Skocz do zawartości

Lotnisko modelarskie - Kęty


Shock
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No pierwsze odpalenia za nami i to bez najmniejszych problemów :) . Myślę że w przyszłych lotach silniki będą równie dobrze się sprawować.

Współpraca DA50 z pittsem Nestera na wysokim poziomie. Po prawie godzinie pracy zero problemów z uciążliwymi przedmuchami i przeciekami. 

Dźwięk na tłumiku w realu jak najbardziej dla mnie zadowalający. Kwestia późniejszej regulacji silnika zlikwiduje tzw.efekt czterotakta.

Hehe a co kanister to kanister  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.