Skocz do zawartości

Falcon 25


Krychol RC

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 243
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ircek, to chcesz powiedzieć że mając trenerka z silnikiem APS 46 i zbiornik 0,5l to zagotuje silnik ??

 

Wiedz że nie ma lepszego chłodzenia silnika niz metanol w środku :D

 

Doman, To masz przelany silnik :D W moim CAPie zbiornik ma 250ml silnik MVVS 4,6cm a po locie 25min paliwa jeszcze zostaje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doman, To masz przelany silnik :D W moim CAPie zbiornik ma 250ml silnik MVVS 4,6cm a po locie 25min paliwa jeszcze zostaje :D

To niemożliwe :-D Silnik wyregulowany jest mistrzowsko.

 

Zwróć uwagę że zostawiam spory zapas. Do tego co innego latać często w okolicy 1/2..2/3 gazu(CAP), a co innego zasuwać na 100% gazu prawie non stop :-) Dolicz do tego pienienie się paliwa przy szybko latającym modelu oraz ów margines bezpieczeństwa. 10 minut jak nic ;-)

 

Wiele zależy od stylu latania oraz paliwa i regulacji silnika. Ja opisałem jak to u mnie wygląda.

 

Autorowi polecam zbiornik w okolicach 100-150ml.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krychol, wykaż odrobinę inicjatywy!! poszukaj najpierw, poczytaj a nie od razu pytasz... Z czym Ty sie zabierasz za ten model skoro zadajesz takie pytania?

 

zbiornik ma być zamocowany w gąbce tak aby nie dotykał ściankami konstrukcji modelu...

co rozumiesz pod pojęciem na stałe bądź ruchomy?? logiczne, że nie może 'latać' po całym kadłubie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to czy ma być wyciągany i czy ma być możliwość dostania się do niego czy zabudowany?

No bo wkońcu jak naleję do niego paliwo, chyba ,że przez jakiś wężyk ale dostęp do niego wole mieć.

 

A oto zdięcia:

 

1003686tn2.jpg

 

Tutaj klapka pod którą będzie się znajdował bak paliwa:

1003687jj6.jpg

 

1003688hi6.jpg

 

Tu widać jaki jest skłon i boje sie że jest zbyt duży:

1003689bg9.jpg

 

1003691wo7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowe zbiorniki mają 3 rurki.

1 podaje paliwo do silnika,

2 odbiera "ciśnienie" z tłumika

3 możesz tankować

 

W moim trenerku zbiornik był wyjmowany przez tylną wyażurowaną wręgę ,ale to raczej nie jest konieczne.Klapkę zrób na zawias oraz 2 śruby/wkręty aby dobrze trzymała zbiornik .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.