Skocz do zawartości

http://hobbyking.com/


slawko_k

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Sugeruję kontakt z Live Support, dopóki nie odnotują wpłaty - nie masz rezerwacji.

Zresztą na stronie "po zapłaceniu" sami piszą, że jeżeli w ciągu kilku minut status się nie zmieni, proszą o kontakt. Ja raz miałem taką sytuację, Live Support chciał ID płatności z PayPal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy płaceniu kontem PayPal sprzężonym z kartą kredytową sam decydujesz, czy PayPal ma obciążyć kartę w walucie (i bank/operator karty przeliczy kurs), czy sam ma przewalutować i obciążyć w PLN. Z tego, co zauważyłem, MasterCard ma lepszy przelicznik niż PayPal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak myślałem muszę dosłać dokumenty do urzędu celnego. Pisaliście tutaj, że trzeba wysłać fakture z PayPal.

Tutaj pojawia się moje pytanie - czy mówiąc faktura mówicie o tym co znajduje się po kliknięciu w "Szczegóły transakcji".

Pytam bo nie ma tam nawet wyszczególnionych wszystkich rzeczy jakie są w paczece oraz ich cen. Jest tylko ogólna cena jaką zapłaciłem za towar. To wystarczy?

 

No i czy coś oprócz tej faktury i danych osobowych wysyłacie do urzędu celnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, na odpowiedź się nie doczekałem ale odpowiem dla tych którzy będą mieli podobny problem.

 

Wysłałem im "szczegóły transakcji" z PayPal, szczegóły zamówienia z HobbyKing i list z danymi oraz swoimi słowami co jest w paczce. UWAGA można wysłać to mailem, przez co cała procedura trwała 2 dni i paczka już jest do mnie puszczona, plus oszczędzamy na znaczkach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odnośnie oczekującej płatności - zrobiłem w poniedziałek 2 zamówienia, od razu opłacone przez Paypala.

 

Przy pierwszym zamówiniu płatność została odnotowana po kilku minutach. Drugie do dziś jest "UNPAID". A zamówienia były robione jedno po drugim w odstępie kilkinastu minut.

 

Coś się im system przyjmowania płatności sypie...

 

 

Edit:

 

Dostałem odpowiedz:

 

 

Hi Wojciech ,

Thanks for contacting the HobbyKing Support Team.

Thank you for your payment, I have put your order through manually. Your order is now under process in our warehouse. Please check account for updates later.

Thanks for emailing support.

If you have any other questions, please let me know.

Regards.

Jessi

HobbyKing Support Team

Dont forget to follow us on Twitter and Facebook for discounts and promotions!

www.facebook.com/hobbykinglive

www.twitter.com/hobbykinglive

**Due to the large amount of accumulated backlogs, order processing and ticket response time will be slightly delayed. For Urgent matters, please contact us via our live chat service instead. We thank you for your patience and understanding.**

 

 

I wszystko śmiga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wie ktoś o co tu chodzi?

Już 11 dni stoi i nic sie nie zmienia. A dopiero połowa drogi na tym pasku nad tabelką. Ile to może jeszcze trwać zanim ruszy dalej.? Dodam że zamówione Lipolki.

 

 

Date Time Event Processed by

Notes Sat 14.04.2012 16:58 Mailed Swiss Post SINGAPORE Sat 14.04.2012 16:58 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE Sat 14.04.2012 18:18 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE Sat 14.04.2012 18:18 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiss Post SINGAPORE idzie baaaardzo długo. Ostatnio szło przez Szwajcarię i historia była taka że HC wysłał po kilku dniach oczekiwania później leżało u nich na poczcie prawie tydzień, następnie ponad tydzień w Szwajcarii a dalej to już szybko poszło. Całość trwała około 3 tygodni. Ja już nie widzę sensu zamawiać pakietów w HC, u nas ceny są porównywalne i dostawa sprawniejsza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakość to inna sprawa ale w moim przypadku porównywałem cene 2 identycznych pakietów Turnigy 1800mAh w HK i w PL. I lepiej sie opłacało dać prawie tyle samo za przesyłke z chin co koszt pakietu niż kupić w polsce to samo 2 razy drożej. Wiadomo cła marża itp windują cene. Najgorsze tylko to czekanie na paczke.

Ale jest dobrze. Dzisiaj pojawiło się

Wed 25.04.2012 15:20 ITM_EXP_20 Arrival at border point of origin country CH-8010 Zürich 1

 

Wed 25.04.2012 15:20 ITM_EXP_60 Departure from border point of origin country

CH-8010 Zürich 1

 

 

Czyli jak dobrze czytałem to mam od tej pory sprawdzać na śledzeniu z poczty polskiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.