fifi0125 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 Proszę o odpowiedź, bo dziś chciałbym zobaczyć jak to lata
DeJot95 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Może pakiet se zepsułeś Jak masz inny to na innym sprawdź.
fifi0125 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 Jak bym rozwalił pakiet to wgl zasilania bym nie dostał przecież.. Ma ktoś jakieś inne wnioski ?
oskar9595 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 hymm, miałem podobne objawy - nie miałem jednej fazy, tzn kabelek był urwany i tylko czasem stykał :shock:, zobacz, czy wszystkie trzy kable są do silnika mocno przylutowane,wydaje mi się, że to może być winowajca.
TOMEK.CEKALA Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Zasilanie na pewno będzie przy uszkodzonym pakiecie tylko że nie wystarczające.
fifi0125 Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 Wszystko jest jak najbardziej i najlepiej przylutowane. Wszystko styka. Odłączałem po jednym kabelku i za każdym razem się tnie co oznacz że kontakuja wszystkie bo silnik przy podłączeniu wszystkich dobrze działa. Wykluczyłbym to. Mam tylko taką sugestię... może ten drążek w Aparaturze generuje w jakiś sposób za dużą moc a silnik po prostu nie wyrabia ?? Co mam zrobić ? Silnik przy drobnym rozładowaniu dobrze chodzi, po za tym tylko że jak przesunę o kilka początkowych ząbków na apce, przy kanale gazu. Powinien ruszyć nawet za najmniejszym przesunięciem do przodu. A silnik reaguje dopiera jak drążek jest gdzieś w połowie. PROSZĘ POMÓC
TOMEK.CEKALA Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Posprawdzaj jeszcze pakiet w nadajniku ja kiedyś miałem wadliwy pakiet i w spalinowym modelu serwo gazu też żle mi reagowało,trymer gazu nic nie poruszał serwem a na drążku też nie mogłem dać gaz na maksa,pakiet zmieniłem na zwykle paluszki w koszyczku i problem znikł.
fifi0125 Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 Mówię problem z dławieniem silnika znika kiedy pakiet jest już leciuteńko rozładowany. A Tobie Tomek nie bardzo wiem o co chodzi. W nadajniku są akumulatorki 2700 mAh firmy SANYO. Full naładowane. Więc tą propozycję bym wykluczył. Na prawdę nie wiem o co chodzi... Proszę o dalsze sugestie, a ja bd sprawdzał i robił to co mi proponujecie. PS: Jeszcze mam takie pytanie, jeżeli pakiet jest nie do końca rozładowany, ze spokojnym sumieniem mogę go podłączyć pod ładowarkę, czy muszę rozładować do końca ??
TOMEK.CEKALA Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Aku nigdy nie można rozładowywać do końca zawsze musi zostać trochę prądu bo inaczej go rozwalisz,a jeśli twój nie jest spuchnięty i problem z dławieniem zaraz znika to się nie martw tylko na lotnisko i w górę.
Adam_Max Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Wszystko jest jak najbardziej i najlepiej przylutowane. Wszystko styka. Odłączałem po jednym kabelku i za każdym razem się tnie co oznacz że kontakuja wszystkie bo silnik przy podłączeniu wszystkich dobrze działa. Wykluczyłbym to. Mam tylko taką sugestię... może ten drążek w Aparaturze generuje w jakiś sposób za dużą moc a silnik po prostu nie wyrabia ?? Co mam zrobić ? Silnik przy drobnym rozładowaniu dobrze chodzi, po za tym tylko że jak przesunę o kilka początkowych ząbków na apce, przy kanale gazu. Powinien ruszyć nawet za najmniejszym przesunięciem do przodu. A silnik reaguje dopiera jak drążek jest gdzieś w połowie. PROSZĘ POMÓC Miałem te same problemy, które pojawiają się u ciebie - silnik działał do 80% a później się zatrzymywał i piszczał. Jak się okazało problem tkwił na połączeniu wtyk/gniazdo pomiędzy regulatorem a silnikiem. Kiedy poprawiłem połączenie na złączkach problem zniknął.
fifi0125 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Dostałem dziś interfejs.. nie wiem tylko jak zgrać aparaturę z kompem, może mi ktoś udzielić szybkiej odp ?? Mam apkę RadioLinka T4EU i interfejs do tego. Jak włączam FMS i wybieram sterowanie, mam kilka opcji które mogę wybrać: Joystick, 16 bitowy kontroler (VXD) na porcie Lpt lub Com, 32 bitowy kontroler (DLL) na porcie Lpt lub Com, Szeregowy kontroler PIC. Próbowałem na każdej z tych czterech opcji i na żadnej nie czyta mojej Apki.. ( Co mam zrobić ?? Proszę o pomoc bo chciałbym sobie potrenować Pozdrawiam
toretto1995 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Wybierasz Joystick,potem " Mapowanie/Kalibracja ".Pojawi Ci się okienko z kanałami.No i jak ruszasz na apce jakiś drążkiem to w tym okienku Ci się powinno pokazywać którym drążkiem ruszasz.
fifi0125 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 No właśnie nic takiego nie ma ( Ruszam drążkami a w tym okienku nic nie reaguje
fifi0125 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Jest.. wina tkwiła w tym że przy USB jest taki przełącznik: FMS --- > XTR. Trzeba było ustawi FMS ) Dzięki
fifi0125 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Witam, Dziś miałem fatalny początek dnia, chociaż zapowiadało się ciekawie. Mianowicie, zauważyłem, że w silniku brakuje jednej śrubki ampulowej (imbusowej). Znajdowała się ona przy tej części, którą przykręca się do wręgi. Myślę sobie dobra.. nie jest źle, jakoś sobie poradzę i z ciekawości odkręciłem jedną z ośki silnika, żeby sprawdzić czy jest taka sama... i ciiaaaach! Już miałem ją odłożyć i zniknęła mi z oczu.. w duchy nie wierzę, więc przetrząsnąłem 2 razy cały pokój. Domownikom pokazałem jakiej brakuje i zaczęło się gorączkowe, kilku-dziesięciominutowe poszukiwanie. Niestety jej nie ma... Mój silnik to: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=3523. Mam pytanie czy można dokupić gdzieś parę takich zastępczych imbusów ?? Gdzie ?? Za jaką cenę? Jeżeli nie to co mam w takich wypadku zrobić?? (( Proszę o POMOC
DeJot95 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 A szukałeś tej śrubki w silniku? Bo silnik ma dość mocne magnesiki które mogły "zniknąć" twoją śrubkę.
Adam P. Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Od razu zamień je na normalne wkręty-mniej problemów.
fifi0125 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 A szukałeś tej śrubki w silniku? Bo silnik ma dość mocne magnesiki które mogły "zniknąć" twoją śrubkę. Taa... masz rację... najprawdopodobniej jest w silniku. Szukałem powierzchownie, ale jak włączyłem silnik to strasznie coś tam gruchocze, to na pewno śrubka.. Jak ją stamtąd wyjąć, bo wlazła pewnie pod te magnesiki ?? PS: Ale i tak brakuje mi jeszcze jednej, z tej strony co trzyma silnik w łożu .. Widzę ją próbuje podważyć, ale te magnesiki ją utrzymają !
DeJot95 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Masz w domu coś takiego jak wykałaczki? pogrzeb to może wyjdzie , albo rozkręć ten silnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.