Skocz do zawartości

Projekt Extra


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 398
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Najlepszym rozwiązaniem jest Saito 100 niska masa samego silnika moc wieksza niz 91 duży moment obrotowy. SPE : 1050g do tego jakies mocowanie wzmocnienie wręgi pakiet to będzie jakieś pół kilo więcej niż na żarowym klasy 91-100 czyli około 3600g bez paliwa 3800g do lotu.Na pewno model straci na własciwosciach lotnych o ile konstrukcja to wytrzyma.Nie zapominaj, że to delikatny model typowo pod lekki silnik i same lipole wiele nie zmienią waga i tak bedzie niezbyt ciekawa a ołów cie nie minie i to nie mało prawie pół kilo więcej w przodzie będzie :( czarno to widzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co ażurować?? bez przesady ale kilkanaście paseczków o grubości 2mm (czy jakie tam stosujesz) to nie będzie wielka masa... Myśle że na takim ażurowaniu zyskach jakieś 20g a to naprawde niewiele. Ja bym nie ryzykował.

 

Ale na upartego możesz ażurować dremelkiem jesli posiadasz, a jak nie to wyciać w żeberku małą dziurkę a potem poszerzać wedle uznania grubym pilnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co ażurować?? bez przesady ale kilkanaście paseczków o grubości 2mm (czy jakie tam stosujesz) to nie będzie wielka masa... Myśle że na takim ażurowaniu zyskach jakieś 20g a to naprawde niewiele. Ja bym nie ryzykował.

 

Ale na upartego możesz ażurować dremelkiem jesli posiadasz, a jak nie to wyciać w żeberku małą dziurkę a potem poszerzać wedle uznania grubym pilnikiem.

 

Ten ażur żeber to tylko jedno ogniwo w całości. Takich ażurów w całym modelu jest więcej i dopiero przy podsumowaniu całosci z lekkim osprzętem jest kasmos ;D czyli lekka folia ażurowana i laminowana balsa, weglowe podwozie lekka maska i kabina, piankowe koła, plastikowe sruby w masce bez nakrętek kłowych, plastikowe śruby podwozia, sztywtowe zawiaski, laminatowe dziwgnie bez srub i nakrętek, drewniane smigło, brak kołpaka, mały zbiornik, lekki pakiet, mikro serwo na gaz, lekkie węglowe popychacze wtedy to widać efekt w postaci na pewno z 300g jak nie więcej.Tak , więc nie jeden zabieg ma odchudzić model ale szereg operacji.Niedawno składałem model z zestawu ARF 1,5m i walcząc z waga od początku udało sie urwać ponad 200g :D ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem dzisiaj silnik, chodzić chodzi. W instrukcji pisali aby go odpalić na ssaniu czego nie udało mi się zrobić, odpalił bez ssania. Pierwsze wrażenie jest takie, że strasznie się trzęsie :ble: Do regulacji spróbuję znaleźć kogoś doświadczonego. Silnik regulować jak już będzie założony w modelu czy teraz jak jest przykręcony do deski??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać nie doczytałeś instrukcji. Benzynowego silnika nie odpala się na ssaniu. Procedura wygląda tak: Zamykasz ssanie, kręcisz śmigłem aż silnik "zagada" wyłączasz ssanie i odpalasz. Odradzam tez wszelkie próby zalewania benzyną gaźnika dla łatwiejszego rozruchu. Znam sytuacje w której skończyło się to pożarem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7. Z zamkniętą przepustnicą postaraj się uruchomić silnik.

8. Po uruchomieniu silnika otwórz przepustnicę/ssanie (wyłącz ssanie).

 

To jest cytat z instrukcji. Zrozumiałem, że najpierw należy uruchomić silnik na ssaniu i jak już odpali to wyłączyć je.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.