Malker Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Mocy dostatek. W locie na jakimś 60% gazu idzie model w pion. Silnik po 17min. locie zimny, pakiet delikatnie ciepły. Strach sie bać co by było przy tym pakiecie i śmigle gdyby model ważył 2.1-2.3kg
radek872 Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Opublikowano 17 Marca 2011 Każdy inaczej rozumuje zapas mocy.
Malker Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Cześć, Panowie, muszę się Was doradzić. Silniczek jaki miałem w SU od początku był coś nie halo, w ogóle miał lekkie bicie, teraz magnesy zaczynają ocierać o stator i silnik kwiczy na 70% gazu. Muszę zamówić nowy i teraz sie zastanawiam jaki? Taki sam czy mocniejszy bo i tak na przód musze dowalić troche gram więc lepiej chyba żeby zastąpić to mocniejszym silnikiem?? Pamiętam chyba Krzysiek H. podał kiedyś link do silnika mocniejszego niż ten co mam. KRZYŚKU, możesz podać jeszcze raz link do tego silnika? Czekam cierpliwie na wasze odpowiedzi
wojt88 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Jeśli tak czy tak musisz doważyć przód to polecam ten silnik . Mój tata ma taki właśnie silnik w Yaku 55 1,4 m ( do lotu 2300g) i na śmigle 15x6 na 5 celach 3000 mAh model ma potężny zapas mocy a lata dłużej na tym samym pakiecie i śmigle niż moja extra 330 1,5 m (2100 g do lotu) z tym samym silnikiem jaki aktualnie masz Ty (turnigy 650 kv). Z ani jednym ani drugim nie mamy żadnych problemów.
radek872 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Poszukaj odpowiednika AXI 4120/18 ja mam teraz 4120/20 z 6s i z śmigłem 16x8 mam duży zapas mocy.Z pakietu 2650mah do 10 min lotu.Zrobiłem około 25 lotów na tym napędzie i musze przyznać , że w tym modelu spisuje się to idealnie. Trochę brakuje regulacji hamulca na zdjętym gazie śmigło wkręca się mocno i model przyspiesza zbyt mocno. Wersja 4120/18 na 5s będzie miała podobne parametry. Z śmigłami 16 cali radzi sobie świetnie i nie grzeje się.Z tym pakietem który masz możesz śmiało założyć nawet 17x10 i będzie ogromny zapas mocy. Znalazłem coś takiego http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=2102 Silnik, który kolega wskazał wyżej tez potęga 1400W
Malker Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Hmm no fajne. Tylko teraz który wziąć ? Radek, wybierasz się na EXFC?
Malker Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Co powiecie o takim silniku i pakiet ten 5s co mam ? http://www.modelmotor.pl/pulso-x4130-16-385g-kv395.html Zrównoważy wagę ołowiu (w sumie to o 50gram cięższy bedzie bo ołowiu CHYBA jest 100 albo 120)
radek872 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Tak wybieram Się na EXFC i zabieram jakis depron bo sporo tam miejsca i czasu żeby na boku polatać Silnik duży jak wsadzisz 16x10 lub 17x10 to powinno dawać radę.Bierz pod uwagę to, że 5 s to jest minimum dla niego i 17x10 przy obrotach jakie osiągnie jeszcze może brakować do 3D. Tak właśnie było z moim silnikiem i jedna cela więcej uratowała mój plan. Na pewno z śmigłem 17 cali model będzie latał tak jak w fabrycznej wersji z Hackerem. Duża masa duże śmigło w tym modelu sprawdza się w lataniu zarówno przy dużej jak i małej prędkosci. Możesz jeszcze przemyśleć http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7871 tutaj 500 Kv lepiej pasuje do Twojego pakietu 5s przy 16x10 powinno ładnie kręcic, ale wszystko wyjdzie w praniu. ;D
Malker Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Ten chyba będzie dobrym rozwiązaniem http://modelarski.com/produkt-Silnik_elektryczny_Emax_GT4020_07,8024.html I jest na miejscu
Malker Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Nadrabiam zaległości, był oblot bez zawisu więc jest teraz zdjęcie. Odkopałem foto z telefonu chyba sprzed 2 tygodni. Nawet nie pamiętam Taki tam wieszaczek, niżej się jeszcze nie czuje pewnie... no dobra, niżej się jeszcze boje Zauważyłem tylko, że często lotek brakuje a roll'a w zawisie nie bardzo umiem jeszcze, nawet widać na foto, lotki prawie max wychylone. Muszę mocniej pulsować gazem czy co?
