Skocz do zawartości

KOZACTWO!!!!


jarek996

Rekomendowane odpowiedzi

Ze staroci to chyba nam pozostaje stary Iłek, tam był dodatek z Pacyfikiem i lotniskowcami, ale w to to nie grałem wieki, nie mowiąc że musiałbym poszukać w sieci dodatków i sposobu patchowania by to wszystko uruchomić. 

Pospradzaj DCS, albo Falcona BMS (ale tam chyba nie ma latalnego Tomcata), na spokojnie poćwicz, ja też sobie przypomnę i pojedziemy. Jak posprawdzasz co masz, co ewentualnie chcesz dokupić, to się skontaktujemy i stworzymy jakis harmonogram przygotowań i pierwszej misji treningowej, a jak nam wyjdzie to kolejnych. Rozumiem, że słuchawki z mikrofonem i discorda masz, byśmy mogli miec komunikację wewnątrz programu, z kokpitu, ale i awaryjnie zewnętrzną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja żadnych nowych śmiglaków nie mam, Normandii, Kanału też nie. Jakoś bardziej mnie zawsze jety kręciły, zresztą więcej jest do "naumienia", bardziej skomplikowane są, ale i frajda mam wrażenie większa :) 

Zaraz mam chyba Kucyka w DCS-ie ale musiałbym się nauczyć nim latać, bo praktycznie poza jakimiś początkowymi próbami zaraz po kupieniu to w ogóle nim nie latałem.

Umówmy się, przypatrz się co masz, czy masz jakiegoś jeta, a jeśli tak, to czy idziemy w naziemne lotnictwo, czy morskie (wtedy must have supercarier), zacząć możemy od domyślnego Kaukazu, choć osobiscie nie lubie tego teatru, ale jest free.

Idę z pieskiem na spacer, poustalamy wieczorkiem :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Viper napisał:

To nie jest gra/symulator 

To nie jest film, obejrzyj włącznie z głosem w HD i 0,25X, dź2więk teoretycznie powinien być naturalny skoro "film" jest przyspieszony. Widać brak szczegółów kokpitu i lotniskowca typowe dla grafiki komputerowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście dźwięk jakiś nie tego na 0,25. Może coś pomiędzy 0,75 ( lepiej brzmi i czas dobiegu na lotniskowcu też bardziej pasuje ) a 0,5. Nie jest to żadna gra/symulator na PC. Bardziej coś przykombinowane z filmem i dźwiękiem.

Przykładowe porównanie symulatora z realnym:

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to się mowi? Potrzymaj mi piwo, kolego.

Popatrzcie na tego Francuza na Rafale. To jest dopiero kiepska pogoda. Film z hud. Posłuchajcie jak mu się pod koniec oddech zmienia ze stresu.

Dla mnie to jeden z lepszych filików tego typu.

 

https://m.youtube.com/watch?v=gC6_0eXhzL0&pp=ygUkYmFkIHdlYXRoZXIgbGFuZGluZyBhaXJjcmFmdCBjYXJyaWVy

 

 

I jeszcze ten: lądowanie airforce vs navy.

Inny styl gdzie musisz zatrzymać się na polu wielkości znaczka pocztowego ?

https://m.youtube.com/shorts/KLAOPg6AxFM

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest to :) 

Widziałem filmik z lądowania Hornetem co prawda z kabiny, nie przez HUD, ale widocznośc podobna, o to mi chodziło.

A tutaj od drugiej strony, czyli z perspektywy LSO

 

To jest też fajne, może jeszcze nie ekstremalna pogoda, ale fajnie widać pracę pilota, jak bez przerwy pracuje głowa i jak wachluje przepustnicą 

 

To jest fajny filmik obrazujący to o czym pisałem, czym sie rózni lądowanie Viperem - ładny aerobraking, a Hornetem na lotniskowcu (tu pokaz na lądzie) - walenie o podłoże na 3 punkty :)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.12.2023 o 11:23, Viper napisał:

Ja żadnych nowych śmiglaków nie mam, Normandii, Kanału też nie. Jakoś bardziej mnie zawsze jety kręciły, zresztą więcej jest do "naumienia", bardziej skomplikowane są, ale i frajda mam wrażenie większa :) 

Zaraz mam chyba Kucyka w DCS-ie ale musiałbym się nauczyć nim latać, bo praktycznie poza jakimiś początkowymi próbami zaraz po kupieniu to w ogóle nim nie latałem.

Umówmy się, przypatrz się co masz, czy masz jakiegoś jeta, a jeśli tak, to czy idziemy w naziemne lotnictwo, czy morskie (wtedy must have supercarier), zacząć możemy od domyślnego Kaukazu, choć osobiscie nie lubie tego teatru, ale jest free.

Idę z pieskiem na spacer, poustalamy wieczorkiem :) 

Witam Kolego. Mogę mieć lotniskowiec bez problemu. Jak oblatam F-14 wystarczająco to się zgłoszę. Nie idę na skróty więc będzie musiał być przynajmniej na 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, to ja w takim razie ćwiczę Horneta i Vipera i coś poćwiczymy jakąś misję morską czy morsko lądową.

Ponieważ trochę tej nauki jest to może ustalmy etapy. Na początek ramp start, poruszanie się po lotniskowcu i wykonywanie poleceń obsługi, by podjechać i się podczepić pod katapultę, start, odejście zgodnie z procedurą obowiązującą na lotniskowcu, jakiś mały locik i trochę nawigowania, krążenie w oczekiwaniu na pozwolenie do lądowania respektując wysokości, z separacją pomiedzy samolotami i po otrzymaniu zgody podejście do lądowania z wizualną oceną pasa, breakiem, równolegle do pokładu i skręt i final, każde lądowanie z oceną LSO, na początek dobre warunki pogodowe, w dzień, czyli case I i oczywiście komunikacja radiowa z lotniskowcem, awacsem, pomiedzy nami. Możemy lecieć jako jeden flight, raz jeden, raz drugi prowadzi, albo osobno. Przy okazji lotu możnaby poćwiczyć loty w szyku. I na tym bym zakończył, chyba że jakiś dogfighcik po drodze zrobimy - same działka :) .

I na tym proponowałbym poprzestać na początek, chyba że podzielimy to jeszcze na etapy, ale z powyższego możnaby już wykroić całkiem fajną misję treningową :)

Co Kolega na to? 

A jak to nam wyjdzie i będzie zapał i chęci do kontynuacji to kolejne będziemy rozszerzać o poszczególne rodzaje uzbrojenia.

A tak swoją drogą może ktoś by się chciał dołączyć, po sieci w kilka osób jest dużo fajniej niż latanie samemu z komputerem.  A jakby nas kilka osób było to możnaby wykroić ładny meczyk, jeden zespół kontra drugi :) 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.