Skocz do zawartości

Easy Glider


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 565
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Witam

Możesz trochę zeszlifować dolną część komory na pakiet, górnej bym raczej nie ruszał, bo jest ona dość cienka a stanowi dolną część mocowania skrzydeł. Poza tym pomyśl wówczas o zabezpieczeniu odbiornika, bo przy twardszym lądowaniu a niedaj Boże krecie pakiet kasuje odbiornik i zatrzymuje się na serwach.

Opublikowano

Witam!

 

Naprawiam nos w EG (krecik) i nie wiem jaki ustawić optymalny kąt pochylenia

śmigła względem osi wzdłużnej kadłuba (posiadam silnik szczotkowy z zestawu)

 

dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam!

Opublikowano

Witam

Nos około 2 stopnie w dół i 2 stopnie w prawo. Swoją drogą (przepraszam nie chcę urazić) zastanawiam się jak EG można zrobić kreta. Trzeba mu w tym bardzo mocno pomagać. Mimo to życzę w przyszłym sezonie wielu uuuudanych loootów.

Opublikowano

dzięki wielkie - wojcio69 :)

 

Co do kreta to latałem sobie miło, zabieram się do lądowania i nagle wyrosła

z pod ziemi wieeeellka stodoła.... przed chwilą jej nie było :wink:

 

To moje pierwsze loty w życiu i niestety brakuje czasem zimnej krwi i łagodnych ruchów drążkami = kret :wink:

 

Następnym razem na loty wybiorę wieeellką pustą łąke... :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam

wiem ze ten temat byl juz poruszony ale nie mam zbytnio czasu przegladac calego forum.

wie ktoś jakie śmigła są do orginalnego silnika EG Premax 4oo ???

 

pilne!!!!

Opublikowano

Witam

Silnik 400 w tym szybowcu jest DD.

Trochę większy wiatr 3-4m/s i przy dłuższym wznoszeniu jest ugotowany. Znam to z autopsji. Ugotowałem tak dwa silniki.

P.S.

DD = do :ass:

Opublikowano

nie mam kaski na bezszczotkowca :/ a zlamalo mi sie smiglo :(:((((( a wiec mam kupic 6x3 ??

 

albo jakie by pasowalo do orginalnego mocowania. moze jakies węglowe????

Opublikowano

ja własnie niedawno sklechciłem swój pierwszy model , właśnie EG..

 

Póki co latam na fabrycznym permaksie , udaje mi sie wprawdzie utrzywać ze 25 min , ale wznoszenie faktycznie jest kiepskie.....

 

możecie doradzic cos , co da wyraźną róznice , a jednoczesnie nie wymaga zbytniej ingerencji w kadłub?? chodzi o wielkosc komory silnika , nie chcialbym zbytnio przerabiać...

 

co do samego silnika , to moze zwykła szczota klasy 600 ?? mam regulator do szczotek i nie chciałbym odstawiać go w kąt bo nieco kosztował ,a do bezszczoty i tak musiałbym kupić nowy :/

 

wiem , wiem , o silnikach już było , ale posty są sprzed roku , a temat rozwija sie tak szybko ,że na pewno jest coś ciekawszego na rynku....

 

pozostaje jeszcze kwestia doboru śmigła.. ale to może inym razem 8)

 

dzięki za rady , pozdrawiam :)

Opublikowano

Witam

Do EG Electric silnika klasy 600 nie wsadzisz, za gruby. Jedyne rozsądne wyjście to bezszczotka.

P.S. Silnik szczotkowy klasy 500 też nie da rozwiązania, może na "styk" się zmieści ale to zamiana typu dobre na dobre+.

Opublikowano

rozumiem zatem , że bezszczota , powiedzmy klasy 600 , ma takie wymiary , jak moja szczota klasy 400 ??

 

trudno , pomęcze sie troche z tym fabrycznym .... "zajade" go do końca i wtedy pomysle o BS... , chociaz szkoda mi regulatora , bo jakby nie było jest sprawny , troche kosztował , a poleży bezużytecznie :/

chyba ,że ktoś odkupi :D

 

a tak wogóle , jaka jest żywotność takiego permaxa 400 ??

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.