krzysiek 1 Opublikowano 14 Lutego 2020 Opublikowano 14 Lutego 2020 Witam, ponieważ mam w modelu bardzo mało miejsca na dwa zasilania i dwa stabilizatory napięcia czy można podpiąć moduł pod stabiliizator zasilania odbiornika ???? Silnik 30 cm zasilanie lipo 2,2
paweln7 Opublikowano 15 Lutego 2020 Opublikowano 15 Lutego 2020 Witam ODRADZAM kiedyś tak podpiąłem zasilanie i po odleceniu od miejsca startu 100-150m model zaczął żyć własnym życiem uratowało go to że udało wyłączyć silnik i wylądowałem w łąkach ( niewielkie uszkodzenia ale model cały ) silnik to DLE-30 odbiornik FrSky X8R BEC DUALSKY VR zasilanie 2S
BigBen Opublikowano 15 Lutego 2020 Opublikowano 15 Lutego 2020 Tech Aero IBEC - używam od dwóch lat z silnikami 120ccm. Awionika i układ zapłonowy zasilane z jednego źródła. Najmniejszych problemów. Płytka jest odrobinę większa od popularnych kill-switchy, więc na pewno ją gdzieś upchasz. Chyba już nigdy nie wpakuję do modelu osobnego pakietu do zasilania zapłonu. 1
krzysiek 1 Opublikowano 28 Marca 2020 Autor Opublikowano 28 Marca 2020 Sorki ze tak późno ? ale wielki dzięki za podpowiedzi ? jednak zastosuje oddzielne zasilanie spróbuje to jakoś upchnąć pozdrawiam z rc płock
Gość Opublikowano 28 Marca 2020 Opublikowano 28 Marca 2020 W dniu 15.02.2020 o 20:36, BigBen napisał: Tech Aero IBEC - używam od dwóch lat z silnikami 120ccm. Awionika i układ zapłonowy zasilane z jednego źródła. Najmniejszych problemów. Płytka jest odrobinę większa od popularnych kill-switchy, więc na pewno ją gdzieś upchasz. Chyba już nigdy nie wpakuję do modelu osobnego pakietu do zasilania zapłonu. Jest to do kupienia w Polsce? Bardzo zainteresowala mnie ta plytka.
motfil Opublikowano 29 Marca 2020 Opublikowano 29 Marca 2020 W Holandii https://www.bigplanes.nl/contents/en-uk/p1003_wike-rc-ibef-battery-elimination-filter.html W USA taniej ale ja czekam z zakupem aż się trochę uspokoi .
BigBen Opublikowano 29 Marca 2020 Opublikowano 29 Marca 2020 12 godzin temu, Erwin napisał: Jest to do kupienia w Polsce? Bardzo zainteresowala mnie ta plytka. Do kupienia tylko u producenta, w żadnym innym sklepie tego nie spotkałem. Ale przesyłka dochodziła błyskawicznie. Kupowałem dwa razy, jedna doszła w 5 dni roboczych, druga chyba w 7.
Grzesiek Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Ja miałem Ni-Mh enelopy 5szt w pakiecie starczało na nie złe polatanie,aż do znudzenia.
ahaweto Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Opublikowano 11 Kwietnia 2020 W modelu Travel Air z silnikiem NGH 9 Pro mam sprawdzone zasilanie z jednego pakietu http://www.nastik.pl/dualsky-2000mah-20c2c-voltage-meter-brak-p-6922.html Super Air wykonał ponad 30 lotów a Travel Air na obecną chwilę ma wykonane 26 lotów (każdy po 15 min) z takim zasilaniem. Takie zasilanie wymusił na mnie brak miejsca w kadłubie na drugi pakiet. Pakiet ten ma dwa wyjścia prądowe. XT60 podłączam do regulatora http://www.nastik.pl/regulator-napiecia-dualsky-liniowy-brak-p-4447.html który zasila serwa i odbiornik a wyjście zakończone konektorem JR (+-) podłączam do układu zapłonowego NGH. Oczywiście byłem pełen obaw robiąc taki układ, czytałem opinie kolegów. Dlatego najpierw przeprowadziłem kilka długich prób na ziemi zanim model poleciał. Jak do tej pory nie zauważyłem żadnego negatywnego wpływu takiego układu ani na pracę serw ani na pracę układu zapłonowego. Napięcie na pakiecie po dwóch piętnastominutowych lotach spada do 4,04 V na celę. Tak wyglądało to w modelu Super Air. Mimo że oba modele mają bardzo podobne a nawet takie same kadłuby (choć skrzydła zamiennie nie pasują) to aby wyważyć model pakietem jest on w w obu modelach w innym miejscu.
paweln7 Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Witaj Darku w Piper Cub z NGH 38 GF do zasilania miałem pakiet NIMh 4,8V 2000 po całej niedzieli latania ładowarka wbijała max 1/3 pakietu w Tym roku wymieniłem go na LIfe 2600 dwie cele bo padł a li fe miałem
Shock Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Gdzieś kiedyś pisałem że aparat zapłonowy (w boxerze 100/120 cm ) pobiera skromne ilości prądu tj . ok 250/350 mAh na kilka lotów -6/8 Zależnie od możliwości zasilania zapłonu - do 6 v i powyżej ja stosowałem pakiety od 1000mAh do 1700 mAh i było aż nadto. Sporadycznie większe pojemności jak nic nie było pod ręką . W ostatnich modelach w ogóle nie stosowałem osobnego zasilania na zapłon- prąd ciągnąłem z PB, z wolnego gniazda poprzez switch kill.
Grzesiek Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Zrób dwa osobne pakiety na NiNH i ciesz sie cały dzień lataniem pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi