Mars_2000 Opublikowano 1 Września 2007 Opublikowano 1 Września 2007 No to wklejam :-) Extrim "Shogun" w akcji Kolejna figura na niebie Ładne podwozie ;-) Lądowanie Zjazd do bazy... I zaraz następny start...
marcel_Kaszëbë Opublikowano 1 Września 2007 Opublikowano 1 Września 2007 a mojej "popierdółki" nie widać
Mars_2000 Opublikowano 1 Września 2007 Opublikowano 1 Września 2007 a mojej "popierdółki" nie widać Widać, widać :-) Już tu są... 1. Chwila przed startem (już mi z kadru uciekałeś ;D ) 2. W locie ??? Tu nic nie mam, bo szalałeś nim tak że nie dałem rady "ustrzelić Cię" dobrze czym byłoby się chwalić. Maybe next time. 3. Pilot i jego "killer-maszynka" w całej okazałości. /Mars_2000
Paweł Rzedzicki Opublikowano 2 Września 2007 Opublikowano 2 Września 2007 Wiem Krolik ze juz nie mozesz sie doczekac Ale wlasnie obrabiam plik video o wadze 400 mega i niedlugo wrzuce linka.
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Ja dziś własnie otrzymalem exTRIMA. Mam takie pytanie, bynajmniej nie ostatnie: - czy skrzydło jest mocowane w jakiś szczególny sposób (opcja bardziej prawdopodobna) czy poprostu jest przytrzymywane przez maskę, która trzyma się na dwóch małych magnesach (mniej prawdopodobne)? Jeśli wybierzecie pierwszą wersję, to w jaki? Dodam, że otrzymałem model złożony, oklejony, z serwami; tylko silnik odbiornik, pakiet i wio w niebiosy. Ale nie tak szybko
Ładziak Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Wszystko jest w instrukcji. Natarcie centropłata kotwiczone jest we wrędze kadłuba za pomocą wklejonych w nie dwóch "kołków" ze sklejki (ostatnia, 6 str. instrukcji, kołki zaznaczone są za pomocą malutkich strzałek na rysunku skrzydła na środku strony). Spływ skrzydła blokowany jest za pomocą obrotowo wkręconego skobla (str. 3 instrukcji, część 1A + 1B). I mała uwaga: przy liczeniu stron uwzględniłem również okładkę z fotką, a instrukcja jest do pobrania na stronie producenta
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Hehe, to dostałem coś niedorobiony model No nic, będę musiał sobie trochę poprawić go. --EDITED-- Może ktoś udostępnić instrukcję do Extrima? Bo niestety strona artex international nie działa...
rogi23 Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Mam na dysku instrukcje do Extrima, mogę wysłać
Tomek Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Opublikowano 11 Lutego 2008 Skrzydło od góry blokowane jest prostokątnym kawałkiem sklejki a ta przykręcana na śrubkę Zaś wkładane w kadłub jest w ver.1 na dwa wpusty ze sklejki ver.2 na dwa pręciki węglowe (lub odwrotnie :mrgreen: )
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Dzięki dla Tomka "Tomek" (przewrotnie ) i Pawła "Ładziak" którzy mi sprawę rozjaśnili Szczególne dzieki dla Michała "rogi23", za wysłanie instrukcji i fotek elementów, których nie byłem pewien. Teraz nic nie stoi na przeszkodzie, aby uzupełnić konstrukcyjny brak.
Aeron1 Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 Nowa twarz starego Extrima :roll: wygląda poważniej :devil: i lata świetnie
Marek_Spy Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 Witam Mam juz ekstrima ale nadal nie wiem jak ustawic srodek ciezkosci Prosze o podanie jak to ma ustawiony Do piewszych lotow chialbym spokojniej bez szalenstw .
Ładziak Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 Do oblotu możesz dać ok. 1 cm za dźwigarem (w kierunku ogona, oczywiście), a jak dasz na dźwigarze, to też będzie OK. Ja latam z 1.5 - 2 cm za dźwigarem.
