ExPrezes Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 No to nieźle, a ja myślałem, że to już był tłum. Wygląda na to, że dopóki nie opanuję lądowania tam gdzie chcę wylądować, będę musiał trenować wraz ze wschodem słońca (wczoraj byłem jeszcze po 17, ale nieustępliwa para szybko przemieszczających się szacownych emerytów wymusiła na mnie lądowanie awaryjne "nieopodal")...
mirolek Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 nie opanuję lądowania tam gdzie chcę wylądować W takiej sytuacji faktycznie śmietnik albo marchewki to najlepsze miejsca na trenowanie manewrów bo na Czyżynach może być niebezpiecznie ms
Cracoos Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Witjacie, W ślad za moim poprzednim postem dotyczącym Lotniska Modelarskiego w Szczurowej a właściwie w Strzelcach Małych, chciałbym zachęcić Was do odwiedzenia tematu dotyczącego tego lotniska i zapoznania się z regulaminem. Wszyscy modelarze chcący korzystać z lotniska zobowiązani są do przestrzegania zasad regulaminu. http://pfmrc.eu/index.php?/topic/44567-lotnisko-modelarskie-lotniczego-stowarzyszenia-szczurowa/ Do zobaczenia!
mirolek Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 W ostatnią sobotę Eskadra Kraków w pięknym stylu rozpoczęła sezon walk ESA 2014r. Było troszkę chłodno i deszczowo ale to nie przeszkodziło najlepszym - Rafał zajął 1 miejsce wwII i 3 miejsce w wwI Mnie też udało sie stanąć na podium na 3 miejscu w kategorii wwII a do finału zakwalifikował sie również Tadek i zajął ostatecznie 7 miejsce w wwII. Miejsca Marka Rokowskiego bardziej odległe ale cała nasza czwórka zapunktowała w klasyfikacji drużynowej. oficjalany materiał foto miejscowej gazety tu: http://www.olesnica24.com/Galeria,index,240,Messerschmitty-nad-Bierutowem ...... a mnie podoba sie to zdjęcie wykonane jeszcze przed rozpoczęciem zawodów ms
Foczka Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 My również nie próżnowaliśmy i w ostatnią niedzielę w Szczurowej oblatane zostały dwa nowe modele: Extra 300LP 30CC Marka i mój Yak-55m 50CC. Obydwa modele oblatywał Marek. Niestety w moim poluzował się tłumik i nie zdążyłem nim polatać ale odkurzyłem po zimie Airline-owskiego Sbacha 342 (1,25m) i sebartowską Katanę 50e. Na lotnisku zameldował się również Darek ze swoją Kataną 100cc, Wojtek f-150 i parę innych osób. Filimiki z oblotów w załączeniu, niewiele się na nich dzieje bo silniki jeszcze nie dotarte, no i to pierwsze loty... Tydzień wcześniej Jacek oblatał swój nowy nabytek czyli Spitfire .91 z Phoenix Model (wersja poprawiona, z dzielonym skrzydłem i amortyzowanym podwoziem). Niestety silnik miał za duże obroty i był problem z lądowaniem, podżarzanie powinno załatwić sprawę.
mirolek Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Myślałem, że gorszego lądowania niż moje Mustangiem w zeszłym tygodniu to już nie zobaczę .....a jednak ms
f-150 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Jeszcze krótka kompilacja z niedzieli 1
ExPrezes Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Ja dziś na śmietniku rozganiałem mgłę o 6 rano Idealny czas na bezpieczną naukę.
ExPrezes Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Z okazji Niedzieli Palmowej, wybraliśmy się z żoną poświęcić Pelikanowego Foxa 1800 i FW 190A w wersji EPA. Po pierwszym locie Foxem nauczyłem się robić piękne korkociągi (muszę doczytać co robię źle zanim go znowu ulotnię, ale przyznaję, że kretobicie znosi niewiarygodnie dobrze). Za to FW... bajka. Nie malowałem go przed oblotem bo stwierdziłem, że może być szkoda farb i pracy. Okazało się, że lata jakby kto inny nim sterował . Następny lot już w pełnej krasie.
yay Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Nie maluj FW zbyt ladnie, zebys pozniej nie obawial sie o rozbicie podczas potyczki z tasiemkami Jesli masz ochote na jakis sparing to pisz... Jeszcze pare osob powinno sie znalezc...
ExPrezes Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Yay, z tym nie przykładaniem się do malowania, to już jakby... za późno
Xeo Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Malowanie pierwsza klasa :-) Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk
rapier Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Dziś to się podpisałem. ... Az głupio się przyznawać. Pierwszy lot, model ładnie się wznosi i po nawrocie zero reakcji na stery, silnik stop, model dość ostro choć nie pionowo w ziemię. Szybka ocena, zniszczeń brak. Test wszystkiego i ponowny start. Sytuacja taka sama tyle że model po nawrocie leci wprost na nas. Gleba. Model bez uszkodzeń ale jak to bywa.... Cała łąka wolna a on trafił w model Grześka Na szczęście zostawił dwie rysy aczkolwiek dość głębokie. Az głupio mi było kiedy znalazłem przyczynę. .. Kto zgadnie?
yay Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Poluzowana wtyczka zasilajaca odbiornik.... Strzelabym jeszcze, ze uszkodzona antena, ale jesli w drugim przypadku nie odzyskales sterowania do konca to pewnie nie to...
rapier Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 He he.... Całkowity brak anteny w nadajniku!!!!!!????. Po prostu wyjołem z walizki i nie wkrecilem. Wyslane z Note3 przy użyciu Tapatalk
tytan12 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Hiihe,podejżewałem nadajnik,alle jako Ciebie pedanta,nie posądziłem był,tudzież,itp o sklerozę i to podwójną .Hehe, pozdrówko .
rapier Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Ano widzisz....Sam w to uwierzyć nie mogłem. Tylko śmiech mi pozostał. Dobrze ze model wyszedł za każdym razem bez żadnej nawet rysy. Wyslane z Note3 przy użyciu Tapatalk
Mig Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Cześć, Mam pytanie odnośnie "legalnego latania" w związku z niedawno wydanym komunikatem http://www.ulc.gov.pl/_download/personel_lotniczy/komunikaty/komunikat_uav.pdf. Obecnie latam głównie na "śmietniku", bardzo sporadycznie na Czyżynach. Jak wiadomo bezpośrednie sąsiedztwo "śmietnika" z portem lotniczym i generalnie położenie obydwu punktów w CTR lotnistka niestety wyklucza obydwie miejscówki z możliwości legalnego latania bez względu na wysokość. Zatem pytanie gdzie zagwarantować sobie tę legalność lotów? Zgłaszanie wydzielenia przestrzeni EA czy kontaktowanie się z wieżą w Balicach żeby polatać jakimś deproniakiem 100m nad ziemią jest trochę absurdalne. Zapewne temat już się pojawiał, zatem proszę o przekierowanie, bo nie znalazłem.
yay Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Pan prezes zwraca szczegolna uwage na loty poza zasiegiem wzroku... Moim skromnym zdaniem, latnaie w tych miejscach w zasiegu wzrogu, nie stanowi zadnego zagrozenia dla samolotow startujacych i ladujacych na Balicach. Przepisy sa niedostosowane do realiow i licze, ze nikt nie bedzie nadgorliwy w ich bezwzglednym egzekwowaniu. Jeszcze nikt nie dostal '5 lat' za latanie 'pianką' i oby tak zaostalo
Rekomendowane odpowiedzi