Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, dawno mnie nie było ale już można powiedzieć że wracam do dłubania, po przeprowadzce warunki nieco ,,balkonowe" ale nic nie szkodzi ?

Skrzydełko się klei, wiem z tymi żebrami trochę przerost formy nad treścią jak na 1/12 ale plany są świetnie narysowane i aż miło popatrzeć jak się wszystko poskłada.

Lotki będą na jednym serwie umiejscowionym centralnie przed SC po środku skrzydła obok będzie w przyszłości serwo klap też przed dźwigarem.

Na razie tyle udało się poskładać w dniu dzisiejszym.

Ps. Zaklinowanie +1.5 końcówki -2 stopnie.

 

IMG20230830193118.jpg

IMG20230830193106.jpg

IMG20230830193139.jpg

IMG20230830193151.jpg

  • Lubię to 2
Opublikowano

No nareszcie coś się dzieje.  ??

Naprawdę kleisz na balkonie? Zazdroszczę samozaparcia i zapału, i podziwiam... 

Żeberek rzeczywiście trochę gęsto jak na tak mały modelik. Jakiej grubości balsa na poszycie?

 

Opublikowano

Cześć, trzeba sobie jakoś radzić ?

Nad poszyciem się zastanawiam, w sumie powinno być 1.5mm  ale mam gęsto żeberek a wiemy jaką teraz mamy balse w sklepie, twardą jak nie wiem co i  zastanawiam się nad deskami 1 mm.

Opublikowano

Ładny model, ale w pilotażu to będzie tragedia. Musi latać szybko, bo jak nie, to będzie się przewalał w zakrętach, a przy tej wielkości po dwóch sekundach nie będziesz go już widział. 

Opublikowano

Kolega z samego rana pisał, i szybciej napisał niż przemyślał co piszę więc nie ma stresu ? proponuje odwiedzić dział aircobat w skali 1:12 i tam pełno takich maluchów ?

Opublikowano
23 godziny temu, 302_Osh napisał:

Ładny model, ale w pilotażu to będzie tragedia. Musi latać szybko, bo jak nie, to będzie się przewalał w zakrętach, a przy tej wielkości po dwóch sekundach nie będziesz go już widział. 

 

Niekoniecznie. Wszystko zalezy od masy modelu i wlasciwego zaprojektowania pod wzgledem aerodynamicznym, a tendencji do "przewalalania na skrzydlo" mozna zaradzic, na przyklad stosujac skrecenie badz stosowny profil na koncowkach plata.

Opublikowano
41 minut temu, mr.jaro napisał:

 

Niekoniecznie. Wszystko zalezy od masy modelu i wlasciwego zaprojektowania pod wzgledem aerodynamicznym, a tendencji do "przewalalania na skrzydlo" mozna zaradzic, na przyklad stosujac skrecenie badz stosowny profil na koncowkach plata.

Co uwzględniłem przy sklejaniu skrzydła. ?

Na samej górze pierwszy post.

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Tak nieśmiało, wiele nie ma, na przetarcie po dłuższym przestoju ?

Klapy zrobione, na końcach rurek węglowych wkleje orczyki z serwa i na popychaczu Y cyk do serwa na przodzie. Położenie orczyków względem klap będę musiał przetestować w jakim położeniu będą najlepiej działać.

 

IMG20240206152340.jpg

IMG20240206152251.jpg

IMG20240206152218.jpg

IMG20240206152207.jpg

IMG20240206152158.jpg

IMG20240206152149.jpg

  • Lubię to 3
Opublikowano

Korzystając z tego iż Fw 190 miał pod skrzydłem belkę do podwieszenia bomby bądź zbiornika paliwa, skorzystałem i ja zasłaniając choć częściowo popychacz a tym samym stwarzając jako taką ochronę przed urwaniem lub lądowaniem.

Co najważniejsze obie klapy udało się zgrać mniej więcej że sobą żeby równo się opuszczały ?

 

IMG20240208151917.jpg

IMG20240208151934.jpg

IMG20240208152006.jpg

IMG20240208152026.jpg

IMG20240208152217.jpg

IMG20240208152131.jpg

  • Lubię to 2
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.