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Czołem braci modelarskiej! Jako, że na dniach zamierzam rozprawiczyć i siebie (pierwsza balsa w przestworze niebieskim w moim wykonaniu ), i extrimka mam kilka pytań. W sumie to jedno najważniejsze i najcięższe, ale gnębi mnie. Mam pakiet 3s1p 2250mAh o masie (wg sklepu) 186 g, i gdzie ja mam go sobie wsadzić, żeby było dobrze Zakładam, że pakiet powinno się umieścić w górnej wnęce zaraz za fire-wall 'em i kable przeciągnąć przez ażurowe dziury w skrzydle (dla pakietów 1300 mAh, czyli krótkich), ale mój ze 4 cm wystaje poza tę wnękę i zachodzi na skrzydło. Dla zabawy testowałem sobie wyważenie, i nie ma mowy o wyważeniu na dźwigarze a nawet 1 cm za nim, a silnik mam 77 g i regler zaraz za silnikiem też ze 30 gram waży... śmigiełko GWS, więc lekkie. No i testowałem bez odbiornika, a jego wypadałoby gdzieś dalej z tyłu umieścić, więc jeszcze wyważeniem zachwieje. Dugie pytanie: czy bardzo złym pomysłem jest wkładać tam taki pakiet?
kingofbongo Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 ja mam taki pakiet w swoim extrimie. Siedzi podobnie, wychodzi trochę na skrzydło, ale da się go wsunąć prawie do końca w dziób (żeby prawie nie wystawał). Regulator przypiąłem do skrzynki do której przymocowany jest silnik - tak żeby był jak najbardziej do przodu. Śmigło dałem cięższe APC + kołpak. Uważaj na śmigłą GWS Slow-fly - są za miękkie do silników o ciągu i momencie jakie są potrzebne dla tego modelu. Mój extrim wyważa się na dźwigar. Jak ci brakuje wagi do wyważenia, to zawsze możesz przykleić jakiś ciężarek pod silnikiem (wiem, że to brzmi jak herezja, ale myśl o tym jakbyś miał o te parę gram cięższy silnik czy śmigło). Zawsze lepiej oblatywać model cięższy na dziób, niż na ogon. Zwłaszcza taki żwawy jak ten
kwijatkowski Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 u mnie jest tak: - serwo wyoskosci w tyle kadluba - naped kierunku na linakch a serwo wlozone tuz na sklejka do blokowania skrzydla - smiglo APC - jak wiadomo wieksza sprawnosc - kolpaka bez - pakiet Li-Fe 1100 przypiety obejma z rzepea w poprzek kadluba do tej plaskiej wregi w ktora wchodzi tez podwozie (od strony skrzydla oczywiscie) Jesli boisz sie przedniego wywazenia to wyklep maske z laminatu-ja zrobilem polowe lzejsza od fabrycznej kladac szklo: 1x25, 2x50. Orygimalna maske wykorzystalem jako foremnik- godzina roboty. Jesli to nei wystarczy to .... nie przyklejaj wszystkich elementow motor boxa- naprawde wystarcza polowa z nich (moj silnik wazy 78g). Zreszta smialo mozesz powiekszac wszelkie otwory-ja wynioslem chyba 2 smietniki Extrima i wszystko sie trzyma. Jako ze masz taki pakiet to wywalaj przed srodkiem ciezkosci i uprzedzajac wszelkie pytania-moj pomimo uzycia polowy elementow okazal sie naprawde kretoodporny 8)
Gość Anonymous Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 Zasadniczo problem mam jeden, pomimo zastosowania ciężkiego pakietu nie mogą go wyważyć. A maskę mam wykonaną z jakiegoś bardzo cięzkiego plastiku i jest naprawdę lekka. Nie sądzę żebym jakimkolwiek sposobem zrobił lżejszą. Jest jednak jeden progres. Udało mi się go wyważyć w okolicy jednego centymetra za dźwigarem przy maxymalnym wypuszczeniu wszytkiego do porzodu.
kwijatkowski Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 to sie nie dogadalismy :wink: myslalem ze jest za ciezki na dziob tak jak moj. Z moim to calkiem inna historia bo sporo z niego wydlubalem. Zreszta jak chcesz to zapraszam do obejrzenia mojego- moze cos wykombinujemy. Gdzie latasz w Wawie?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.