Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Napęd i timing zostaje,skoro sie nieda inaczej.Ponoć to norma a po drugie domyślam sie że te silniki tak na prawde sa tylko do 2S i z tąd problemy.

A na razie upały i nie bardzo mam wene na dłubanie -ale coś drobnego -czemu nie i tak oto zrobiłem "klapke" na pakiet.

Dołączona grafika

  • Odpowiedzi 142
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dołączona grafika

No i zlewa sie z otoczeniem :)

A jak Marek "ludziki"? widziałem twój temat w INNE,mogą być bez nóg i z wąsami :)

A tak po za tym to gratuluje s/wpienionych pilotów-super sprawa.

Opublikowano

Dopieszczanie dopieszczaniem ,ale waga rośnie i jak nic przekroczę 1 kg :( to niestety nie lotny i makietowy za razem Hellcat kolegi :) Prawdopodobnie start raczej z ziemi ale tu powraca temat sterowania przedniego kółka-dodatkowe serwo? stałe? luźne ?(śmigła mam przeciwbieżne )

A najgorsze jest to że nie jestem zadowolony z silników, ich ciąg wspólnie to nie całe 800g ale nie on mnie martwi a ich temperatura.Przerywanie silników zlikwidowałem timingiem na HIGH jak pisałem wcześniej,i na tym ustawieniu na testach niemal palą wręgę i nie wiem jakie temperatury są w stanie znieść silniki 3f (tyle co cyna? :) )

Opublikowano

Dzięki Markowi Bronek nie bedzie "latającym holendrem"

Dołączona grafika

Test małego akcentu by zmienić "starego" pilota na nowego (okulary) :)

Piloci są odrobine za mali ale to sie da wyciągnąć-dodam coś w pasie,może dodam szyje.....sie coś wykombinuje 8) .

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam Panowie. Z zainteresowaniem przeczytałem post o Bronco, ponieważ mój znajomy jakiś czas temu kupił taki model na aukcji ale wycięty ze styroduru. Co ciekawe można podłączyć kamerkę. Oglądaliśmy film z lotu, coś niesamowitego.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

"Bronek" to jedna z moich ulubionych maszyn. Przyznam, że ten model coraz bardziej mi się podoba. Czekam na ciąg dalszy i trzymam kciuki za powodzenie.

Pozdrawiam

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Wracam po przerwie do budowy. Pierwotnie zniechęcony przyrostem wagi i rozczarowaniem silnikami przyhamowało mój zapał ale skoro zacząłem to trzeba dokończyć.

Z pakietem 1300mAh waży okrągły kilogram :( a docelowy pakiet powinien być cięższy ,silniki okazały się być na pakiet 2S a nie 3S co skutkuje na jednym pakiecie za małą mocą a na drugim usmażeniem silników (dla tego silniki ze zgrzytem się zatrzymywały o czym pisałem wcześniej) ale mam nadzieje ze na śmigłach 7x4 dramatu nie będzie na 11v .

Dołączona grafika

zostało mi wytłoczyć kabinę i dokończyć malowanie i detale .

"ludziki" od Marka (za które jeszcze raz dzięki) troszkę przymałe ale podniosę siedziska foteli i będzie OK.

Statycznie ciąg jest pozytywnie zaskakujący ale mniejszy od wagi modelu ,ale ta waga nie wiem czy nie pozwoli mi na star z ręki a z kółek jakoś nie mam gdzie .

Opublikowano

ale przy jakim obciążeniu powierzchni? u mnie to jest niecałe 40G/dm i na szczęście profil clarc Y 12% (na szczęście bo większa siła nośna od symetrycznych i dwuwypukłych)

Opublikowano

Rzucałem z ręki model o masie 2,3 kg, z obciążeniem powierzchni nośnej 66 g/dm. Nie ma problemu. Tu jest dowód:

A masa 1kg, przy rozpiętości 1,2m to jest bardzo dobrze.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dołączona grafika

Zostało czekać na bateryjkę.......

 

PS kabina tak duża że musiałem wreszcie sobie zrobić vakuforme bo kopyto nie wchodziło do żadnej butelki :)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.