Statek999 Opublikowano 20 Lutego 2021 Autor Opublikowano 20 Lutego 2021 Witam. Nie niemam termometra. Muszę się uzbroic
symon5 Opublikowano 20 Lutego 2021 Opublikowano 20 Lutego 2021 Gdy pływałem na PICCO 90 był czas że lałem tylko 10% rycyny i 0 nitra ,a teraz do CMB27 leję 8.5% motula i 1.5% rycyny .
Granacik Opublikowano 20 Lutego 2021 Opublikowano 20 Lutego 2021 18 minut temu, Statek999 napisał: Nie niemam termometra. Szukaj termometrów od HPI, nawet używki. Najlepszy jest banan. Ewentualnie niebieski duratrax
Statek999 Opublikowano 21 Lutego 2021 Autor Opublikowano 21 Lutego 2021 Witam wszystkich, na wstepie chciał bym podziękować wszystkim a wszczegulnosci granacikowi. Nie wiedziałem że będzie takie zainteresowanie tym tematem. Dzisiaj sprubowalem raz jeszcze odpalić autko iiii poszło. Wzielem cale paliwo zlałem do butelki i troszkę zabeltalem. Potem dłużej zostawiłem grzałkę na swiecy. Czyli muszę ją dłużej grzać. Ale świece nowe zamówienie tak czy tak. Teraz motor jest piekielnie głośny. Niz poprzedni ale to może norma. I muszę się zaopatrzyć jeszcze w jakąś gumę między silnikiem a tłumikiem ponieważ dużo oleju wycieka z łączenia i silnik cały mokry jest masakra.
Granacik Opublikowano 21 Lutego 2021 Opublikowano 21 Lutego 2021 no i git! daj fote jak masz to wszystko pomontowane. Pamiętaj, że układ wydechowy i zbiornik muszą być szczelne.
Statek999 Opublikowano 21 Lutego 2021 Autor Opublikowano 21 Lutego 2021 Na chwilę obecną to wszystko w oleju
Granacik Opublikowano 21 Lutego 2021 Opublikowano 21 Lutego 2021 Daj zdjęcie, jasnowidzem nie jestem. Żeby móc podpowiedzieć co potrzeba chcę zobaczyć jak to obecnie wygląda. To może inaczej. Tak wygląda prawidłowo wykonana instalacja paliwowo-wydechowa (może nie za pięknie ale poprawnie): Wszystkie połączenia muszą być szczelne z korkiem baku włącznie. No i sprawny, szczelny filtr powietrza, obowiązkowo!
Grzesiek Opublikowano 21 Lutego 2021 Opublikowano 21 Lutego 2021 Ja dodam jeszcze od siebie że filtr powietrza powinien być wymoczony w oleju i dobrze wyciśnięty.To jest filtr powietrza zwany mokrym.
Statek999 Opublikowano 21 Lutego 2021 Autor Opublikowano 21 Lutego 2021 W porownaniu do mojego. Masakra D 33 minuty temu, Granacik napisał: Daj zdjęcie, jasnowidzem nie jestem. Żeby móc podpowiedzieć co potrzeba chcę zobaczyć jak to obecnie wygląda. To może inaczej. Tak wygląda prawidłowo wykonana instalacja paliwowo-wydechowa (może nie za pięknie ale poprawnie): Wszystkie połączenia muszą być szczelne z korkiem baku włącznie. No i sprawny, szczelny filtr powietrza, obowiązkowo! Moje przeslalem na privat Bo wstyd? I filmik
czarobest Opublikowano 21 Lutego 2021 Opublikowano 21 Lutego 2021 13 minut temu, Statek999 napisał: Bo wstyd? E tam wstyd, jakoś się nauczyć trzeba, a nikt nie urodził się z wiedzą, ważne że próbujesz ogarnąć i się douczyć, a nie rzucić w kąt i wziąć elektryka (choć nie mówię, że one też nie wymagają wiedzy). 1
Statek999 Opublikowano 21 Lutego 2021 Autor Opublikowano 21 Lutego 2021 Dzieki za dodanie otuchy? Dzieki za dodanie otuchy? Czy jest jakas umfasst miedzy silnikiem a ukladem wydechowym.
