witold_pi Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Właśnie wziąłem się za rozklejanie silnika który kupiłem od kolegi Jarka (dzięki) i jestem pod wrażeniem wykonania i materiałów. Pierwszy raz widzę wał nietknięty korozją! Miałem problem z usunięciem tylnego łożyska przy 250 stopniach glut i smar zamieniły się w czarny spiek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Nie przeginaj z tą temperaturą bo odpuscisz materiał i będziesz miał silnik z plasteliny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 duraluminium raczej nie wymięka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d9Jacek Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 27 minut temu, witold_pi napisał: duraluminium raczej nie wymięka porozmawiaj z Czarkiem....On ci opowie dokładnnie? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Daj jakas fotke Witek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 2 godziny temu, witold_pi napisał: Miałem problem z usunięciem tylnego łożyska No to w końcu wyszło czy nie? Ja mam inny problem w TT F-91S nie mogę wyjąć ślepego łożyska wałka rozrządu. Niestety bez ściągacza się nie obejdzie a on dopiero w Chinach toczony... Z dekielka wyszło po wklejeniu starego wiertła na mocny klej i lekkim podgrzaniu. Ale z kartera tą metodą sie nie da. Od temperatury klej puszcza. Do tej pory ze wszystkich moich silników łożyska wału wychodziły bezproblemowo po lekkim podgrzaniu kartera i stuknięciu w miękką deskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarobest Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Ja mam inny problem w TT F-91S nie mogę wyjąć ślepego łożyska wałka rozrządu. Jeśli wiesz że będziesz zmieniać to łożysko to możesz spróbować tak jak ja to robię . A robię tak - skrobię wosk ze świeczki, wrzucam do otworu w łożysku (żeby dostał się za) i ubijam to walcem o średnicy dopasowanej do otworu w łożysku, może być stare wiertło. Później dosypuje wosku i znowu ugniatam i tym samym wypycham łożysko od drugiej strony, co prawda blaszka na łożysku jest później ciut wgięta ale jeśli wiadomo, że łożysko do zmiany to i tak bez znaczenia, a jeśli nie jest do zmiany to po co wyjmować . Wysłane przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Ciekawe, ciekawe. Takiego patentu jeszcze nie widziałem Szczelina pomiędzy osłonką a piastą wewnętrzną w łożysku ZZ nie przepuszcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarobest Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Kiedyś trafiłem na YouTube .Być może troszkę wosku może się dostać do środka łożyska, ale jak dotąd wyjmowałem tak w dwóch silnikach i wyszło bez problemów.Wysłane przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Ma to jedna wade. Patent z woskiem , dziala TYLKO na Andrzejki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 6 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 wał i tylne łożysko po ze-smażeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi