Jump to content

Piper PA-28 Arrow II - z planami


Recommended Posts

Oblot udany, choć trochę za mocno wiało.

 

Flatter mi się tylko czasem pojawiał na stateczniku poziomym i muszę to ogarnąć. Pewnie luz na bowdenie, lub źle dobrane miejsce na oś w stateczniku i masy mi się źle rozkładają.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sztywny popychacz byłby tu pewniejszy  ...

Teraz sprawdź jedynie czy np nie masz za dużych otworów na orczykach -tam tez powstają duże luzy ,oraz w samym zawieszeniu steru .

Serwa też potrafią miewać luz.

Możesz też czymś obciążyć natarcie steru .

 

Ale jak na pogodę jaka u nas panuje to gratuluje oblotu (łatwo nie było :)  ) jak i modelu

 

Link to comment
Share on other sites

Kurde start to taki trochę dramatyczny:), faktycznie musiało nieźle pizgać. No ale jak widać pilot doświadczony i się nie dał pogodzie.

A co do flatteru to Sławek dobrze mówi. U mnie w Falconie Evo flatter na lotkach miałem straszny. Myślałem, że to jest za szybko dla modelu ale okazało się, że to luz między dźwignią a snapem.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.