, bo moje coś nie teges i przy bardziej gwałtownych testach trochę lata. Zbliżam się do finiszu. Waga bez podwozia z pakietem 1350 mAh wychodzi mi coś 540-550 g. Cały czas się zastanawiam, czy pakiet 2200 mAh się nada i czy da radę z nim wyważyć model. (mam tylko 1350 i 2250 3s do wyboru w domu). łot du ju sink? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Skrzydło jednak będę musiał jakoś zafiksować Jeżeli szczelina jest za szeroka, to może wystarczy na te pionowe sklejeczki nanieść trochę CA (i koniecznie poczekać żeby dobrze wyschło! ) lub jakiejś żywicy epoksydowej. Jak wyjdzie za grubo, to można zeszlifować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 17 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Wręgę w miejscu mocowania skrzydła możesz delikatnie zalać rzadkim Ca lub ze sklejki 0,8 mm zrobić nakładki (w E2 już tak jest fabrycznie.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.