Skocz do zawartości

Extrim3D


Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 267
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
a mojej "popierdółki" nie widać :(

 

Widać, widać :-) Już tu są...

 

1. Chwila przed startem (już mi z kadru uciekałeś ;D )

DSC_2444.jpg

 

2. W locie

???

Tu nic nie mam, bo szalałeś nim tak że nie dałem rady "ustrzelić Cię" dobrze czym byłoby się chwalić. Maybe next time.

 

3. Pilot i jego "killer-maszynka" w całej okazałości.

DSC_2445.jpg

 

/Mars_2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość Anonymous

Ja dziś własnie otrzymalem exTRIMA. Mam takie pytanie, bynajmniej nie ostatnie:

- czy skrzydło jest mocowane w jakiś szczególny sposób (opcja bardziej prawdopodobna) czy poprostu jest przytrzymywane przez maskę, która trzyma się na dwóch małych magnesach (mniej prawdopodobne)? Jeśli wybierzecie pierwszą wersję, to w jaki?

 

Dodam, że otrzymałem model złożony, oklejony, z serwami; tylko silnik odbiornik, pakiet i wio w niebiosy. Ale nie tak szybko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest w instrukcji.

Natarcie centropłata kotwiczone jest we wrędze kadłuba za pomocą wklejonych w nie dwóch "kołków" ze sklejki (ostatnia, 6 str. instrukcji, kołki zaznaczone są za pomocą malutkich strzałek na rysunku skrzydła na środku strony).

Spływ skrzydła blokowany jest za pomocą obrotowo wkręconego skobla (str. 3 instrukcji, część 1A + 1B).

I mała uwaga: przy liczeniu stron uwzględniłem również okładkę z fotką, a instrukcja jest do pobrania na stronie producenta :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Hehe, to dostałem coś niedorobiony model ;) No nic, będę musiał sobie trochę poprawić go.

 

--EDITED--

 

Może ktoś udostępnić instrukcję do Extrima? Bo niestety strona artex international nie działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzięki dla Tomka "Tomek" (przewrotnie ;) ) i Pawła "Ładziak" którzy mi sprawę rozjaśnili ;) Szczególne dzieki dla Michała "rogi23", za wysłanie instrukcji i fotek elementów, których nie byłem pewien. Teraz nic nie stoi na przeszkodzie, aby uzupełnić konstrukcyjny brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Anonymous

Czołem braci modelarskiej!

 

Jako, że na dniach zamierzam rozprawiczyć i siebie (pierwsza balsa w przestworze niebieskim w moim wykonaniu ;) ), i extrimka mam kilka pytań. W sumie to jedno najważniejsze i najcięższe, ale gnębi mnie. Mam pakiet 3s1p 2250mAh o masie (wg sklepu) 186 g, i gdzie ja mam go sobie wsadzić, żeby było dobrze ;) Zakładam, że pakiet powinno się umieścić w górnej wnęce zaraz za fire-wall 'em i kable przeciągnąć przez ażurowe dziury w skrzydle (dla pakietów 1300 mAh, czyli krótkich), ale mój ze 4 cm wystaje poza tę wnękę i zachodzi na skrzydło. Dla zabawy testowałem sobie wyważenie, i nie ma mowy o wyważeniu na dźwigarze a nawet 1 cm za nim, a silnik mam 77 g i regler zaraz za silnikiem też ze 30 gram waży... śmigiełko GWS, więc lekkie. No i testowałem bez odbiornika, a jego wypadałoby gdzieś dalej z tyłu umieścić, więc jeszcze wyważeniem zachwieje. Dugie pytanie: czy bardzo złym pomysłem jest wkładać tam taki pakiet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam taki pakiet w swoim extrimie. Siedzi podobnie, wychodzi trochę na skrzydło, ale da się go wsunąć prawie do końca w dziób (żeby prawie nie wystawał). Regulator przypiąłem do skrzynki do której przymocowany jest silnik - tak żeby był jak najbardziej do przodu.

Śmigło dałem cięższe APC + kołpak. Uważaj na śmigłą GWS Slow-fly - są za miękkie do silników o ciągu i momencie jakie są potrzebne dla tego modelu. Mój extrim wyważa się na dźwigar. Jak ci brakuje wagi do wyważenia, to zawsze możesz przykleić jakiś ciężarek pod silnikiem (wiem, że to brzmi jak herezja, ale myśl o tym jakbyś miał o te parę gram cięższy silnik czy śmigło). Zawsze lepiej oblatywać model cięższy na dziób, niż na ogon. Zwłaszcza taki żwawy jak ten

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest tak:

 

- serwo wyoskosci w tyle kadluba

- naped kierunku na linakch a serwo wlozone tuz na sklejka do blokowania skrzydla

- smiglo APC - jak wiadomo wieksza sprawnosc

- kolpaka bez

- pakiet Li-Fe 1100 przypiety obejma z rzepea w poprzek kadluba do tej plaskiej wregi w ktora wchodzi tez podwozie (od strony skrzydla oczywiscie)

 

Jesli boisz sie przedniego wywazenia to wyklep maske z laminatu-ja zrobilem polowe lzejsza od fabrycznej kladac szklo: 1x25, 2x50. Orygimalna maske wykorzystalem jako foremnik- godzina roboty. Jesli to nei wystarczy to .... nie przyklejaj wszystkich elementow motor boxa- naprawde wystarcza polowa z nich :P (moj silnik wazy 78g). Zreszta smialo mozesz powiekszac wszelkie otwory-ja wynioslem chyba 2 smietniki Extrima i wszystko sie trzyma. Jako ze masz taki pakiet to wywalaj przed srodkiem ciezkosci :D i uprzedzajac wszelkie pytania-moj pomimo uzycia polowy elementow okazal sie naprawde kretoodporny 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zasadniczo problem mam jeden, pomimo zastosowania ciężkiego pakietu nie mogą go wyważyć. A maskę mam wykonaną z jakiegoś bardzo cięzkiego plastiku i jest naprawdę lekka. Nie sądzę żebym jakimkolwiek sposobem zrobił lżejszą. Jest jednak jeden progres. Udało mi się go wyważyć w okolicy jednego centymetra za dźwigarem przy maxymalnym wypuszczeniu wszytkiego do porzodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.