Skocz do zawartości

Demontaż cylindra


tom224

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, symon5 napisał:

Paweł miałem taką świecę w ręku ,żarowa na pewno

Nie może być, miałbyś spalanie stukowe co najmniej...

Daj jakieś namiary na takie rozwiązanie proszę jeśli posiadasz.

 

Jedyne skuteczne o którym mi wiadomo wygląda tak:

 

https://www.modelmotor.pl/swieca-zaplonowa-typu-me-8-1-4-32.html

 

big_Swieca___arowa_i_iskrowa_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Paweł Praus napisał:

Nie może być, miałbyś spalanie stukowe co najmniej...

Może chodzi o motorki typu O.S z serii GGT, czyli benzyny ze świecą żarową właśnie - http://www.nastik.pl/swieca-zarowa-silniki-benz-serii-p-6750.html

Tutaj był nawet temacik:

Ale to motorki stworzone do tego żeby tak pracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tego to się nie spodziewałem :D. Ja za to o takich świecach jak wrzuciłeś nie wiedziałem więc coś z tego offtopu wynikło :). Jak rozumiem przy takiej przeróbce trzeba odprężyć nieco silnik? I chyba też przerabiać/zmieniać gaźnik? Bo zazwyczaj wydaję mi się, że te od benzyn są dużo bardziej skomplikowane (ale nie miałem jeszcze w ręku benzynowego silnika modelarskiego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

8 minut temu, czarobest napisał:

A tego to się nie spodziewałem :D. Ja za to o takich świecach jak wrzuciłeś nie wiedziałem więc coś z tego offtopu wynikło :). Jak rozumiem przy takiej przeróbce trzeba odprężyć nieco silnik? I chyba też przerabiać/zmieniać gaźnik? Bo zazwyczaj wydaję mi się, że te od benzyn są dużo bardziej skomplikowane (ale nie miałem jeszcze w ręku benzynowego silnika modelarskiego).

Nie masz czego żałować, bo one śmierdzą :-)))

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, czarobest napisał:

A tego to się nie spodziewałem :D. Ja za to o takich świecach jak wrzuciłeś nie wiedziałem więc coś z tego offtopu wynikło :). Jak rozumiem przy takiej przeróbce trzeba odprężyć nieco silnik? I chyba też przerabiać/zmieniać gaźnik? Bo zazwyczaj wydaję mi się, że te od benzyn są dużo bardziej skomplikowane (ale nie miałem jeszcze w ręku benzynowego silnika modelarskiego).

Czarku,

Twoja WEBRA F61 będzie piknie na benzynie śmigać....i  bardzo mało palić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Paweł Praus napisał:

Nie masz czego żałować, bo one śmierdzą :-)))

No w obecnym przypadku trzymania modeli na swoim łóżku to mogłoby być problematyczne, ale kiedyś pewnie spróbuję :).

11 minut temu, d9Jacek napisał:

Czarku,

Twoja WEBRA F61 będzie piknie na benzynie śmigać....i  bardzo mało palić?

Może kiedyś będę pytał jak (chociaż liczę że ktoś odpowie na moje poprzednie pytania ;)), najpierw czekają ją jednak inne testy :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś robiłem experyment lata 90

Paliłem Raduge 7M na  mieszance benzynowej ,ze zwykłą swiecą żarową.Chodziła jak nakazało ,jedyny problem jaki był to po odpięciu zasilania od świecy gasła.I moje pytanie do znawców tematu-czym różni sie ta świeca OS do benzyny od zwykłej żarowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam zaraz specjalne motorki ,ostatnio dla kolegi przerabiałem gwint w głowicy do takiej świecy . Swieca jest dłuższa i mocno wystawała w komorze ,zrobiłem wkładkę kompensującą długość świecy .Jak kolega mnie zapewnia motorek na 95 chodzi jak złoto tylko sie mocniej co zrozumiałe grzeje .

Ot i bohaterka

Swieca-O-S-G5-silniki-benzynowe-serii-GG.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.