raaven Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 to ten pakiet http://www.allegro.pl/item462653462_mocny_zestaw_zasil_rc_aku_7_2v_4350mah_lad_r.html
wojcio69 Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 Pakiet dobry problem w tym, że się nie zmieści w przestrzeń pod skrzydłem. Największe co możesz tam wsadzić to 2/3 AA 1300mAh.
raaven Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 a jak bym troszke przerobił kadłub? czy lepiej nie robic czegoś takiego...
wojcio69 Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 Witam Możesz trochę zeszlifować dolną część komory na pakiet, górnej bym raczej nie ruszał, bo jest ona dość cienka a stanowi dolną część mocowania skrzydeł. Poza tym pomyśl wówczas o zabezpieczeniu odbiornika, bo przy twardszym lądowaniu a niedaj Boże krecie pakiet kasuje odbiornik i zatrzymuje się na serwach.
szkodnik_80 Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 Witam! Naprawiam nos w EG (krecik) i nie wiem jaki ustawić optymalny kąt pochylenia śmigła względem osi wzdłużnej kadłuba (posiadam silnik szczotkowy z zestawu) dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam!
wojcio69 Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 Witam Nos około 2 stopnie w dół i 2 stopnie w prawo. Swoją drogą (przepraszam nie chcę urazić) zastanawiam się jak EG można zrobić kreta. Trzeba mu w tym bardzo mocno pomagać. Mimo to życzę w przyszłym sezonie wielu uuuudanych loootów.
cobra Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 zastanawiam się jak EG można zrobić kreta A jednak to możliwe, czego z resztą sam doświadczyłem . http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=9257
szkodnik_80 Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 dzięki wielkie - wojcio69 Co do kreta to latałem sobie miło, zabieram się do lądowania i nagle wyrosła z pod ziemi wieeeellka stodoła.... przed chwilą jej nie było :wink: To moje pierwsze loty w życiu i niestety brakuje czasem zimnej krwi i łagodnych ruchów drążkami = kret :wink: Następnym razem na loty wybiorę wieeellką pustą łąke...
raaven Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 pierwsze loty za płoty :) Mam pytanko jak dodawać fotki na form???
diem Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Mam pytanko jak dodawać fotki na form??? KLIK
raaven Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Mój pierwszy RC http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=510
adi-000 Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 diem, Jak już dodasz zdjęcie - ja dodaje do fotosik.pl Kopiujesz jego adres i wpisujesz takie coś: pomiędzy wstawiasz adres zdjęcia Pozdrawiam
raaven Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 witam wiem ze ten temat byl juz poruszony ale nie mam zbytnio czasu przegladac calego forum. wie ktoś jakie śmigła są do orginalnego silnika EG Premax 4oo ??? pilne!!!!
GregorianR Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Silnik 400 najlepiej kręci na 6x3, jeśli o to Ci chodzi.
wojcio69 Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Witam Silnik 400 w tym szybowcu jest DD. Trochę większy wiatr 3-4m/s i przy dłuższym wznoszeniu jest ugotowany. Znam to z autopsji. Ugotowałem tak dwa silniki. P.S. DD = do :ass:
raaven Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 nie mam kaski na bezszczotkowca :/ a zlamalo mi sie smiglo :((((( a wiec mam kupic 6x3 ?? albo jakie by pasowalo do orginalnego mocowania. moze jakies węglowe????
SP-LUK Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 ja własnie niedawno sklechciłem swój pierwszy model , właśnie EG.. Póki co latam na fabrycznym permaksie , udaje mi sie wprawdzie utrzywać ze 25 min , ale wznoszenie faktycznie jest kiepskie..... możecie doradzic cos , co da wyraźną róznice , a jednoczesnie nie wymaga zbytniej ingerencji w kadłub?? chodzi o wielkosc komory silnika , nie chcialbym zbytnio przerabiać... co do samego silnika , to moze zwykła szczota klasy 600 ?? mam regulator do szczotek i nie chciałbym odstawiać go w kąt bo nieco kosztował ,a do bezszczoty i tak musiałbym kupić nowy :/ wiem , wiem , o silnikach już było , ale posty są sprzed roku , a temat rozwija sie tak szybko ,że na pewno jest coś ciekawszego na rynku.... pozostaje jeszcze kwestia doboru śmigła.. ale to może inym razem 8) dzięki za rady , pozdrawiam
wojcio69 Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Witam Do EG Electric silnika klasy 600 nie wsadzisz, za gruby. Jedyne rozsądne wyjście to bezszczotka. P.S. Silnik szczotkowy klasy 500 też nie da rozwiązania, może na "styk" się zmieści ale to zamiana typu dobre na dobre+.
SP-LUK Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 rozumiem zatem , że bezszczota , powiedzmy klasy 600 , ma takie wymiary , jak moja szczota klasy 400 ?? trudno , pomęcze sie troche z tym fabrycznym .... "zajade" go do końca i wtedy pomysle o BS... , chociaz szkoda mi regulatora , bo jakby nie było jest sprawny , troche kosztował , a poleży bezużytecznie :/ chyba ,że ktoś odkupi a tak wogóle , jaka jest żywotność takiego permaxa 400 ??
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.