Skocz do zawartości

silnik force Engine Nitro 36R/5.89


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdy pływałem na PICCO 90 był czas że lałem tylko 10% rycyny i 0 nitra ,a teraz do CMB27 leję 8.5% motula i 1.5% rycyny . 

Opublikowano
18 minut temu, Statek999 napisał:

Nie niemam termometra.

 

Szukaj termometrów od HPI, nawet używki. Najlepszy jest banan. Ewentualnie niebieski duratrax

Opublikowano

Witam wszystkich, na wstepie chciał bym podziękować wszystkim a wszczegulnosci granacikowi. Nie wiedziałem że będzie takie zainteresowanie tym tematem. Dzisiaj sprubowalem raz jeszcze odpalić autko iiii poszło. Wzielem cale paliwo zlałem do butelki i troszkę zabeltalem. Potem dłużej zostawiłem grzałkę na swiecy. Czyli muszę ją dłużej grzać. Ale świece nowe zamówienie tak czy tak. Teraz motor jest piekielnie głośny. Niz poprzedni ale to może norma. I muszę się zaopatrzyć jeszcze w jakąś gumę między silnikiem a tłumikiem ponieważ dużo oleju wycieka z łączenia i silnik cały mokry jest masakra.

Opublikowano

Daj zdjęcie, jasnowidzem nie jestem. Żeby móc podpowiedzieć co potrzeba chcę zobaczyć jak to obecnie wygląda.

 

To może inaczej. Tak wygląda prawidłowo wykonana instalacja paliwowo-wydechowa (może nie za pięknie ale poprawnie):

132601.jpg.b12391fd54cda8ff7b7b358776e2392a.jpg

 

Wszystkie połączenia muszą być szczelne z korkiem baku włącznie. No i sprawny, szczelny filtr powietrza, obowiązkowo!

Opublikowano

W porownaniu do mojego. Masakra

D

33 minuty temu, Granacik napisał:

Daj zdjęcie, jasnowidzem nie jestem. Żeby móc podpowiedzieć co potrzeba chcę zobaczyć jak to obecnie wygląda.

 

To może inaczej. Tak wygląda prawidłowo wykonana instalacja paliwowo-wydechowa (może nie za pięknie ale poprawnie):

132601.jpg.b12391fd54cda8ff7b7b358776e2392a.jpg

 

Wszystkie połączenia muszą być szczelne z korkiem baku włącznie. No i sprawny, szczelny filtr powietrza, obowiązkowo!

Moje przeslalem na privat Bo wstyd? I filmik

Opublikowano
13 minut temu, Statek999 napisał:

Bo wstyd?

E tam wstyd, jakoś się nauczyć trzeba, a nikt nie urodził się z wiedzą, ważne że próbujesz ogarnąć i się douczyć, a nie rzucić w kąt i wziąć elektryka :D (choć nie mówię, że one też nie wymagają wiedzy).

  • Haha 1
Opublikowano

Uuuuoo Panie! Tego potwora wsadziłeś do baggusika?? To co najmniej trzy rozmiary za duży silnik! .28 jest już za duży a co dopiero .36! :D On to podwozie rozniesie w strzępy. Standardowo jest .21 czyli 3,5cc i z takimi silnikami fruwają aż miło. .25 by wystarczył. Do swojego Virusa wsadziłem na próbę K4.6 z Savage'a z atakiem 15T (z .21 jest 13T) i na prawdę to za dużo mocy. W dużym ciężkim jak kloc monsterze 1:6 taki .36 ma sens. 

 

Między silnikiem i kolektorem powinna siedzieć silikonowa uszczelka

pol_pm_Shaped-Exhaust-Gasket-21-Size-2Pc

 

silikonowy łącznik kolektora z wydechem zaciśnięty trytytkami 5-6mm albo jakimś metalowymi cienkimi opaskami. Od bidy kilka zwoji miękkiego grubego drutu. 

 

Nie wiem czy to złudzenie optyczne ale zębatki nie są współosiowo. Daj też atak minimum 15T a nawet 17T żeby nie musieć tego silnika męczyć wysokimi obrotami (o ile fabryczny ma 13T).  Luz międzyzębny ustawić na cienki papier, podwójny paragon jest idealny. Wkładasz pasek między zęby, dociskasz mocno zębatki do siebie i dokręcasz silnik. Mają się zęby dobrze odbijać jak się przekręci kołami. Ważne żeby pracowały równolegle. Wszystkie gwinty smarujesz niebieskim loctite albo odpowiednikiem. Do smarowania przekładni suchy smar ceramiczny w sprayu, nie za dużo żeby do środka sprzęgła się nie dostało.

 

Przydał by się jeszcze filtr paliwa.

 

Generalnie nie jest źle. :)

Opublikowano (edytowane)

A filter jakiej firmy proponujesz. A z kontem ustawienia silnika też może masz racje

Poprostu przykręciłem na pale

Czy można dać cieniutka podkładkę w w środku w sprzęgle by zębatka wyszła troszkę do przodu

Edytowane przez Statek999
Opublikowano

A praca silnika zależy od swiecy tak

Troszkę mam problem z ustawieniem z tymi srubkami

Oglądałeś filmik

Czy można dać cieniutka podkładkę w w środku w sprzęgle by zębatka wyszła troszkę do przodu

I troszke małe pęcherzyki powietrza

A jak wyczscic filtr powietrza

I o co chodzi z tym atakiem bo niemam pojecia

Zeczywiscie jestem laikiem do entej pamięci. Masakra?

Opublikowano

kupić rozpuszczalnik o tej nazwie w castoramie i jazda dalej 

a tak serio to ani nie ma paliwa nitro ani silnika nitro nauczcie się lidzie że paliwo to np METANOL BENZYNA CZY OLEJ NAPĘDOWY  a silniki są SPALINOWE LUB ELEKTRZYCZNE LUB O SPALANIU ZEWNĘTRZNYM 

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Opublikowano
37 minut temu, Statek999 napisał:

.....ja zrobic paliwo Nitro dobre....

a Ty ciągle z tym  NITRO ?.......

najlepsze z  NITRO to takie:  1/2 l  Nitro z Casto + 1l dykty też z Casto + 1/2 l oleju z Biedry, moze być słonecznikowy?

  • Haha 1
  • Dzięki 1
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.