Skocz do zawartości

START- Modelarstwo RC- ToTo- 0


fifi0125

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 190
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

hymm, miałem podobne objawy - nie miałem jednej fazy, tzn kabelek był urwany i tylko czasem stykał :shock:, zobacz, czy wszystkie trzy kable są do silnika mocno przylutowane,wydaje mi się, że to może być winowajca.

Opublikowano

Wszystko jest jak najbardziej i najlepiej przylutowane. Wszystko styka. Odłączałem po jednym kabelku i za każdym razem się tnie co oznacz że kontakuja wszystkie bo silnik przy podłączeniu wszystkich dobrze działa. Wykluczyłbym to. Mam tylko taką sugestię... może ten drążek w Aparaturze generuje w jakiś sposób za dużą moc a silnik po prostu nie wyrabia ?? Co mam zrobić ?

Silnik przy drobnym rozładowaniu dobrze chodzi, po za tym tylko że jak przesunę o kilka początkowych ząbków na apce, przy kanale gazu. Powinien ruszyć nawet za najmniejszym przesunięciem do przodu. A silnik reaguje dopiera jak drążek jest gdzieś w połowie.

PROSZĘ POMÓC

Opublikowano

Posprawdzaj jeszcze pakiet w nadajniku ja kiedyś miałem wadliwy pakiet i w spalinowym modelu serwo gazu też żle mi reagowało,trymer gazu nic nie poruszał serwem a na drążku też nie mogłem dać gaz na maksa,pakiet zmieniłem na zwykle paluszki w koszyczku i problem znikł.

Opublikowano

Mówię problem z dławieniem silnika znika kiedy pakiet jest już leciuteńko rozładowany. A Tobie Tomek nie bardzo wiem o co chodzi. W nadajniku są akumulatorki 2700 mAh firmy SANYO. Full naładowane. Więc tą propozycję bym wykluczył. Na prawdę nie wiem o co chodzi... Proszę o dalsze sugestie, a ja bd sprawdzał i robił to co mi proponujecie.

 

PS: Jeszcze mam takie pytanie, jeżeli pakiet jest nie do końca rozładowany, ze spokojnym sumieniem mogę go podłączyć pod ładowarkę, czy muszę rozładować do końca ??

Opublikowano

Aku nigdy nie można rozładowywać do końca zawsze musi zostać trochę prądu bo inaczej go rozwalisz,a jeśli twój nie jest spuchnięty i problem z dławieniem zaraz znika to się nie martw tylko na lotnisko i w górę.

Opublikowano

Wszystko jest jak najbardziej i najlepiej przylutowane. Wszystko styka. Odłączałem po jednym kabelku i za każdym razem się tnie co oznacz że kontakuja wszystkie bo silnik przy podłączeniu wszystkich dobrze działa. Wykluczyłbym to. Mam tylko taką sugestię... może ten drążek w Aparaturze generuje w jakiś sposób za dużą moc a silnik po prostu nie wyrabia ?? Co mam zrobić ?

Silnik przy drobnym rozładowaniu dobrze chodzi, po za tym tylko że jak przesunę o kilka początkowych ząbków na apce, przy kanale gazu. Powinien ruszyć nawet za najmniejszym przesunięciem do przodu. A silnik reaguje dopiera jak drążek jest gdzieś w połowie.

PROSZĘ POMÓC

Miałem te same problemy, które pojawiają się u ciebie - silnik działał do 80% a później się zatrzymywał i piszczał.

Jak się okazało problem tkwił na połączeniu wtyk/gniazdo pomiędzy regulatorem a silnikiem.

Kiedy poprawiłem połączenie na złączkach problem zniknął.

Opublikowano

Dostałem dziś interfejs.. nie wiem tylko jak zgrać aparaturę z kompem, może mi ktoś udzielić szybkiej odp ??

Mam apkę RadioLinka T4EU i interfejs do tego. Jak włączam FMS i wybieram sterowanie, mam kilka opcji które mogę wybrać:

Joystick,

16 bitowy kontroler (VXD) na porcie Lpt lub Com,

32 bitowy kontroler (DLL) na porcie Lpt lub Com,

Szeregowy kontroler PIC.

Próbowałem na każdej z tych czterech opcji i na żadnej nie czyta mojej Apki.. :(( Co mam zrobić ??

Proszę o pomoc bo chciałbym sobie potrenować

Pozdrawiam

Opublikowano

Wybierasz Joystick,potem " Mapowanie/Kalibracja ".Pojawi Ci się okienko z kanałami.No i jak ruszasz na apce jakiś drążkiem to w tym okienku Ci się powinno pokazywać którym drążkiem ruszasz.

Opublikowano

Witam,

Dziś miałem fatalny początek dnia, chociaż zapowiadało się ciekawie. Mianowicie, zauważyłem, że w silniku brakuje jednej śrubki ampulowej (imbusowej). Znajdowała się ona przy tej części, którą przykręca się do wręgi. Myślę sobie dobra.. nie jest źle, jakoś sobie poradzę i z ciekawości odkręciłem jedną z ośki silnika, żeby sprawdzić czy jest taka sama... i ciiaaaach! Już miałem ją odłożyć i zniknęła mi z oczu.. w duchy nie wierzę, więc przetrząsnąłem 2 razy cały pokój. Domownikom pokazałem jakiej brakuje i zaczęło się gorączkowe, kilku-dziesięciominutowe poszukiwanie. Niestety jej nie ma...

Mój silnik to: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=3523.

Mam pytanie czy można dokupić gdzieś parę takich zastępczych imbusów ?? Gdzie ?? Za jaką cenę?

Jeżeli nie to co mam w takich wypadku zrobić??

:(((

Proszę o POMOC

Opublikowano

A szukałeś tej śrubki w silniku?

Bo silnik ma dość mocne magnesiki które mogły "zniknąć" twoją śrubkę.

Taa... masz rację... najprawdopodobniej jest w silniku. Szukałem powierzchownie, ale jak włączyłem silnik to strasznie coś tam gruchocze, to na pewno śrubka.. Jak ją stamtąd wyjąć, bo wlazła pewnie pod te magnesiki ??

 

PS: Ale i tak brakuje mi jeszcze jednej, z tej strony co trzyma silnik w łożu ..

 

Widzę ją próbuje podważyć, ale te magnesiki ją utrzymają !

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.