Skocz do zawartości

Wybór ładowarki


gosil1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

Zanim zadam jakies pytanie to chce powiedziec ,że jestem totalnie zielony w tym temacie i bardzo prosze Was o pomoc i zrozumienie.

Zakupiłem model Multiplex Easystar 3 RR+.

Bateria kóra jest w zestawie to ROXXY EVO LIPO 3 - 2200M 20C WITH BID-CHIP.

Pomóżcie prosze o co chodzi z tym Bid -chip i gdzie to się podpina?

Mam pytanie czy ładowarka imax b6 to dobry wybór?A jeśli tak to czy myślicie ze ta ładowarka z aukcji poniżej jest oryginalna?

https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-UK-Spec-SKYRC-iMAX-B6AC-V2-Charger-Discharger-LiPo-LiFe-NiMH-Sensor/173028078917?hash=item284946f545:g:YcoAAOSwze5bzmKP

czy może lepiej kupić podróbke przez pół tańszą ,a może całkowicie coś innego?Chciałbym kupić taką żeby postarczyła na jakiś czas.

Zaznaczę jeszcze ze max chciałbym wyda na ładowarkę do 300- 400zl.

Będę chciał też zamówic drugą baterie,czy myślicie  ze ta z zestawu jest dobra? i warto ją zamówić czy może polecicie coś innego?

Z góry dziekuję za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, gosil1981 napisał:

Bateria kóra jest w zestawie to ROXXY EVO LIPO 3 - 2200M 20C WITH BID-CHIP.

Pomóżcie prosze o co chodzi z tym Bid -chip i gdzie to się podpina?

Mam pytanie czy ładowarka imax b6 to dobry wybór?A jeśli tak to czy myślicie ze ta ładowarka z aukcji poniżej jest oryginalna?

Bid-chip to chip zawierający parametry baterii dla ładowarki MPX(i podłączany specjalnym kabelkiem) - czyli zupełnie zbędny bajer jeśli nie masz takiej ładowarki, a gdy masz to też jedynie bajer..

Bateria MPX jest na pewno b.dobrej jakości, ale jej cena to już żart i kompletnie oderwanie od rzeczywistości..(€38,10? na stronie MPX za baterię 3s 2200mAh 20C)