Depesz Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Już, mam nadzieję za parę dni trafi do mnie to cudo Postaram się zrelacjonować proces składania, wyposażania i oblotu w/w gaśnicy :rotfl:
Maciej Ritmann Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 a proces zakupu? gdzie? za ile?
hubert_tata Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Sądząc po zdjęciu, to jakieś 205cm rozpiętości
hubert_tata Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 CL-415 ARF :google: Albo czekamy kilka dni aż model będzie na stole
buwi777 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Ale ten Hubert sprytny http://www.nitroplanes.com/cacltw0en80n.html
Depesz Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Aby przerwać domysły podaję link do sklepu, gdzie zamówiłem model. Przesyłka to jedyne 15€. Mam dwa silniki TGY AerodriveXp 32 SK Series 35-48 900Kv / 770W i zastanawiam się czy dadzą radę. Docelowo mam zamiar zastosować 4 łopatowe śmigła Varioprop, ale na razie mam 3 łopatowe 11x8,5. Do zasilania mam zamiar użyć 2x Lipol 3700 4s i regulatory 60A. Na RCGroups znalazłem wątek mówiący o zabezpieczaniu elektroniki w wodnosamolotach i mam zamiar tego spróbować, środek nazywa się CorrosionX i już do mnie idzie. Regulatory będą zamontowane w gondolach silnikowych, więc solidne zabezpieczenie jest mile widziane. Do chwili obecnej przerobiłem już chyba wszelkie możliwe sposoby, zawsze z tym samym efektem :ass:
krankor Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Depesz, gdzie zamawiałeś ten środek, w New Energy w Poznaniu? edit: Jeśli będziesz robić jakiś test tego środka, prosimy o relację
Depesz Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2010 Cześć Nie, bezpośrednio w USA, właśnie dziś odebrałem paczkę.
leszek-bart Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam . Jeśli dasz zasilanie 4S do tych silników to mocy powinno wystarczyć , przy założeniu , że model wyjdzie do lotu jakieś 4,5 kg. Obawiam się tylko czy śmiglo 11/8,5 da dostateczny ciąg .
Depesz Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam. Model wreszcie dotarł. Mój kolega "wodnolatający" go zobaczył i już druga sztuka w drodze do nas. Muszę powiedzieć, że kadłub robi wrażenie. Nie przypuszczałem, że jest taki wielki. Kadłub, to typowa chińska robota. Trochę "bandaża" i trochę żywicy. Ale w sumie nie jest tak źle. Z 2 metrów jest ok. Bardzo ładnie pomalowany. Nawet niezła kabinka (przeszklona), szkoda tylko, że bardzo ciemnym lexanem. Ster wodny do kosza. Natomiast cała reszta jest na 6 z plusem. Wszystko pięknie oklejone, folia wyprężona. Laminatowe elementy bardzo ładne (pływaki, osłony gondoli silnikowych). Niestety instrukcja jest typu "domyśl się", ale mam nadzieję, że dam radę. Ale co się będę rozpisywał. Już niebawem zamieszczę kilka zdjęć. Jak się wszystko uda, to w Czarnej polecą dwie "gaśnice". :lol2:
marcin133 Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Z tego co mi wiadomo model nie posiada podwozia. Jak wygląda możliwość zamontowania takowego? (miejsce, dostęp)
Depesz Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Opublikowano 20 Lutego 2010 Ja nastawiłem się na wodę, ale przeszło mi przez myśl opcjonalne podwozie. Moim zdaniem wystarczy zamontować na szerokości kadłuba mosiężną rurkę, przez którą można przeprowadzić oś. Podobnie z przodu, można zamontować rurkę pionowo i przymocować ją do wręgi. Pozostaje jedynie dodanie serwa do kierowania. Takie podwozie będzie łatwo demontowalne, a kadłub pozostanie szczelny do startów z wody.
Maciej Ritmann Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 hej czemu nie ma zdjęć żadnych? nie chcesz się pochwalić?
Depesz Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 Sorry, ale kiepsko z czasem. Jutro postaram się coś zamieścić. Dziś przyszła druga szt. dla mojego kolegi. Naprawdę niezły serwis, szybka dostawa.
Maciej Ritmann Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 a jak ci się wydaje z wytrzyałością tego modelu? a i czy skrzydełka są zdejmowane? zastanawiam się nad zakupem, wakacje idą nad wodę pewnie pojediem.
Maciej Ritmann Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 ....puk puk coś się dzieje? :?: :?: :?: :?: :?:
Depesz Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 Witam. Dzieje się, lecz nie za wiele, a to wszystko z powodu braku czasu. Natomiast mam pytanie związane z zamontowaniem gondoli silnikowych. Zauważyłem, że różnią się między sobą, a w instrukcji niema ani słowa na ten temat. Jedna z nich ma "wykłon" w prawo (przepraszam, jeśli to złe określenie), a druga nie ma. Pytanie, którą zamontować na prawej stronie, a którą po lewej stronie. Moim skromnym zdaniem to ta z wykłonem powinna trafić na prawą stronę, ale bardzo proszę o poradę i sugestię.
kesto Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Jeśli będziesz stosował śmigła przeciwbieżne to obie gondole powinny być na zero. Wykłon stosuje się w przypadku śmigieł pracujących w tym samym kierunku, aby zrównoważyć efekt odśmigłowy. Jak znam życie to zastosujesz śmigła przeciwbieżne więc wykłon - "0", ale jeśli jednokierunkowe, to prawa gondola powinna być lekko w prawo.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.