MikLuk Opublikowano wczoraj o 14:14 Opublikowano wczoraj o 14:14 Cześć wszystkim, Jestem początkującym modelarzem, zbudowałem na razie jeden model, trainera z foamboardu 1,2 m (masa 800g). Miałem kilka testów, ale na razie dwa z pięciu skończyły się rozwaleniem nosa, a jeden wyrwaniem głównego podwozia. Samolot od razu po wzniesieniu się (w dodatku wznosi się sam nawet jak nie ciągnę wysokości) przechyla się i spada na nos (wygląda to trochę jak przeciągnięcie na jedno skrzydło). CG mam raczej dobre. Poniżej dwa filmy i zdjęcie samolotu. Prosiłbym o podpowiedź co mogę z tym zrobić. 7d0c450f-1e58-4ec3-a86d-4af648f834db.mov cf971523-008f-4c78-8038-04aff33a3832.mov
wojcio69 Opublikowano wczoraj o 14:49 Opublikowano wczoraj o 14:49 Jeżeli konstrukcyjnie samolot jest w 100% poprawny (wszystkie powierzchnie sterowe na 0, brak zwichrzenia skrzydła, statecznik pion-poziom 90 stopni itd.), to powinieneś zapoznać się z informacjami na temat skłonu i wykłonu silnika. 1