Skocz do zawartości

Gaznik do DLE 35RA


robloz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się na benzynowych silnikach, więc może mi ktoś pomoże.

Poszukuję uszczelek (zestawu naprawczego) do gażnika walbro. jest na nim nazwa WT 1115/532. 

Jest tego trochę w sklepach, ale nie wiem co będzie pasowało.

Silnik nie był odpalany ze 4 lata.  Przy próbach zaciągnięcia paliwa, nic się nie dzieje, myślę że uszczelki "puszczeją" powietrze. Może się mylę, ale od czegoś trzeba zacząć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli moge coś podpowiedzieć to rozbierz gaźnik zabierz mębrany i zaworki te ze sliskiej takiej taśmy to serwisu kosiarek,pił itp.Coś może dobierzesz.Ten gaźnik jest tak prosty ze poza wymienionymi elementami tam nic już nie ma .Pomijam zaworek iglicowy i przepustnice.To są dośc uniwersalne gaźniki używane nie tylko w modelarstwie.Tu filmik może pomocny.

https://youtu.be/5QEiu8kNEMI

 

Tu masz zestawik możliwe ze i do Ciebie podpasuje.

https://allegro.pl/oferta/membrany-typ-k20-wat-do-gaznikow-walbro-wa-wt-13014866418

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może masz filtr paliwa brudny. U mnie silnik odpalał, ale nie reagował na regulację wysokich obrotów. Obroty silnika falowały. Filtr (sitko) nie jest widoczny na pierwszy rzut oka - średnica około 5-6 mm. Trzeba wygrzebać delikatnie śrubokrętem / patyczkiem. Poniżej zdjęcia z czyszczenia sitka.

 

Przed czyszczeniem:

 

image.thumb.jpeg.8b09aab5b4756fb1255062ed97bcdb90.jpeg

 

image.thumb.jpeg.c7b0793c3f4b59e91acc8cf430ef754d.jpeg

 

Po czyszczeniu:

 

image.thumb.jpeg.43e3c0f85995f7ad42048864d5326590.jpeg

 

Innym sposobem może być zamoczenie gaźnika / pchnięcie paliwa strzykawką do gaźnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady. Uszczelki ,membrany kupione w serwisie kosiarek.

Wymienione i wszystko ok. Paliwo zasysa, teraz czas na rozruch.