okruszek Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Widzę ostatnio HK coś opuściło się. Jest to moje 3 zamównienie w HK europejskim. Zamówiłem. 3x Lipo 1x Wtyczka Wszystkie produkty były dostępne, po kupnie zapłacie i oczekiwaniu ok. 4 dni, napisałem na suport i dostałem info że jednej baterii nie ma :/ Po oczekiwaniu ok. 3 dni i po 4 kontaktach z działem CHAT, przelali mi kwotę za baterię na BonusPoints. Napisali że reszta zlecenia będzie zrealizowana normalnie, minelo 3 dni, a dalej wisi status "Print and Packing" Dzisiaj po kontakcie z działem CHAT, informacja że mają dużą ilość zleceń i na pewno wyślą, muszę czekać. Coś mi tu śmierdzi :/
Emhyrion Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Myślę, że rzeczywiście mają dużo zamówień. Dlatego za każdym razem jak już kliknę order, to następnego dnia wchodzę na chat i w rozmowie podkreślam, jaki wielki priorytet ma ta paczka. Jak do dziś za każdym razem działa
okruszek Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 No zobaczymy. Chciałbym już zamówić drugą paczkę z LiPo-lami, lecz muszę czekać aż sprawa z tą się rozwiąże.
Foczka Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 To ja również dorzucę coś od siebie. Paczka zamówiona 9.02.2014 wspólnie z f-150, jako transport wybrałem przesyłkę lotniczą rejestrowaną. Teoretycznie 10-tego wysłali ale na trackingu PP do dziś wisi, że Kuala Lumpur dostała paczkę 20.02.2014. Poczekałem miesiąc, stwierdziłem, że jak na przesyłkę lotniczą to trochę za długo to już trwa. Na szczęście zapłaciłem PayPalem. Po 30 dniach od zapłaty od razu rozpocząłem spór na Paypalu i w tym samym dniu zamieniłem go w roszczenie. Po 3 tygodniach, w czasie których na monity PayPala HK odpowiadało tylko numerem nadania, została mi zwrócona w całości kasa, którą wydałem. Z supportem HK w ogóle nie gadałem bo IMHO szkoda czasu. Paczka oczywiście do dziś nie doszła, dalej wisi na trackingu PP - wysłano 21.02.2014 Kuala Lumpur. Kontener z Chin płynący statkiem płynie do Polski 6 tygodni a tu w 8 tygodni nie potrafi dojść przesyłka lotnicza - tyle jeśli chodzi o komentarz. Swoją drogą ciekawe czy kiedyś dojdzie ta paczka...
okruszek Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 A mam pytanie: Tak wygląda moje zamówienie, niby przekazane do druku: Jak mam czas, do złożenia reklamacji do swojego banku o zwrot gotówki z karty kredytowej VISA. Widzę że w HK na CHATcie, zależy na kogo trafisz, jeden ci pomoże, a drugi powie że trzeba czekać. Ma ktoś wzór pisma, odnośnie zwrotu pieniążków na kartę VISA.
dukeroger Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Dokładnie tak jak pisze Piotr, nie dać się namówić na czekanie, bo minie termin 45 dni, a potem długie boje z nimi i kupa nerwów. Ja dziś złożyłem kolejne zamówienie i to tylko dla tego, że zwrócili kasę jako punkty bonusowe. Zobaczę co z tego wyjdzie, mam nadzieję że będzie OK. Pozdrawiam Krzysiek. a tu sie imo dales nabrac, ja ich wysmialem z punktami bonusowymi i zwrocili na paypal
Krzysiek67 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zgadza się, ale dość już miałem przepychanek z nimi i ciągłych nerwów. Sami chyba nie za bardzo wiedzą co i jak, bo support mówi co innego, a co innego gadają na czacie. Masakra normalnie, jeżeli tym razem przesyłka dojdzie, to chyba dam sobie spokój z zakupami u nich, bo jakieś dziwne rzeczy zaczynają się tam dziać, a kupuję już chyba od 6-ciu lat i nigdy takich jaj nie było jak teraz. Pozdrawiam Krzysiek.
