Skocz do zawartości

YAK 55M GOLD WING - Inne Umaszczenie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

mam biały fi 100

(laminat+podstawa duralowa)

Ile masz śrubek i jakie w śmigle , bo ten przykręca się tak jak śmigło.

 

edit:

Widzę , że na 4 śruby , 4, czy 5 bo nie chce mi się opisu się szukać.

Opublikowano

5 mi się zdaje albo 4 weź sprawdzimy na miejscu..... mam kłopot bo z tym podstawowym tłumikiem brakuje mu na dziobie duużo gramów pomimo aku na przodzie...mam a raczej miałem ten alu z yaka 54 i on wyważał ślicznie model ale go popsułęm :P

Opublikowano

Witam,

Wczoraj na Chobocie oblatałem Yaka 55M złożonego dla naszego Klienta.

Wyposażenie :

DLE55

tłumik canister

śmigło Vess 22B i 23A

serwa 5 x JR DS8911 1x HS 945 MG

Dźwignie SWB

PowerBOx Sensor

Power Box Digi Switch na zapłon

Pakiety 3 szt Li Ion 2600 mAh

 

Przepaliłem 2 zbiorniki paliwa na ziemi, na mocnym przelaniu. Sprawdzenie połączeń, śrub i w górę !

W pierwszym locie o dziwo ZERO trymowania ! Pomimo lekkiego przeważenia na ogon, co sprawdziłem na wznoszeniu 45% w odwrotnym locie, model nie wymagał trymowania.

 

Wybacza naprawdę wiele , szczególnie przy lądowaniu. Model ma duży potencjał możliwości. Żyletka bardzo stabilna w zasadzie bez miksów. Pięknie trzyma się w poziomych pętlach na nożu. Stabilny w przeciągnięciu bez "wing rocka".

Zrobiłem tylko 2 loty i Klient też. Może jeszcze będę mógł polecieć :wink:

Więcej zdjęć wrzucę na stronę w dziale Hangar.

 

 

Dołączona grafika

Opublikowano

Jakubie pierwsze loty od razu z maską ?

Pod karnistrem wycinaliście otwory wentylacyjne ?

 

5 serw DS8911 jestem pod wrażeniem precyzji i szybkości działania tego serwa u mnie tylko :cry: na ogonie ale juz widzę że z czasem na lotki warto będzie w nie zainwestować bo Hitec 5645MG od skrajnego wychylenie do drugiego długo mu schodzi....

Opublikowano

Witam,

Pewnie ,że z maską. Jak bez maski latać. Ani wygląd , ani wyważenie.

Pod canister otworzyłem dwa pola z tyłu tłumika. W masce wycięcie od dołu. Silnik na przelaniu, więc nie grzeje się specjalnie, a i latanie takie "lewo-prawo". Potem może trzeba będzie wyciąć więcej wentylacji i zasłonić wlot.

 

Jeszcze jeśli chodzi o wrażenia , to ten model zachowuje się porównywalnie z samolotami Extreme Flight, którymi latałem. Sama przyjemność !

Opublikowano

Model piękny jednak zwróciłem uwagę na jedną rzecz opaski zaciskowe na aparacie zapłonowym.W moim Yaku poluzowały sie po około 10 lotach dociągniete zrobiły to samo po kolejnych paru lotach zdecydowanie lepiej dać tam rzepy

Opublikowano

Ja mam opaski angielskiej firmy hellermann tyton stosujemy je w produkcji foteli samochodowych i powiem że można się na nich powiesić i dokończyć żywota a one nie puszczą :mrgreen: :devil: [proszę nie traktować tego jako sposobu skończenia ze sobą] :devil:

 

Co do maski to fakt bez niej model wygląda nijak :? ale ja muszę zaczekać na tłumik z niemcowa......

Opublikowano

Model po oblocie który odbył się w Kraśniku na pikniku..... model bardzo fajnie w kółko lata :devil: i sam ląduje i tyle wrażeń jak na razie.....

Opublikowano

No i dzisiaj polatałem yakulcem..... kilka fotek:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Jestem bardzo zadowolony z modelu i z wydatku na DA pali od pierwszego kopnięcia :rotfl: w sumie wykonałem 5 lotów. Pod koniec tygodnia powinienem mieć tłumik.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.