Skocz do zawartości

Falcon 25


Krychol RC

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oto zdjęcia dla porównania:

 

1004270se9.jpg

 

1004269if4.jpg

 

Nie chcę się chwalić ale ja jestem z siebie zadowolony :D

 

Wiem że ten pomysł wam sie nie spodoba ale ja po obmyśleniu doszedłem do wniosku ,że mocowanie skrzydła zrobię na śruby ponieważ przypomniało mi się jak miałem małą kraksę P92 śrubki połamały się i żadnych szkód.

  • Odpowiedzi 243
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano
Nie chcę się chwalić ale ja jestem z siebie zadowolony

A te zlota mysl zachowam.Po oblocie zacytuje,choc moze miec diametralnie rozne znaczenie.

Kiedy oblot tej maszyny ?

Opublikowano

To nie prościej było tak od razu napisać ,żeby każdy pochwalił zamiast się czepiać ?

 

Rób jak chcesz ,będę Ci kibicował ale na pierwszy oblot raczej nie pojadę . :rotfl:

Gość slawekmod
Opublikowano

Krystian ,śruby mają byc ścięte podczas kraksy.Jeżeli zaliczysz pionowego kreta i jakimś cudem przeżyje to model to skrzydło rozleci się w środku napotykając część kadłuba nad imitacją przedniej szyby. uderzenie końcówką skrzydła w ziemię powinno zerwać śruby o ile mocowanie nakrętek będzie pewne i mocne zarazem.Guma łatwiej sie podda przy krecie niż cztery śruby.To nie jest kwestia wyglądu. Jeżeli wytrzymałość śrub przekroczy wytrzymałość mocowania ich nakrętek w kadłubie to remont kadłuba masz zapewniony po kraksie.

 

EDIT: w orginalnych planach są kołki do mocowania skrzydła na gumy

Opublikowano

No to zrobię mocowanie skrzydła na gumy, to że w P92 śruby zadziałały to chyba cud a środek ciężkości już się poprawił bo pakiet aku przesunąłem do tyłu.

Aaaaaaaaaa i jeszcze jedno czy wyważać z pełnym bakiem paliwa czy też nie?

Opublikowano
Pustym

To też zależy czy bak mamy przed czy za ŚC, w Edziu bak był za ŚC więc wyważałem z pełnym ;-)

Opublikowano

No ok, ale zauważ, że model mu leci na dziób a raczej na pewno nie przesunie baku do tyłu bo za długie przewody = problemy. Tak więc tu raczej na pewno zbiornik będzie przed ŚC.

Opublikowano

Jak masz problem ze środkiem ciężkości, a przy takim długim dziobie to na pewno masz przenieś całe ciężkie wyposażenie jak najbardziej do tyłu czyli serwa i akumulator. ze zbiornikiem za dużo nie wymyślisz choć od biedy tez go można troszkę cofnąć do tyłu bo tym modelem raczej pionowo do góry latał nie będziesz wiec silnik powinien sobie poradzić z wężami długimi na jakieś 15 cm ( oczywiste trzeba będzie zrobić próby czy pracuje normalnie ).

Opublikowano

Bak jest na dziobie zaraz przy samym silniku więc przewód paliwowy ma jakieś 5cm.

To skoro jest na dziobie to mam go normalnie wyważyć z pustym bakiem paliwa np. tak jak elektryka?

Gość slawekmod
Opublikowano

Szczerze mówiąc, to jakoś dziwnie się zabierasz do tego modelu.Najpierw zrób skrzydła i zamontuj w nim serwo , potem zrób kołki do mocowania gum trzymających skrzydło i dopiero weź się za wywarzanie.Oczywiście sprawdź SC z założonym skrzydłem.

Opublikowano

Krzycho pewnie wyważa kadłub, bo jak mu skrzydło odleci, to jak wyląduje ??? :rotfl:

 

A na poważnie .

Zbiornik zostaw przy silniku.

Jak poskładasz całość i nadal będziesz miał za ciężki na nos to założysz kilka gram ołowiu na ogonie(są specjalne do tego ciężarki) .

Kilku gram nie odczujesz a nie będziesz miał problemów z podawaniem paliwa do silnika (jak dasz długie przewody paliwowe)

Opublikowano

Dobry wynik do lotu powinien wyjść około 1,5 kg co przy 1,2 metra rozpiętości i cięciwę płata 23 cm da malutkie obciążenie około 55g/dm2, a do tego jeszcze dochodzi profil ala clark y wiec do powolnych lotów powinien się nadawać, no chyba że konstruktor coś z kątami zaklinowania lub wyzwaniem zmajstruje nie tak.

 

ps. mój mały trenerek 1,2 metra ważył gotowy niecałe kilo :).

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.