Skocz do zawartości

Falcon 25


Krychol RC

Rekomendowane odpowiedzi

To paliwo ma 20% rycyny 5 % nitro i 75% metanolu.

I jeszcze ile paliwa musi przy tym docieraniu przepalić bo ja mam bak 120ml?

 

Podajesz takie składniki Twojego paliwa a na zdjęciu wyżej masz Model Technics Sport 5??

Bo jeśli tak to Twój skład paliwa to:

 

* ~77% - Metanol CH3OH, w którym zawartość wody jest mniejsza niż 0,05%

* 18 % - KLOTZ - olej syntetyczny

* 5 % - Nitrometan

* Dodatki uszlachetniające

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 243
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Jak mocno ma być otwarty gaźnik bo jak jest na 100% to stolika na którym jest zamocowany nie da sie utrzymać

 

Chyba odrobinę przesadzasz, jeśli natomiast chodzi o drgania to są one w sumie bardziej dotkliwe na niższych obrotach. Taki efekt może pochodzić od niewyważonego śmigła, może warto to sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek zarzynasz silnik.

1 minuta docierania to stanowczo za mało.

Akurat sie rozgrzeje a ty go gasisz i studzisz.

Weź instrukcje do tego silnika i przeczytaj. Masz jak na dłoni napisane ile trzeba odkręcić iglicę i ile docierać.

Generalnie docieram silniki po pół baku i tak kilka razy na ostro przelanym silniku (większość paliwa wylewa sie przez tłumik) Stopniowo zwiększając obroty.

Pełne obroty po 2,5 litra spalonego paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Imienniku drogi, Tomek mnie wyprzedził. Dodam tylko, że instrukcja obsługi to taka malutka książeczka, która jest w pudełku z silnikiem. Nawet jak jest w "niepolskim" języku to ma obrazków tyle, że ten komiks odpowie na wszystkie stawiane tu pytania. A przy okazji - uruchom trochę wyobraźnię i zamocuj Twoją hamownię na jakimś solidnym stole, bo to co widzę doprowadzi do nieszczęścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterowanie z daleka odpada bo przy docieraniu używa sie iglicy a nie przepustnicy. Przepustnice masz otwartą cały czas na maks (poza pierwszym uruchomianiem gdzie na połowie gazu i bardzo bogatej mieszance silnik powinien przepracować ze 2, 3 minuty), a obroty regulujesz skaldem mieszki zubożając ja na chwile i znów wzbogacając stopniowo dając coraz wyższe obroty. Po pół godziny takich zabiegów można dopiero bawić sie przepustnicą bo silnik juz będzie wstępnie dotarty. Dotarłem w ten sposób kilka silników i każdy pracuje prawidło do dzisiaj ,a niektóre mają już kilka lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wybrałem się na zakupy do modelarskiego i zakupiłem parę elementów:

 

-łoże pod silnik (ma pod spodem otwór na którym można zamocować przednie kółko)

-serwo standard do gaźnika (bo mini nie ciekawie regulowało)

-klej

-kołpak do śmigła (ponieważ planujemy kupno rozrusznika)

-goleń podwozia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie kółko ładnie się prezentuje ale do pierwszego lotu nie polecam.

Przesuń mocowanie kółek tylnych do przodu a na ogonie albo płozę ,albo małe kółko .

Odpadnie kilka problemów z przeniesieniem napędu(kierunku) na przednie kółko a przy okazji łatwiej lądować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie kółko ładnie się prezentuje ale do pierwszego lotu nie polecam.

.....

Odpadnie kilka problemów z przeniesieniem napędu(kierunku) na przednie kółko a przy okazji łatwiej lądować.

 

Ja akurat odwrotnie :D

 

Przy pierwszych lotach lepsza jest przednia goleń bo na śmigłach zaoszczędzi :D W przeciwnym wypadku nie stosowali by tego w każdym trenerku:)

 

Co do napędu goleń to trzeba sobie ją darować i ustawić na sztywno zaoszczędzi się na trybach w serwie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem zdania że przednie kółko skrętne to rzecz wysoce pomocna przy pierwszy startach z trawy. Płoza w ogonie to tragedia totalna (ja już nigdy tak nie zrobię) Nie cierpię gdy modelem nie można w normalny sposób kołować a i tak zaraz tryby w serwach nie pójdą :) trochę bez przesady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwa nie pójdą jeśli zrobi połączenie elastyczne.

Za to start z kółkiem kręcącym się jak wózku w markecie naprawdę nie jest łatwy.

Bo po pierwszym,czy drugim ostrym lądowaniu na przednim kółku , jego geometria ruchu będzie jak u pijanego :(

Co do lądowania to zgodzę się z Motylem że sporo zabezpiecza.

Mimo wszystko jestem zwolennikiem 2 kółek z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.