Boogie Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Pochyl model w kierunku podwozia, zeby nie wisial pionowo.
Malker Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Wieje pustką w temacie. No więc tak, SU nadal lata i bardzo ładnie jak na moje umiejętności Waga do lotu z nowym silnikiem i regulatorem to 2.7-2.8kg. Ołów oczywiście zdjąłem. Muszę Wam powiedzieć, że nawet nie spodziewałem się, że aż tak trzyma się powietrza. Mam jeszcze ŚC za bardzo na przód, wyraźnie widać to robiąc ściane, model staje pod kątem ok. 60st. i później trzeba dociągnąć do pionu jeszcze. Gdyby ktoś miał problem z rzepem to (nie wiem kto mi to doradził) przykleić na żywice i na początku, na środku i na końcu obwiązać raz dratwą a węzeł zalać CA - trzyma potwornie dodatkowo na poczatku i na końcu mocuje takie opaski z rzepa(rzepu?) Postaram się nagrać jakiś film. Aha i moje przypuszczenia odnośnie APC się spełniły. Wcześniej używałem śmigła Xoar - rewelacja ale niestety złamałem (zawiało i nie zdążyłem w harierze zareagować i siadł mocniej na podwozie). Teraz używam APC, rozmiar ten sam ale śmigło widać, że się różni, dodatkowo silnik mocniej się grzeje i ma zauważalnie mniejszy ciąg. Na xoar wyjście z zawisu było bardzo ładne, na APC musi się zbierać. Model na prawdę polecam, lata genialnie ! P.S: Dobrze, że kupiłem pakiet 4000mAh, na innych ciężko by było wyważyć. Teraz jeśli przesunę pakiet lekko w tył (muszę to zrobić bo jak już pisałem jest jeszcze lekko na przód) to będzie w miejscu tam gdzie powinien być fabrycznie Ewentualnie nawet mogę się pokusić o to samo co zrobił Radek, odciąć domek i dać pręty, wtedy pakiet wywędruje na sam przód i spadnie parę gram Tym czasem szykuję kase na 2.4Ghz bo na PCM o dziwo 3x już mi zablokowało model...
Marek:D Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 na końcu obwiązać raz dratwą a węzeł zalać CA Możesz przybliżyć co to jest ta dratwa? Sam często mam problemy z mocowaniem rzepa, ostatnio kupiłem z jedną stroną samoprzylepną, zobaczymy jak długo wytrzyma.
Malker Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Dratwa to taki szary sznurek: pl.m.wikipedia.org/wiki/Dratwa Jak cos to mam gdzies tego sporo wiec jak bedziesz pilnie potrzebowal to pisz najwyzej ci wysle.
Callab Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Możesz przybliżyć co to jest ta dratwa? Mocna, szewska nić.
ZARZU Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Tym czasem szykuję kase na 2.4Ghz bo na PCM o dziwo 3x już mi zablokowało model... Miałem to samo w PCMie i w CC, kłóciło jak jasny diabeł :evil: . Zamiast wymieniać na 2,4GHz,na początek zainwestuj w takie pierścienie: http://www.f3m.pl/156,pierscien-ferrytowy-przeciwzakloceniowy-8mm.html zarówno w BECu jak i regulatorze. Przewlecz około pięć razy na chwilę demontując wtyk. Zwróć koniecznie uwagę żeby przewody zasilające nie krzyżowały się z kabelkiem od regulatora i BECa lub były od siebie oddalone jak najdalej, bo widzę, że masz mały bałaganik . U mnie pomogło :faja: .
andrzej351 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Waga do lotu z nowym silnikiem i regulatorem to 2.7-2.8kg. witam!!!mógłbyś napisać jaki ostatecznie zastosowałeś silnik i regulator??
Malker Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Hej, nie bede bardzo sie rozpisywsl bo pisxe z telefonu. Wiec, silnik zastosowalem emax gt 4020/07 do tego smiglo xoar 15x8. Nie polecam apc. Tak sie sklada ze dzis oddalem go na gwarancje (bede informowal jak dlugo to potrwa) poniewaz zaczelo cos nie laczyc w srodku. Ogolnie jestem z silnika zadowolony. Regulator mialem emax 100a ale zostal wymieniony na nowszy 120a wagowo to tylko pare gram a w upalne dni byl ledwo cieply.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.