Skocz do zawartości

EXTRIM v.II -nowy model ze stajni Artex-u.


Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 853
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witam

Faktycznie odwrotnie :) ale można naszczęście odwrucić tylko :)

Możecie wrzucić fotki z tymi wzmocnieniami. Będę wdzięczny.

Wielki szacunek dla wszystkich oklejających folią tego najbardziej się obawiałem i jednak miałem racje zanim zaczęło mi coś wychodzić zużyłem dużo foli :) ale mam nadzieję że jakoś to wyjdzie wmiare porządnie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

skoczyłem oklejanie wyszło tak sobie pare byków szczeliłem ale nie wiedziałem że z folią będzie tak trudno no ale myśle że efekt koncowy jest w miare.

Nadal prosiłbym o fotki waszych patentów na wzmocnienia , będe wdzięczny.

IMG_0325.JPG

IMG_0326.JPG

IMG_0327.JPG

 

Teraz tylko pozostało zbieranie funduszy na elektronike :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

wkoncu zdobylem fudusze na elekronike do mojego etrimka

i mam pytanie czy mozna przecholowac z silnikiem to znaczy chce kupic taki silnik:

 

WA 22/17/07

 

Ni-mh -6-10 cel

Li-Po - 2-3

obroty na v- 1400

sprawność 79%

prąd maksymalnej sprawności 10-22A

prąd maksymalny 30A

średnica wału 3 mm

waga 72g

do modeli o wadze 800-1300g

 

ale chce go wrazie czego uzyc do trenerka cesny 1000g.

 

tylko czy cos sie stanie jak go zamontuje do extrimka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwróć uwagę na ten silnik:

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3883&Product_Name=TR_35-30C_1100kv_Brushless_Outrunner_(Eq_AXi_2808)

 

TESTS
-
Propeller : 7x5 APC E
Amps : 8,7A
Watts : 100W

Propeller : 8x6 APC E
Amps : 13,7A
Watts : 146W

Propeller : 9x7.5 APC E
Amps : 19A
Watts : 196W

Propeller : 10x5 APC E
Amps : 13A
Watts : 137W

Propeller : 9x9 APC E
Amps : 20.5A
Watts : 207W

Propeller : 10x10 APC E
Amps : 24A
Watts : 235W

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do trenerka 1000g i extrima wystarczy WA22-12-15. Jeśli masz na myśli Welgarda oczywiście :) Na śmigle 10x4,7 780g ciągu, na 11x4,7 950g. Welgardy miałem 2, jeden sprzedałem z Extrimem, drugi mam do tej pory - są bardzo dobre, poza fabrycznymi piastami śmigieł, które słabo centrują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od wyważenia ... jeżeli masz większe serwa osadzone w kadłbie to wtedy pakiet i rygiel będziesz musiał pchać do przodu i osadzić w sklejowowym wzmocnieniu przodu kadłuba.

Jeżleli zastosujesz HS-55 lub inne mikro serwa to wtedy regiel we wzmocnieniu a odbiornik i pakiet między wręgami przed skrzydłem. Ja nie stosuje zapinek ale całość owijam w gąbkę i na to gumka recepturka, jak to wepchasz to samo siedzi bez mocowania. Srodek ciężkości ustaw na dźwigarze.

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od serw w kadłubie kable prowadzisz w przestrzeni pod skrzydłem, od serw w skrydłach wewnątrz płata i wyprowadzasz je na zewnątrz w dół przez dziury w centropłacie.

Pisałem wcześniej, że możesz miec problem z osadzeniem serw w skrzydłach bo pokryłeś cały model a zwykle wcześniej osadza się tak trudno dostepne serwa jak te w skrzydłach.

Można sobie z tym poradzić ale wprowadzenie tych kabli będzie trudne i konieczne będą przedłużacze - powodzenia.

W moim przypadku, pakiet mam osadzony poprzecznie przed skrzydłem pomiędzy wręgami a odbiornik pod krawędzią natarcia skrzydła - to ułatwia wpinanie kabli w trakcie montazu skrzydła przed lotem.

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.