Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otwór w gondoli jest tak samo pod kątem wiec bedzie kąt zachowany.

Jak wysuniesz silnik do przodu zyskasz to samo , ale z mniejszym efektem niż podnoszac go przy gondoli.

Narysowałem to na szybko , wiec musisz sam zdecydowac jak wysoko silnik przykrecić

Opublikowano

Tak będzie mniejszy efekt po wysunięciu niż po podniesieniu.

Do tego nowego silnika jest większe śmigło.

Tylko teraz jaki wybrać nowy silnik?

Opublikowano
2 godziny temu, Filip2010 napisał:

 

A na nowym regulatorze silnik się strasznie grzeje więc szukam jakiegoś innego napędu.

 

To nie jest powód aby zmieniać silnik - wystarczy zmienić timing w regulatorze.

Opublikowano

A może to kwestia za wysokiego C w baterii, bo regulator ma 30A a bateria 40C, czyli 52A.

Bo pierwszy regulator spalił się przez to że się przegrzał, a raczej silnik jest dobrze dobrany do regulatora.

A jak zastosowałem regulator 40A to nie grzeje się regulator ani bateria tylko silnik.

Bateria kosztowała więcej niż regulator i silnik więc wolę zmienić silnik i regulator na taki z większym śmigłem i zamątować go poza gondolą.

Może poleci mi ktoś jakiś dobry silnik i regulator z większym śmigłem pasujący do baterii 1300mAh 40/80C 11,1v.

Zostawił bym ten silnik w spokoju jak by się nie grzał. Ale znowu gdy chcę zrobić pentlę to nawet na największych wychyleniach nie da rady.

Opublikowano

"Pentę"  robisz pod wiatr i model rozpędzasz nurkując oczywiście w górnym punkcie pętli ujmuj gazu .

Dalej nie widzę zdjęcia silnika ze śmigłem , nie potrafisz robić zdjęć.

Prawidłowo złożone śmigło to podstawa.  

A bateria może mieć i 70C jak regulator dobry i silnik , nie powinno się grzać

 

Opublikowano

Dmucha do tyłu , bo takie ma obroty spróbój to śmigło obrócić , bo masz źle założone na 100 %

Każde Smigło ma napisany rozmiar i jak pisałem  napisem do kierunku lotu ma być

Smiglo.jpg.8965afbb3b548316525cc5e4c06a8b9a.jpg

 

Opublikowano

Sprawdziłem i nadal się grzeje silnik nawet bez śmigła i to po kilku minutach jest gorący.

To jest tak że przy regulatorze 40A grzeje się silnik a przy 30A grzeje się sam regulator.

A bateria nigdy się nie grzała, chyba że po długich lotach jest trochę ciepła.

 

Co może być przyczyną?

Niby jest wszystko dobrane ok ale coś jest nie tak.

Opublikowano

20210731_184746.thumb.jpg.e26c1aad369469fbe7665b421d5b3aa4.jpg20210731_184714.thumb.jpg.ece3de8a50bbc53ac1dace4dd4d2a693.jpg

Tak wygląda spalony regulator nie pamiętam dokładnie czy od początku się grzał ale raz poszedł dym i tyle na nowej baterii.

Może to wada fabryczna jakaś, nie wiem.

Opublikowano

No tak ale czy to jest wada produkcyjna czy to przez coś u mnie.

Podobno te regulatory nie są dobrej jakości.

Dlatego chciałbym przez te problemy zmienić silnik i regulator.

Tylko nie wiem na jaki.

Opublikowano

Dziś latałem na tym co mam i grzeje się strasznie nie da się go dotknąć bo jest taki gorący a regulator taki sam jak przed lotem a bateria delikatnie ciepła ale to chyba normalne.

Co zrobić?

Opublikowano

Może jakaś wada produkcyjna zestawu.

Tylko nie chce kupić takiego zestawu jeszcze raz jak ma być coś nie tak.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.