KaliN Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Skrzydło chyba ma być rurką węglową do góry a serwami do dołu (tak robili wszyscy) :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 I nie zapomnij sobie wzmocnic miejsca w którym przychodzi sklejka dociskająca skrzydła i jej okolice szybko sie to odgniecie i będzie luz najlepiej to przejechac rowingiem węglowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris13 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 faktycznie skrzydło jest założone oddwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drako_27 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Witam Faktycznie odwrotnie ale można naszczęście odwrucić tylko Możecie wrzucić fotki z tymi wzmocnieniami. Będę wdzięczny. Wielki szacunek dla wszystkich oklejających folią tego najbardziej się obawiałem i jednak miałem racje zanim zaczęło mi coś wychodzić zużyłem dużo foli ale mam nadzieję że jakoś to wyjdzie wmiare porządnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drako_27 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Witam skoczyłem oklejanie wyszło tak sobie pare byków szczeliłem ale nie wiedziałem że z folią będzie tak trudno no ale myśle że efekt koncowy jest w miare. Nadal prosiłbym o fotki waszych patentów na wzmocnienia , będe wdzięczny. Teraz tylko pozostało zbieranie funduszy na elektronike Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 oklejanie wyszło całkiem dobrze - gratuluję :-) Bęziesz miał jednak problem z osadzeniem serw w skrzydle i wprowadzeniem kabli - lepiej kup od razu przedłużacze. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drako_27 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 witam wkoncu zdobylem fudusze na elekronike do mojego etrimka i mam pytanie czy mozna przecholowac z silnikiem to znaczy chce kupic taki silnik: WA 22/17/07 Ni-mh -6-10 cel Li-Po - 2-3 obroty na v- 1400 sprawność 79% prąd maksymalnej sprawności 10-22A prąd maksymalny 30A średnica wału 3 mm waga 72g do modeli o wadze 800-1300g ale chce go wrazie czego uzyc do trenerka cesny 1000g. tylko czy cos sie stanie jak go zamontuje do extrimka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 zwróć uwagę na ten silnik: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3883&Product_Name=TR_35-30C_1100kv_Brushless_Outrunner_(Eq_AXi_2808) TESTS - Propeller : 7x5 APC E Amps : 8,7A Watts : 100W Propeller : 8x6 APC E Amps : 13,7A Watts : 146W Propeller : 9x7.5 APC E Amps : 19A Watts : 196W Propeller : 10x5 APC E Amps : 13A Watts : 137W Propeller : 9x9 APC E Amps : 20.5A Watts : 207W Propeller : 10x10 APC E Amps : 24A Watts : 235W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Do trenerka 1000g i extrima wystarczy WA22-12-15. Jeśli masz na myśli Welgarda oczywiście Na śmigle 10x4,7 780g ciągu, na 11x4,7 950g. Welgardy miałem 2, jeden sprzedałem z Extrimem, drugi mam do tej pory - są bardzo dobre, poza fabrycznymi piastami śmigieł, które słabo centrują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drako_27 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 To mnie uspokoiliście super po świętach przyjdzie silniczek i reszta elektroniki i będzie oblot mam jeszcze jedno pytanko gdzie jest środek ciężkości w extrimie 3 cm od konta natarcia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Chyba od krawędzi natarcia??? Środek ciężkości ustawiasz według własnego uznania. Na poczatek ustaw sobie mniej - więcej na dźwigarze, a jak będziesz potrzebował to sobie przesuniesz do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Czy może ktoś mi powiedzieć lub zobrazować (na zdjęciach) jak rozmieścić elektronikę ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Miejsca na serwa masz. Regiel mocowałem trytytką (opaską zaciskową w sensie) do bocznej ścianki domku silnika. Odbiornik mocowałem do bocznej ścianki kadłuba pod skrzydłem, a pakiet tak żeby się wyważył Ot cała filozofia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Ok dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Wszystko zależy od wyważenia ... jeżeli masz większe serwa osadzone w kadłbie to wtedy pakiet i rygiel będziesz musiał pchać do przodu i osadzić w sklejowowym wzmocnieniu przodu kadłuba. Jeżleli zastosujesz HS-55 lub inne mikro serwa to wtedy regiel we wzmocnieniu a odbiornik i pakiet między wręgami przed skrzydłem. Ja nie stosuje zapinek ale całość owijam w gąbkę i na to gumka recepturka, jak to wepchasz to samo siedzi bez mocowania. Srodek ciężkości ustaw na dźwigarze. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 ok wszystko rozumiem lecz którędy poprowadzić kable z serw (wyciąć w foli dziury w tych kółkach) ?? i którędy połączyć pakiet z reglem (konektor T ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Od serw w kadłubie kable prowadzisz w przestrzeni pod skrzydłem, od serw w skrydłach wewnątrz płata i wyprowadzasz je na zewnątrz w dół przez dziury w centropłacie. Pisałem wcześniej, że możesz miec problem z osadzeniem serw w skrzydłach bo pokryłeś cały model a zwykle wcześniej osadza się tak trudno dostepne serwa jak te w skrzydłach. Można sobie z tym poradzić ale wprowadzenie tych kabli będzie trudne i konieczne będą przedłużacze - powodzenia. W moim przypadku, pakiet mam osadzony poprzecznie przed skrzydłem pomiędzy wręgami a odbiornik pod krawędzią natarcia skrzydła - to ułatwia wpinanie kabli w trakcie montazu skrzydła przed lotem. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Wyprowadzenie kabli po pokryciu nie jest trudne,pamiętaj o przedłużaczach.Kabel od regulatora do pakietu przez otwór w kesonie skrzydła.Ja SC ustawiłem 1cm za dźwigarem i nie musiałem już nic trymować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 HXT900 są w 2 opcjach - z krótszym i z dłuższym kablem z tego co pamiętam, te z dłuższym wystarczały. Mocowania serw są standardowo na wymiar HS55 - HXT900 - TP SG90 i to są chyba najlepsze serwa do tego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_G Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam Pytanie z pola walki z wagą Extrima: czy folia typu Solite dostępna np. w Riku: http://riku.pl/#product_cat:351|2588 nadaje się do Extrima, czy też jest to raczej folia do mniejszych modeli, lub narażonych na mniejsze stresy w powietrzu? Pozdrawiam Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.