Skocz do zawartości

OV-10 Bronco


Rekomendowane odpowiedzi

  • 11 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Mija prawie rok i wreszcie Bronisław wzniósł się w przestworza a tym kilku kibicom i Markowi (za pilotów) byłem winny temat zakończyć . Poleciał i wrócił -odbyło sie be sensacji

-śmigła przeciw bieżne (lub przeciwne jak kto woli) czyli lot bez pochyłów i z ochoczym zakręcaniem w obie strony .

-Zwrotność troszkę słaba-zmiana oczek w orczyku powinna przynieść poprawę .

-Szybuje rewelacyjnie –bałem się że mi łąki zabraknie

-lot za to bardzo stabilny by nie rzec pompatyczny –ciekawe wrażenie ale nie pasujące do tej maszyny

Ale jest i łyżka dziegciu -silniki-jak się obawiałem są za słabe i lot na 2/3 to lot na rzęsach mimo dorobionego domowym sposobem chłodzenia i mimo mniejszych śmigieł od zalecanych silniki gorące (pakiet 2200mah 20-30C też cieplutki) jakies propozycje co do napędu? (mocowane za wręge)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Bronco Sławka zawitał do mojego hangaru. Chodził mi po głowie model dwusilnikowy, miała być Orka, a jest Bronisław.

Model bardzo ładnie się prezentuje, aż oczy mi się zaświeciły gdy go pierwszy raz zobaczyłem. Spróbuje go wykończyć podobnie jak Hammerheada, na tip-top.

Wręgi silnikowe są na silnik za wręgą, a ja mam emaxy 2812 i nie wiem czy przerabiać gondolę silnika, czy dorabiać jakieś mocowanie za wręgę do emaxa, albo kupić inne silniki, tylko nie wiem jakie

Na chwilę obecną wygląda tak.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Waga do lotu ok 1kg

znalazłem takie śmigła GWS 7x3,5x3 są lewe i prawe

Dołączona grafika

Silniki za wręgę (edit, poprawne silniki, dzięki Sławku)

http://www.hobbyking...nner_920kv.html

http://www.hobbyking...nner_Motor.html

http://www.hobbyking...tor_1000kv.html

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__8141__Turnigy_2627_Brushless_Outrunner_1200kv.html

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6394__SCM_3223_1550kv_Brushless_Outrunner.html

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6410__SCM_3223_1200kv_Brushless_Outrunner.html

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__21479__NTM_Prop_Drive_28_26_1350KV_310W.html

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14735__Turnigy_L2206A_1650_Brushless_Motor_130w_.html

 

a może coś innego?

 

Albo.. do takiego koszyczka zamontować emaxa cf i w ten sposób przerobić go na montowanie za wręgę?

http://www.hobbyking...otor_Mount.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat to nie są silniki za wręgę a koszyk który by pomieścił silnik wewnątrz raczej ci tam nie wejdzie, proponował bym przełożyć oś w Emaxach .Jeśli się nie da np z powodu frezów w nie właściwych miejscach lub innego powodu dam ci "czyste " osie 3mm które będziesz mógł dopasować do innej konfiguracji silników /frezów (sam jeszcze tych nie przekładałem ale na razie nie spotkałem silnika w którym się nie da)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten krzyżak umożliwia montaż bez przesuwania wału.

Do niektórych silników można je dokupić osobno.

 

Znowu nie masz racji, bo służy on do przykręcenia silnika przed wręgą, w sytuacji kiedy nie ma możliwości wkręcenia srub od tyłu.

Dołączona grafika

Dla przykładu: spróbuj przykręcić ten silnik za wręgą, nie przekładając wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kombinujecie jak konie pod górę .Są silniki które w zestawie mają odwrotny montaż wraz z piastą przystosowaną do przykręcenia do wirnika.

tego silnika Turnigy bez przesuwania wału nie zamontujesz za wręgą (przebicie osi to dość prosta sprawa).Dodatkowe łoże o którym wspomniał Madrian to dodatkowa waga ale w tym wypadku i tak to nic nie da.Tu nie chodzi o otwory a o oś z odpowiedniej strony.Nie włożysz go do środka łoża,bo musiało by być większe niż średnica silnika,a takiego już w tym modelu nie zamontujesz.Dodatkowo skrócisz długość wału i piasty też nie zamontujesz.Jak się nie obrócisz to d... z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Oczywiście, ostatnio prostowałem oskę w swoim quadkopterze wyposażonym właśnie w takie silniki. Ośka faktycznie jest ciasno spasowana i dlatego wirnik po zdjęciu ze statora trzeba podeprzeć rurką bo można pogiąć te trzy ramiona i wtedy będzie problem ;) I oczywiście najlepiej jest wykręcić zupełnie tę śrubkę imbusową bo ona wchodzi we wgłębienie w ośce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.