robert.pilot Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 Witajcie. Kupiłem sobie do "warsztatu" mini frezarkę PROXXON MF 70, przerabiam ją na sterowanie CNC za pomocą Arduino. Temat sterownika i przeróbki już ogarnąłem. Jestem zielony w temacie i prosiłbym o pomoc w ogarnięciu oprogramowania i sterowania. Do dyspozycji mam parę programów Grbl GrblGru Mach 3 FreeCad Czyli chciałbym zrobić projekt elementu, zapewne trzeba przerobić go na G code i frezować, niby proste... Jeśli możliwe bardzo proszę o podpowiedzi co z czym... Z góry Wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 1/ Proponuję zerknij na YouTube jak to zrobili inni 2/ oceń który projekt jest Tobie najbardziej przyjazny i jak najlepiej opisany. 3/ powiel projekt i zrobione . Szkoda czasu na odkrywanie Ameryki w sezonie lotnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 23 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 18 minut temu, young napisał: Szkoda czasu na odkrywanie Ameryki w sezonie lotnym Wiatry szaleją, deszcze leją, warto odkrywać Amerykę.... Polatać się nie da... Dzięki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 Notabene to ta frezarka " miodzio" . Ja swoje CNC robię na Samodzielnym sterowniku aby frezowanie szło poza pc czy laptopem . Skonczę po sezonie :). wrzucaj info z postępu prac to i inni coś podpatrzą... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...