Wojtass_nt Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Płacąc punktami zamykamy sobie drogę na zwrot kasy.
noker Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 W jakim sensie? Zapłacileś za towar 160$ (140$ gotówka z PayPal + 20$ Bonus Point). W razie sporu dostajesz 140$ na konto PP a co się dzieje z 20$? Mam nadzieję, i to jest chyba logiczne, że wracają spowrotem na Bonus Point. Zresztą punkty jakie dostałes za zamówienie, przy jego anulowaniu też cofają spowrotem.
Wojtass_nt Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Gdybyś zapłacił w 100% z bonus point które zwrócili Ci po kilku miesiącach sporu w pomocy z PayPalem i znowu paczka nie doszła to jesteś zdany wyłącznie na siebie, a jak działa HK każdy już wie.
okruszek Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Już mi ręcę opadają. Tumaczą że mają dużo zamówień, a ty człowieku czekaj, w nieskończoność. Ehh coś się opuścili, alebo naprawdę jest taki popyt z racji sezonu "modelarskiego".
Wojtass_nt Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Nie wiecie jakie było moje zdziwienie gdy przed chwilą z drzemki obudził mnie kurier GLS z paczką od HK... Mój prezent urodzinowy zamówiony na 18 lutego dotarł!! Zastanawiam się teraz czy anulować roszczenie czy zostawić, niech się ciule męczą. W końcu pasowało by, żebym dostał chociaż zwrot kasy za przesyłkę która trwała 2 miesiące bez tygodnia...
robertus Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Za paczkę zapłaciłeś i dostałeś.
Wojtass_nt Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Racja ale jest określony czas w jakim powinienem otrzymać przesyłkę za którą płacę tyle i tyle $. Jeśli bym zapłacił dolara za przewóz rykszą i był termin 180 dni to musiał bym to zaakceptować zanim wybiorę taką opłatę. Ja wziąłem opcję "express air mail" która trwała bagatela 53 dni... Gdyby to była firma bardziej w zasięgu ręki to pomimo otrzymania paczki bym nie odpuścił i żądał zwrotu za przesyłkę. Roszczenie anulowałem.
robertus Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Ja Cię rozumiem, tylko czy ten czas to jest taki czas zagwarantowany w umowie kupna-sprzedaży, czy to raczej czas orientacyjny dostarczenia przesyłki i nie może być punktem spornym. Albo, czy nie jest napisane, że czasy dostarczenia dotyczą wymienionych krajów... i tu pewnie Polski nie będzie.
tomi_72 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 No to dołożę swoje . Zamówienie złożyłem 21 stycznia. Wysłali 26 stycznia i od tamtej pory cisza. Termin na Pay palu przespałem i musiałem się z HK szarpać na czacie. Dostałem dzisiaj maile , że moją paczkę uznają za zaginioną i rozpoczynają procedurę zwrotu kasiorki. Ucieszyłem się ,że chociaż tyle, Wracam do domu i co mam w skrzynce ... awizo z GLS. Jest moja paczka , a jak może nie dam znać to i jeszcze pieniądze zwrócą . No raczej się odezwę , bo planuje jeszcze u nich zakupy , ale paczki to chyba parakulos wysyłali.
Olecki75 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Gdzie te czasy, kiedy to paczka z HK w tydzień od zamówienia dochodziła (z czego 3 dni w Zabrzu na cle leżała)???? Nasza modelarniowa, wspólna paczka już trzeci tydzień na wysłanie czeka a (wszystko było w magazynie). HK wyrobiło sobie markę i teraz najnormalniej wali w bambus.
robertus Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Przed następnym zamówieniem proponuje się zapytać suportu czy możesz sobie zażyczyć wysłania paczki inna pocztą niż przez malezję. Może to rozwiąże problem.
bart07 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Qrcze. Moje dwie paczki (HK i BG) jadą pocztą malezyjską (jadą i jadą, bo raczej nie lecą). Obie wysłane w odstępie 3 dni i obie w drodze do WER Warszawa...
robertus Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 W BG na pewno można sobie zażyczyć zmianę poczty, bo wczoraj rozmawiałem z suportem o moich paczkach.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.