Skocz do zawartości

KOZACTWO!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ze staroci to chyba nam pozostaje stary Iłek, tam był dodatek z Pacyfikiem i lotniskowcami, ale w to to nie grałem wieki, nie mowiąc że musiałbym poszukać w sieci dodatków i sposobu patchowania by to wszystko uruchomić. 

Pospradzaj DCS, albo Falcona BMS (ale tam chyba nie ma latalnego Tomcata), na spokojnie poćwicz, ja też sobie przypomnę i pojedziemy. Jak posprawdzasz co masz, co ewentualnie chcesz dokupić, to się skontaktujemy i stworzymy jakis harmonogram przygotowań i pierwszej misji treningowej, a jak nam wyjdzie to kolejnych. Rozumiem, że słuchawki z mikrofonem i discorda masz, byśmy mogli miec komunikację wewnątrz programu, z kokpitu, ale i awaryjnie zewnętrzną.

Opublikowano

Albo nowy, tylko bez lotniskowców ?, Normandia, Y-29 itd. Kucyki, K-4 itp... Wszystko mam tylko cześć nie używana w szafie.

Opublikowano

Ja żadnych nowych śmiglaków nie mam, Normandii, Kanału też nie. Jakoś bardziej mnie zawsze jety kręciły, zresztą więcej jest do "naumienia", bardziej skomplikowane są, ale i frajda mam wrażenie większa :) 

Zaraz mam chyba Kucyka w DCS-ie ale musiałbym się nauczyć nim latać, bo praktycznie poza jakimiś początkowymi próbami zaraz po kupieniu to w ogóle nim nie latałem.

Umówmy się, przypatrz się co masz, czy masz jakiegoś jeta, a jeśli tak, to czy idziemy w naziemne lotnictwo, czy morskie (wtedy must have supercarier), zacząć możemy od domyślnego Kaukazu, choć osobiscie nie lubie tego teatru, ale jest free.

Idę z pieskiem na spacer, poustalamy wieczorkiem :) 

Opublikowano
2 godziny temu, Viper napisał:

To nie jest gra/symulator 

To nie jest film, obejrzyj włącznie z głosem w HD i 0,25X, dź2więk teoretycznie powinien być naturalny skoro "film" jest przyspieszony. Widać brak szczegółów kokpitu i lotniskowca typowe dla grafiki komputerowej.

Opublikowano

Rzeczywiście dźwięk jakiś nie tego na 0,25. Może coś pomiędzy 0,75 ( lepiej brzmi i czas dobiegu na lotniskowcu też bardziej pasuje ) a 0,5. Nie jest to żadna gra/symulator na PC. Bardziej coś przykombinowane z filmem i dźwiękiem.

Przykładowe porównanie symulatora z realnym:

 

 

 

Opublikowano

Jak to się mowi? Potrzymaj mi piwo, kolego.

Popatrzcie na tego Francuza na Rafale. To jest dopiero kiepska pogoda. Film z hud. Posłuchajcie jak mu się pod koniec oddech zmienia ze stresu.

Dla mnie to jeden z lepszych filików tego typu.

 

https://m.youtube.com/watch?v=gC6_0eXhzL0&pp=ygUkYmFkIHdlYXRoZXIgbGFuZGluZyBhaXJjcmFmdCBjYXJyaWVy

 

 

I jeszcze ten: lądowanie airforce vs navy.

Inny styl gdzie musisz zatrzymać się na polu wielkości znaczka pocztowego ?

https://m.youtube.com/shorts/KLAOPg6AxFM

  • Lubię to 1
Opublikowano

To jest to :) 

Widziałem filmik z lądowania Hornetem co prawda z kabiny, nie przez HUD, ale widocznośc podobna, o to mi chodziło.

A tutaj od drugiej strony, czyli z perspektywy LSO

 

To jest też fajne, może jeszcze nie ekstremalna pogoda, ale fajnie widać pracę pilota, jak bez przerwy pracuje głowa i jak wachluje przepustnicą 

 

To jest fajny filmik obrazujący to o czym pisałem, czym sie rózni lądowanie Viperem - ładny aerobraking, a Hornetem na lotniskowcu (tu pokaz na lądzie) - walenie o podłoże na 3 punkty :)

 

 

 

Opublikowano
35 minut temu, Viper napisał:

To jest to :) 

..... ciach

 

 

Viper. Oglądałeś wszystkie filmy udostępnione w wątku? Bo to co dałeś już było. Sorki

Opublikowano
W dniu 9.12.2023 o 11:23, Viper napisał:

Ja żadnych nowych śmiglaków nie mam, Normandii, Kanału też nie. Jakoś bardziej mnie zawsze jety kręciły, zresztą więcej jest do "naumienia", bardziej skomplikowane są, ale i frajda mam wrażenie większa :) 

Zaraz mam chyba Kucyka w DCS-ie ale musiałbym się nauczyć nim latać, bo praktycznie poza jakimiś początkowymi próbami zaraz po kupieniu to w ogóle nim nie latałem.

Umówmy się, przypatrz się co masz, czy masz jakiegoś jeta, a jeśli tak, to czy idziemy w naziemne lotnictwo, czy morskie (wtedy must have supercarier), zacząć możemy od domyślnego Kaukazu, choć osobiscie nie lubie tego teatru, ale jest free.

Idę z pieskiem na spacer, poustalamy wieczorkiem :) 

Witam Kolego. Mogę mieć lotniskowiec bez problemu. Jak oblatam F-14 wystarczająco to się zgłoszę. Nie idę na skróty więc będzie musiał być przynajmniej na 4.

Opublikowano

Super, to ja w takim razie ćwiczę Horneta i Vipera i coś poćwiczymy jakąś misję morską czy morsko lądową.

Ponieważ trochę tej nauki jest to może ustalmy etapy. Na początek ramp start, poruszanie się po lotniskowcu i wykonywanie poleceń obsługi, by podjechać i się podczepić pod katapultę, start, odejście zgodnie z procedurą obowiązującą na lotniskowcu, jakiś mały locik i trochę nawigowania, krążenie w oczekiwaniu na pozwolenie do lądowania respektując wysokości, z separacją pomiedzy samolotami i po otrzymaniu zgody podejście do lądowania z wizualną oceną pasa, breakiem, równolegle do pokładu i skręt i final, każde lądowanie z oceną LSO, na początek dobre warunki pogodowe, w dzień, czyli case I i oczywiście komunikacja radiowa z lotniskowcem, awacsem, pomiedzy nami. Możemy lecieć jako jeden flight, raz jeden, raz drugi prowadzi, albo osobno. Przy okazji lotu możnaby poćwiczyć loty w szyku. I na tym bym zakończył, chyba że jakiś dogfighcik po drodze zrobimy - same działka :) .

I na tym proponowałbym poprzestać na początek, chyba że podzielimy to jeszcze na etapy, ale z powyższego możnaby już wykroić całkiem fajną misję treningową :)

Co Kolega na to? 

A jak to nam wyjdzie i będzie zapał i chęci do kontynuacji to kolejne będziemy rozszerzać o poszczególne rodzaje uzbrojenia.

A tak swoją drogą może ktoś by się chciał dołączyć, po sieci w kilka osób jest dużo fajniej niż latanie samemu z komputerem.  A jakby nas kilka osób było to możnaby wykroić ładny meczyk, jeden zespół kontra drugi :) 

 

  • Lubię to 1
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.