Viper Opublikowano 13 Października Autor Opublikowano 13 Października Piszę na podstawie swoich doświadczeń (dwukrotnych), za pierwszym razem reakcje błędnikowe potężne + makabryczny ból głowy potem, za drugim było już znacznie lepiej, dlatego też postanowiłem zamówić swoje gogle. Pewnie zależy to od indywidualnej wrażliwości, podobno można się przyzwyczaić.
pietrku Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Ja tu gadam o 4,5 a zapomniałem jak zwykle, że latasz F-16, i chyba z 9G bywa. Tam rzeczywiście te turbulencje po locie od gogli będą pewnie w sam raz 🙂. Ciekaw jestem testów.
pietrku Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Tłusta foczka na grillu: Nadal się wstrzeliwuję 🙂.
Viper Opublikowano 17 Października Autor Opublikowano 17 Października Ładna płonąca foczka Na gogle jeszcze czekam, więc na razie jeszcze nie opiszę wrażeń. Trochę już nie mogę się doczekać, zawsze mi się jesienią i zimą chętniej lata na symku.
pietrku Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października 13 godzin temu, Viper napisał: ..jesienią i zimą chętniej lata na symku. Wiadomo, zimno na polu 😉.
pietrku Opublikowano Środa o 16:05 Opublikowano Środa o 16:05 Króciutka walka w krążeniu z Messerem. Zaciągnął za mocno, za długo i pewnie miał G-LOC-a:
Viper Opublikowano Środa o 19:40 Autor Opublikowano Środa o 19:40 Bo Mustang to lepsza maszyna, o pilocie nie wspominając Przypomina mi się to co kiedyś powiedział ŚP Skalski, nie zacytuję, ale sens był mniej więcej taki - na PZL-ce trzeba było się namęczyć, a i tak można było zostać zrąbanym, Spit był równorzędnym przeciwnikiem dla niemieckich maszyn, za to w Mustangu Autor wypowiedzi czuł się jak Pan nieba, nic nie mogło mu zagrozić
pietrku Opublikowano Środa o 20:41 Opublikowano Środa o 20:41 W dniu 5.11.2025 o 20:40, Viper napisał: Bo Mustang to lepsza maszyna Tak, Mustang jest najlepszym samolotem z silnikiem tłokowym w tej grze. Ma kilka drobnych wad i trzeba je znać, ale sumarycznie jest najlepszy. Przede wszystkim jest najszybszy prawie na każdej wysokości. Ale, żeby to dokładnie opisać to trzeba by porównywać poszczególne wersje Mustanga z konkretnymi wersjami BF i Fok. Doklejam jeszcze jedną G-6 do kolekcji:
Viper Opublikowano wczoraj o 20:20 Autor Opublikowano wczoraj o 20:20 Piknie Panie Kolego, piknie Tak mi się taka myśl nasunęła, za to między innymi tak lubię Viperka, widok z tej jednoczęściowej kroplowej kabiny nieporównywalny do niczego innego. No ale to rasowy fighter projektowany między innymi do walki w zwarciu Moje gogle do VR powinny dotrzeć w ciągu 1-2 tygodni od wczoraj (takie info otrzymałem), no zobaczymy, ale chętnie już bym je przetestował
pietrku Opublikowano 23 godziny temu Opublikowano 23 godziny temu To był swego czasu mój ulubiony Tygrys 🙂 : P-51B/C ma trochę słabszą widoczność (te z klatkową osłoną wręcz słabą), ale w D jest podobnie jak w F-16 za wyjątkiem tych ramek owiewki z przodu. No ale Mustang był typowo wykorzystywany jako myśliwiec eskortowy ( spadali w nurkowaniu, robili porządek i znikali 🙂 ), mniej naddający się do walki kołowej, a już najgorzej do ciasnego krążenia na małej prędkości. W pionowej walce na energię jest natomiast po pewnym wyczuciu dość dobry. W najbliższym czasie dla odmiany muszę trochę przynajmniej polatać Wilgą. Wogóle zakupiłem parę samolotów do FS2020 i nie ma kiedy ich ruszyć nawet 🙂 .
Rekomendowane odpowiedzi