wichercat Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Mordę mu załóż bo wygląda jak pół :ass: zza krzaka już niedługo na razie jak widzisz model lata na chińskim tłumiku a docelowo idzie puszka KS więc maska dopiero wtedy. Zresztą niech ma lepsze chlodzenie motor na docieraniu Na niebrzegów już będzie wyglądał bojowo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Na Niebrzegów już będzie wyglądał bojowo.... No myślę. :twisted: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Co do maski to fakt bez niej model wygląda nijak :? ale ja muszę zaczekać na tłumik z niemcowa...... To niech chociaż fotek takiego ohydztwa nie pokazuje :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Panowie jak to jest wkońcu z tym mikserem do żylety? Jedni mówią ze potrzebuje 2 mikserów i piszą to na forach a tutaj zupełnie inna sytuajca. Jestem bardzo zadowolony z modelu i z wydatku na DA pali od pierwszego kopnięcia :rotfl: DL DLE JC 3W Roto MVVS ZDZ też palą od pierwszego kopnięcia. :rotfl: Z tłumikiem dobra decyzja, bo te tanie canistry nie wiele się różnią od puszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 no z mikserem żyletki to Ci nie powiem bo za żółtodziub jestem ale ja takowego nie mam i też żyletke zrobie Radku nie wiem czemu jesteś takim zagorzałym wrogiem DA.....maluchy też jeżdżą ale nie wiele ich już na rynku.... :devil: ja założyłem sobie pewne kryteria dla tego projketu i realizowałem je krok po kroku....z drugiej strony po co kupować najdroższą wersję yaka z axara jak można tańszą i tak w nieskończoność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 ja założyłem sobie pewne kryteria dla tego projketu i realizowałem je krok po kroku....z drugiej strony po co kupować najdroższą wersję yaka z axara jak można tańszą i tak w nieskończoność Nie jestem wrogiem DA to bardzo dobre silniki ale w klasie 50cc obecnie są lepsze Różnica w modelach jest duża pomiędzy danymi typami w silnikach śmigła kręcą sie tak samo uzasadnij dlaczego własnie DA a nie np DL czy DLE, bo takie odniesienie się do modelu np Yak 55M czy inny tańszy to nijak się ma do silników.Dla mnie np DLE jest dużo lepszym silnikiem w klasie 50cc niż DA które klepie ten sam silnik od kilkunastu lat nie poprawiając jego parametrów. Oczywiscie rozumiem i szanuję to, że kupiełś taki silnik masz do tego pełne prawo tylko nie rozumiem po co dawać prawie 1000zł więcej za ten sam silnik jeśli nie gorszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Z tego co widzę to DA50, DL55 mają podobne osiągi. DL kręci 7500 ob. a DA 7350, śmigło 22x10, oba z tłumikami KS-a. Jednak DL prawdopodobnie starczy na krócej ze względu na gorsze materiały z których jest zrobiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Na pewno nie zajedziesz DA czy DL w ciągu 5 sezonów to juz jest potwierdzone, więcej też nie oczekuje . Producenci silników szacują żywotność na około 2 tysiące godzin.Wystarczy jak wytrzyma 1/3 z tego, a żeby nie podawać czysto książkowych danych powiem, że mamy na lotnisku ZDZ 40ccm od 2002 roku, pracuje intensywnie i kręci ciągle tyle samo obrotów.Ile jeszcze popracuje chciałbym wiedziec na razie nie zanosi się na to żeby zakończył swój żywot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 No mowisz ze nie poprawia nic DA. A poprawia- co chwile sa jakies ulepszenia w samym silniku, zeby pracowal jeszcze lepiej. A niedlugo pojawi sie 60tka o masie jeszcze nizszej niz 50tka, wiec dzialaja chlopaki. Do oferty trafi tez rzedowa setka, a nie ma co wspominac o roznych wersjach 200tki i przyszlosciowej 240tce. Chlopaki nie proznuja, ale dobrze testuja. Zeby nie wyszlo, ze chwale jednych, a nie pisze nic o drugich to DLE wrzuca 170tke na rynek za cene do tysiaca dolarow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 A ja nie rozumiem dlaczego Maciek ma sie tłumaczyć z zakupu DA , miał taki kaprys i tak zrobił , czy DA to zły silnik ? , raczej nie , więc o co chodzi ? nie dla wszystkich najważniejsza jest cena , byłeś w Znojmie Radek to napisz jakie silniki dominowały , ciekaw jestem na jakich silnikach lata czołówka 3D ile było DL czy DLE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 A tak apropo to mój RCGF50 po sezonie odmówił posłuszeństwa :cry: i czort wie co znim iskra jest gaźnik przeczyszczony świeca nowa a on się zalewa prycha kicha i nie gada :cry: i nie powiem byłem zadowolony z niego :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 a mam jedno pytanie czy przysłaniać wlot do maski zostawiając tylko wyciecie na cylinder tak aby niebyło ndmiaru powietrza w masce...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alchemique Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 a z czego to sie robi z dechy czy jakoweś wegielki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 U mnie na lotnisku widziałem ze ludzie robili przysłony z cieniutkiej sklejki (1,5mm podajże) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zasłaniaj , mamy ciepłe lato i chłodzenie to podstawa, po za tym będzie lepiej pracował gaźnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek:D Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 A tak apropo to mój RCGF50 po sezonie odmówił posłuszeństwa :cry: i czort wie co znim iskra jest gaźnik przeczyszczony świeca nowa a on się zalewa prycha kicha i nie gada :cry: i nie powiem byłem zadowolony z niego :devil:Miałem też podobne szopki z moim DLem. 3 sezony a nagle coś nie tak. Wystarczyło zmniejszyć przerwę na świecy. Spróbuj a nóż widelec coś z tego wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 A niedlugo pojawi sie 60tka o masie jeszcze nizszej niz 50tka, wiec dzialaja chlopakiWreszcie odpowiedni silnik do modeli 2,20 8,5kg do lotu - obejdzie się bez rezonansu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 No racja tylko te 8,5kg to duzo mam taki model i trzeba powiedzieć że lata poprawnie, ale to nie to co modele 7kg z małym hakiem.Zapas mocy z rezonansem mam duży 14,5kg ciągu pokazuje waga a silnik jeszcze na dotarciu jednak nie wiele to daje 8,5kg to za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 DObra dosyć tych dywagacji :devil: o silnikach ma ktoś ciekawy pomysł na zrobienie żaluzji do mego yaczka...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.