Skocz do zawartości

YAK 55M GOLD WING - Inne Umaszczenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mordę mu załóż bo wygląda jak pół :ass: zza krzaka

już niedługo na razie jak widzisz model lata na chińskim tłumiku a docelowo idzie puszka KS więc maska dopiero wtedy. Zresztą niech ma lepsze chlodzenie motor na docieraniu :P

 

Na niebrzegów już będzie wyglądał bojowo....

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Panowie jak to jest wkońcu z tym mikserem do żylety?

 

Jedni mówią ze potrzebuje 2 mikserów i piszą to na forach a tutaj zupełnie inna sytuajca.

 

Jestem bardzo zadowolony z modelu i z wydatku na DA pali od pierwszego kopnięcia :rotfl:

DL DLE JC 3W Roto MVVS ZDZ też palą od pierwszego kopnięcia. :rotfl:

 

 

Z tłumikiem dobra decyzja, bo te tanie canistry nie wiele się różnią od puszki

Opublikowano

no z mikserem żyletki to Ci nie powiem bo za żółtodziub jestem ale ja takowego nie mam i też żyletke zrobie :P

 

Radku nie wiem czemu jesteś takim zagorzałym wrogiem DA.....maluchy też jeżdżą ale nie wiele ich już na rynku.... :devil:

 

ja założyłem sobie pewne kryteria dla tego projketu i realizowałem je krok po kroku....z drugiej strony po co kupować najdroższą wersję yaka z axara jak można tańszą i tak w nieskończoność :D

Opublikowano

ja założyłem sobie pewne kryteria dla tego projketu i realizowałem je krok po kroku....z drugiej strony po co kupować najdroższą wersję yaka z axara jak można tańszą i tak w nieskończoność :D

Nie jestem wrogiem DA to bardzo dobre silniki ale w klasie 50cc obecnie są lepsze

 

Różnica w modelach jest duża pomiędzy danymi typami w silnikach śmigła kręcą sie tak samo uzasadnij dlaczego własnie DA a nie np DL czy DLE, bo takie odniesienie się do modelu np Yak 55M czy inny tańszy to nijak się ma do silników.Dla mnie np DLE jest dużo lepszym silnikiem w klasie 50cc niż DA które klepie ten sam silnik od kilkunastu lat nie poprawiając jego parametrów.

 

Oczywiscie rozumiem i szanuję to, że kupiełś taki silnik masz do tego pełne prawo tylko nie rozumiem po co dawać prawie 1000zł więcej za ten sam silnik jeśli nie gorszy.

Opublikowano

Z tego co widzę to DA50, DL55 mają podobne osiągi. DL kręci 7500 ob. a DA 7350, śmigło 22x10, oba z tłumikami KS-a. Jednak DL prawdopodobnie starczy na krócej ze względu na gorsze materiały z których jest zrobiony.

Opublikowano

Na pewno nie zajedziesz DA czy DL w ciągu 5 sezonów to juz jest potwierdzone, więcej też nie oczekuje . Producenci silników szacują żywotność na około 2 tysiące godzin.Wystarczy jak wytrzyma 1/3 z tego, a żeby nie podawać czysto książkowych danych powiem, że mamy na lotnisku ZDZ 40ccm od 2002 roku, pracuje intensywnie i kręci ciągle tyle samo obrotów.Ile jeszcze popracuje chciałbym wiedziec na razie nie zanosi się na to żeby zakończył swój żywot.

Opublikowano

No mowisz ze nie poprawia nic DA. A poprawia- co chwile sa jakies ulepszenia w samym silniku, zeby pracowal jeszcze lepiej. A niedlugo pojawi sie 60tka o masie jeszcze nizszej niz 50tka, wiec dzialaja chlopaki. Do oferty trafi tez rzedowa setka, a nie ma co wspominac o roznych wersjach 200tki i przyszlosciowej 240tce. Chlopaki nie proznuja, ale dobrze testuja.

Zeby nie wyszlo, ze chwale jednych, a nie pisze nic o drugich to DLE wrzuca 170tke na rynek za cene do tysiaca dolarow :)

Opublikowano

A ja nie rozumiem dlaczego Maciek ma sie tłumaczyć z zakupu DA , miał taki kaprys i tak zrobił , czy DA to zły silnik ? , raczej nie , więc o co chodzi ? nie dla wszystkich najważniejsza jest cena , byłeś w Znojmie Radek to napisz jakie silniki dominowały , ciekaw jestem na jakich silnikach lata czołówka 3D ile było DL czy DLE

Opublikowano

A tak apropo to mój RCGF50 po sezonie odmówił posłuszeństwa :cry: i czort wie co znim iskra jest gaźnik przeczyszczony świeca nowa a on się zalewa prycha kicha i nie gada :cry: i nie powiem byłem zadowolony z niego :devil:

Opublikowano

a mam jedno pytanie czy przysłaniać wlot do maski zostawiając tylko wyciecie na cylinder tak aby niebyło ndmiaru powietrza w masce...?

Opublikowano

A tak apropo to mój RCGF50 po sezonie odmówił posłuszeństwa :cry: i czort wie co znim iskra jest gaźnik przeczyszczony świeca nowa a on się zalewa prycha kicha i nie gada :cry: i nie powiem byłem zadowolony z niego :devil:

Miałem też podobne szopki z moim DLem. 3 sezony a nagle coś nie tak. Wystarczyło zmniejszyć przerwę na świecy. Spróbuj a nóż widelec coś z tego wyjdzie.
Opublikowano

A niedlugo pojawi sie 60tka o masie jeszcze nizszej niz 50tka, wiec dzialaja chlopaki

Wreszcie odpowiedni silnik do modeli 2,20 8,5kg do lotu - obejdzie się bez rezonansu :D
Opublikowano

No racja tylko te 8,5kg to duzo mam taki model i trzeba powiedzieć że lata poprawnie, ale to nie to co modele 7kg z małym hakiem.Zapas mocy z rezonansem mam duży 14,5kg ciągu pokazuje waga a silnik jeszcze na dotarciu jednak nie wiele to daje 8,5kg to za dużo

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.