Granacik Opublikowano 21 Lutego 2021 Opublikowano 21 Lutego 2021 Uuuuoo Panie! Tego potwora wsadziłeś do baggusika?? To co najmniej trzy rozmiary za duży silnik! .28 jest już za duży a co dopiero .36! On to podwozie rozniesie w strzępy. Standardowo jest .21 czyli 3,5cc i z takimi silnikami fruwają aż miło. .25 by wystarczył. Do swojego Virusa wsadziłem na próbę K4.6 z Savage'a z atakiem 15T (z .21 jest 13T) i na prawdę to za dużo mocy. W dużym ciężkim jak kloc monsterze 1:6 taki .36 ma sens. Między silnikiem i kolektorem powinna siedzieć silikonowa uszczelka silikonowy łącznik kolektora z wydechem zaciśnięty trytytkami 5-6mm albo jakimś metalowymi cienkimi opaskami. Od bidy kilka zwoji miękkiego grubego drutu. Nie wiem czy to złudzenie optyczne ale zębatki nie są współosiowo. Daj też atak minimum 15T a nawet 17T żeby nie musieć tego silnika męczyć wysokimi obrotami (o ile fabryczny ma 13T). Luz międzyzębny ustawić na cienki papier, podwójny paragon jest idealny. Wkładasz pasek między zęby, dociskasz mocno zębatki do siebie i dokręcasz silnik. Mają się zęby dobrze odbijać jak się przekręci kołami. Ważne żeby pracowały równolegle. Wszystkie gwinty smarujesz niebieskim loctite albo odpowiednikiem. Do smarowania przekładni suchy smar ceramiczny w sprayu, nie za dużo żeby do środka sprzęgła się nie dostało. Przydał by się jeszcze filtr paliwa. Generalnie nie jest źle.
Statek999 Opublikowano 21 Lutego 2021 Autor Opublikowano 21 Lutego 2021 (edytowane) A filter jakiej firmy proponujesz. A z kontem ustawienia silnika też może masz racje Poprostu przykręciłem na pale Czy można dać cieniutka podkładkę w w środku w sprzęgle by zębatka wyszła troszkę do przodu Edytowane 21 Lutego 2021 przez Statek999
Granacik Opublikowano 21 Lutego 2021 Opublikowano 21 Lutego 2021 Każdy dwuwarstwowy filtr do 1:8. np https://hpi.pl/pl/products/air-cleaner-21-size-3435.html?query_id=4 Uruchamianie i jazda modelem auta bez filtra to zbrodnia na silniku!!
Statek999 Opublikowano 21 Lutego 2021 Autor Opublikowano 21 Lutego 2021 A praca silnika zależy od swiecy tak Troszkę mam problem z ustawieniem z tymi srubkami Oglądałeś filmik Czy można dać cieniutka podkładkę w w środku w sprzęgle by zębatka wyszła troszkę do przodu I troszke małe pęcherzyki powietrza A jak wyczscic filtr powietrza I o co chodzi z tym atakiem bo niemam pojecia Zeczywiscie jestem laikiem do entej pamięci. Masakra?
Statek999 Opublikowano 21 Lutego 2021 Autor Opublikowano 21 Lutego 2021 Wlasnie wzielem auto wyczyscilem
Statek999 Opublikowano 25 Lutego 2021 Autor Opublikowano 25 Lutego 2021 Witam, mam pytanie ja zrobic paliwo Nitro dobre do mojego silnika.
yarun Opublikowano 25 Lutego 2021 Opublikowano 25 Lutego 2021 kupić rozpuszczalnik o tej nazwie w castoramie i jazda dalej a tak serio to ani nie ma paliwa nitro ani silnika nitro nauczcie się lidzie że paliwo to np METANOL BENZYNA CZY OLEJ NAPĘDOWY a silniki są SPALINOWE LUB ELEKTRZYCZNE LUB O SPALANIU ZEWNĘTRZNYM 1 1
d9Jacek Opublikowano 25 Lutego 2021 Opublikowano 25 Lutego 2021 37 minut temu, Statek999 napisał: .....ja zrobic paliwo Nitro dobre.... a Ty ciągle z tym NITRO ?....... najlepsze z NITRO to takie: 1/2 l Nitro z Casto + 1l dykty też z Casto + 1/2 l oleju z Biedry, moze być słonecznikowy? 1 1
Rekomendowane odpowiedzi